*මුස්ලිම්*පල්ලි*ආක්‍රමණයට*හොඳම*පිළියම

akilarandev

Member
Jan 12, 2012
316
32
0
*මුස්ලිම්*පල්ලි*ආක්‍රමණයට*හොඳම*පිළියම

උපුටා ගැනීමකි
උපාය දන්නෝ අපායෙ නොවැටේ - මෙන්න නියම මොළකාරයෝ, කිසිදු කෝලාහලයකින් තොරව ගඳ ගහන මුස්ලිම් පල්ලියක් ඉදිවීම වැලැක්වූ වගයි.


ස්පාඤ්ඤයටත් මුස්ලිම් ගෝත්‍රය ලොවේ අන් හැම තැනටම මෙන් ලොකුම හිස රදයකි. එරටේ මුග්ද දේශපාලුවන් විසින් වටිනා බිමක් මුසල්මානුවන්ට මුදලට පාවා දෙන ලදි. ඒ මුස්ලිම් පල්ලියක් ඉදිකර පළාතම යටත් කර ගැනීමට බලපත්‍රයක් ලෙසිනි. කෙසේ නමුත්, එම පාවා දීම හමුවේ පවා Seville පලාතේ ප්‍රඥාවන්ත ජනයා තම ප්‍රදේශයේ තවත් ගඳ ගහන මුස්ලිම් පල්ලියක් ඉදිවීම වළකා ගත්හ.
උපාය
කොහෙන් හෝ ඌරු මළකුණක් සොයා මුස්ලිම් පල්ලි ඉදිකිරීම් ඉඩමේ වලදමා එය උපරිම ලෙස ප්‍රසිද්ධ කරන ලදි.

මුසල්මානු නීති අනුව, එම ගෝත්‍රයට, ඌරෙක් වලදමන ලද බිමක් මුස්ලිම් පල්ලියක් ඉදි කිරීමට සපුරා තහනම් බිමකි. එවන් බිමක ඉදි කිරීමට යෝජිත පල්ලි වහාම නවතා දැමිය යුතුය.


කිසිම විරෝධතාවක් උවමනා නොවීය. මුස්ලිම් ගෝත්‍රිකයන් පල්ලි ව්‍යාපෘතිය අත් හරින ලදි. අපට එරෙහි මුස්ලිම් ආක්‍රමණ හමුවේ ලංකාවේ අපිත් මෙයින් පාඩමක් ඉගෙනීමට හොඳම කාලය මෙය බව කවුරු කවුරුත් වහාම සිතට ගත යුතුය





PEOPLE IN THE USA , CANADA , THE UK & AUSTRALIA NEED TO TAKE A LESSON FROM THE SPANIARDS!
WHAT A TRULY BRILLIANT IDEA!!!

The Spanish may not be the world power , but they still have some good ideas!

This man is burying a dead pig. Make sure you read the explanation at the bottom.



In Seville Spain , local people found a way to stop the construction of another mosque in their town.

They buried a pig on the site, and made sure this would be known by the local press.

The Islamic rules forbid the erecting of a Mosque on "pig soiled ground.

"The Muslims had to cancel the project.This land was sold to them by government officials.

 

One&Only

Member
Mar 31, 2012
25
2
0
There is nothing wrong in erecting a mosque on the pig soiled ground.
It's acceptable according to Islam.

May be Spanish muslims didn't know this fact!
 

prashan3000

Well-known member
  • Apr 10, 2011
    3,923
    1,004
    113
    Machan fatta.....But Oya Hamba Kanihillu Ooro Kan Naththe Apita Penne...... Un horata horata Kanawa.................
     

    Pothula

    Member
    Apr 29, 2012
    331
    29
    0
    4f35923e34365_bitch-please.png
     

    akilarandev

    Member
    Jan 12, 2012
    316
    32
    0
    අල්ලාහ් තාලා ට තිබුනලු පුරස්ථ ග්‍රන්තියේ ආසාදනයක් ( සමාජ රෝග නිසා වෙන්න ඇති මම හරියටම දන්නේ නෑ.කුරානේ බලපන් ) ඉතින් මිනිහට ( සොරි සර්වබලදහරී බාල අපරාධකාරී හ් උත්තමය ) මුත්‍රා කරන කොට ඔක්කොම යන්නේ නැතිලු . ඉතින් මිනිහ කරන්නේ ගඩොලකට වගේ එකකට තියාගෙන ඉන්නවලු බින්දු බින්දු උරා ගන්නකන්. මේක රහසක් විදියට තිය ගත්තත් වැඩේ කොහොම හරි leak වුනා.අන්තිමට පොර කිව්වලු පිරිමි ආත්මයේ ශුද්ධිය ද මොකද්ද පවත්වාගෙන යාමට එහෙම කල යුතුයි කියල . ඉතින් රැලේ එවුනුත් එකම කරාලු .
    මේ thread එකේ මට -rep දෙන එවුනුත් තාම ගඩොලට අල්ලනවලු . මෙහෙම මෝඩ රැලකට මොන logical thinking ද ?
     
    • Like
    Reactions: gkcnalaka

    akilarandev

    Member
    Jan 12, 2012
    316
    32
    0
    ඉස්සරහට ලංකාවේ ඉපදෙන උන්ගෙන් 20% මුස්ලිම් දෙමව්පියන්ට දාව ඉපදෙන්නේ .. පේනවා නේද risk එක . එහෙම වුනොත් මොනවා කරන්නද?
     

    akilarandev

    Member
    Jan 12, 2012
    316
    32
    0
    pattaaaaaaaaaaaaaaa

    ෆේක් මලයා;12640933 said:
    maru wade... ;)



    රේප් ++++
    ඉස්සරහට ලංකාවේ ඉපදෙන උන්ගෙන් 20% මුස්ලිම් දෙමව්පියන්ට දාව ඉපදෙන්නේ .. පේනවා නේද risk එක . එහෙම වුනොත් මොනවා කරන්නද?