ape wunta kochara kiwwath wadk nha yannema hamba kada walata aduma tharema sihala kadawalata premukatha we hari diyan
muslim kade lesiyen bankaloth wenn naha wun owa thiyan inne money laundering karanna kada walata yan nathi akta wada oya hora business allala denna krema wedayk hadagatthanm hari
muslim kade lesiyen bankaloth wenn naha wun owa thiyan inne money laundering karanna kada walata yan nathi akta wada oya hora business allala denna krema wedayk hadagatthanm hari
සිංහල අය ඔය ගොල්ලො තමන්ගෙ අව්ෂ්යතාවය කොහෙන් හෝ පහසුවෙන් ඉටු කර ගන්ඩයි හදන්නෙ.ඒ උනාට ඔයාලා නොදකින දෙයක් තියෙනවා මෙතන.හැංගිලා තියෙන උවදුරෙ තරම දන්න අය අතළොස්සයි ඉන්නෙ.දන්නැත්තං තේරෙන් නැත්තං දැන්වත් තේරුම් ගනිං මචං
1. උඹලා මුස්ලිම් කඩ වලට යන තරමට ඔවුන්ගෙ ආර්ථිකය එන්න එන්නම ශක්තිමත් වෙනවා.ඔවුන් ඔයාලගෙන් මුලින්ම මෙහෙම අඩිතාලම දා ගන්නවා
2. ආර්ථිකය ශක්තිමත් උනාම ළමයි & ගැහැනුන් නඩත්තු කිරීමෙ හැකියාව වැඩිවෙනවා.එහෙම වෙනවා කියන්නෙ ඔවුන් තව තවත් බිරින්දෑවරුන් අරගෙන ලමයි බුරුතු පිටින් හදනවා
3. ළමයි ගණන වැඩිවෙනවා කියන්නෙ පිරිස් බලය වැඩිවෙනවා කියන එකයි.අපේ එකෙක්ට ඔවුන්ගෙ 5 ක් (1:5 අනුපාතය) ගානෙ හැදෙනවා (බලහං මචං ලස්සනට පාඩුවෙ ගේම යන හැටි)
4. පිරිස් බලය වැඩිවෙනවා කියන්නෙ ඡන්ද බලය වැඩිවෙනවා කියන එක.ඒ කියන්නෙ ඔයාලට තේරෙන භාෂාවෙන් කිව්වොත් මුස්ලිම් අයගෙ දේශපාලන බහුතර බලය වැඩිවෙනවා කියන එක.(සාලි,හකීම්,බයුබ්දීන්...etc]
5. දේශපාලන බලය වැඩිවෙනවා කියන්නෙ පාර්ලිමේන්තුවෙ බහුතරය මුස්ලිමුන් කියන එක.අවසන් ප්රතිඵලය ජනාදිපතිත් ඉස්ලාම් භක්තික(මඩිනු ලැබූ) මුස්ලිම් එකෙක් කියන එක තමයි.
6. මෙතන ඉඳන් තමයි නියම සෙල්ලම පටන් ගන්නෙ...රාජ්ය ආගම ඉස්ලාම් -> නීතිය ෂරියා -> බෞද්ධ ආගමික පසුබිම වෙනුවට ඉස්ලාම් ආගමික පසුබිම -> රාජ්ය භාෂාව අරාබි හෝ දෙමළ -> පන්සල් ඩෝසර් & නව පල්ලි -> සිංහල ගැහැනු(අම්මලා,තරුනියන්,පුංචි ගැහැනු දරුවො) මුස්ලිම් අන්තහ්පුරයට -> සිංහල පිරිමින් වහල්ලු සහ දඩයම් කිරිම -> මහ ගම මරා දැමුනු සංඝයා වහන්සෙලා. ...2500ක් තිබු ශාසනයෙ අවසානය.. පුලුවන් හැටියට තේරුම් කළා..ගාන්ධි රට ගොඩ ගත්ත හැටි හිතන්න.තමන්ගෙ පරම්පරාව වෙනුවෙන්වත් මෙ කැපවීම කරන්න.මෙ ඉරණමට ඇද දාන්න එපා.හොඳ මුස්ලිම් සුලුතරයක් ඉන්නවා.අත පය දිග අරින්න පුලුවන් වෙනකම් විතරයි..ඔවුන් පල්ලියට විරුද්ධව යන්නෑ..මේක 2නි බංග්ලාදේශයක් කරන්න එපා..මුස්ලිම් කියන්නෙ කන්ඩ දීපු අත හපාකන ජාතියක්
Last edited:








