මුස්ලිම් යෝනිය හරියටම ගුහාවක් වගෙයි

eranga_rama

Well-known member
  • Mar 7, 2008
    6,584
    519
    113
    reputation_neg.gif
    මුස්ලිම් යෝනිය හරියටම... 11-25-2011 07:29 PM ei ponnayo me wage thread walata bump daanne
    ayyo konakapaala..
     

    tishaeins

    Well-known member
  • Mar 26, 2010
    1,445
    156
    63
    makola
    මචන් උබ මොන ආගමක් දර්ශනයක් අදහනවද කියලා මම දන්නේ නෑ. එත් මෙහම thread දාන එක වැරදි උබ මොන දර්ශනය ආගම ඇදැහුවත් එක අනිවර්යෙන් උබ කරන වැර්ද්දක්. මෙ thread එකට අදාල ආගම අදහන අය එහි අඩුපාඩු හා මිත්‍යාව ඇතිනම් එය ඔවුන් තෙරුම් ගත යුතුයි. එසෙ තෙරුම් ගැනිමට ඔවුන්ට ඕනැකමකුත් තියෙන්නෙ ඕන. එ වගෙම උබ අදහන ආගම හෝ අනුගමනය කරන දරශනය ගැනත් උබ තාරකිකව හිතලා තෙරුම් ගෙන හරි වැර්ද්ද තෙරුම් ගෙන එය අනුගමනය කරන එක තමා උබේ වගකිම හා යුතුකම. අනෙක් එක තමා උබ මෙහම thread දාන එකෙන් වෙන්නේ උබ අන්තගාමියෙක් වෙන මිසක් ඔවුන් හරි වැරද්ද තොරා ගැනිම නෙමේ. උබ මෙ කරන දෙයින් උබටවත් වෙනත් කිසිම කෙනෙකුටවත් යහපතක් සිදුවෙන්නෙ නෑ මචන්. එක නිසා කිසිම ආගමක් දර්ශනයක් විවේචනය හා අපහසයට ලක්කරන්න එපා. එවා අනුගමනය හා අදහන අය එය තෙරුම් ගනිවී.
     

    Smart_Idiot

    Banned
    Mar 27, 2011
    145
    6
    0
    37
    අංගොඩ
    මචන් උබ මොන ආගමක් දර්ශනයක් අදහනවද කියලා මම දන්නේ නෑ. එත් මෙහම thread දාන එක වැරදි උබ මොන දර්ශනය ආගම ඇදැහුවත් එක අනිවර්යෙන් උබ කරන වැර්ද්දක්. මෙ thread එකට අදාල ආගම අදහන අය එහි අඩුපාඩු හා මිත්‍යාව ඇතිනම් එය ඔවුන් තෙරුම් ගත යුතුයි. එසෙ තෙරුම් ගැනිමට ඔවුන්ට ඕනැකමකුත් තියෙන්නෙ ඕන. එ වගෙම උබ අදහන ආගම හෝ අනුගමනය කරන දරශනය ගැනත් උබ තාරකිකව හිතලා තෙරුම් ගෙන හරි වැර්ද්ද තෙරුම් ගෙන එය අනුගමනය කරන එක තමා උබේ වගකිම හා යුතුකම. අනෙක් එක තමා උබ මෙහම thread දාන එකෙන් වෙන්නේ උබ අන්තගාමියෙක් වෙන මිසක් ඔවුන් හරි වැරද්ද තොරා ගැනිම නෙමේ. උබ මෙ කරන දෙයින් උබටවත් වෙනත් කිසිම කෙනෙකුටවත් යහපතක් සිදුවෙන්නෙ නෑ මචන්. එක නිසා කිසිම ආගමක් දර්ශනයක් විවේචනය හා අපහසයට ලක්කරන්න එපා. එවා අනුගමනය හා අදහන අය එය තෙරුම් ගනිවී.
    meyaata saadu karayak denna:D
    saadu saadu saadu.
     
    • Like
    Reactions: udaragun

    NipunaPraveen

    Member
    Jul 25, 2011
    437
    25
    0
    මචන් උබ මොන ආගමක් දර්ශනයක් අදහනවද කියලා මම දන්නේ නෑ. එත් මෙහම thread දාන එක වැරදි උබ මොන දර්ශනය ආගම ඇදැහුවත් එක අනිවර්යෙන් උබ කරන වැර්ද්දක්. මෙ thread එකට අදාල ආගම අදහන අය එහි අඩුපාඩු හා මිත්‍යාව ඇතිනම් එය ඔවුන් තෙරුම් ගත යුතුයි. එසෙ තෙරුම් ගැනිමට ඔවුන්ට ඕනැකමකුත් තියෙන්නෙ ඕන. එ වගෙම උබ අදහන ආගම හෝ අනුගමනය කරන දරශනය ගැනත් උබ තාරකිකව හිතලා තෙරුම් ගෙන හරි වැර්ද්ද තෙරුම් ගෙන එය අනුගමනය කරන එක තමා උබේ වගකිම හා යුතුකම. අනෙක් එක තමා උබ මෙහම thread දාන එකෙන් වෙන්නේ උබ අන්තගාමියෙක් වෙන මිසක් ඔවුන් හරි වැරද්ද තොරා ගැනිම නෙමේ. උබ මෙ කරන දෙයින් උබටවත් වෙනත් කිසිම කෙනෙකුටවත් යහපතක් සිදුවෙන්නෙ නෑ මචන්. එක නිසා කිසිම ආගමක් දර්ශනයක් විවේචනය හා අපහසයට ලක්කරන්න එපා. එවා අනුගමනය හා අදහන අය එය තෙරුම් ගනිවී.


    is islam prophet muhammad orders muslims to kill unbelievers & that way they all will go to heaven & have 72 virgins. read about islamic invasions of india. they ill treated specially Hindus & Buddhists while Christians & jews were forced out to pay taxes for staying in their faith. it's really important to understand that there is no such thing called freedom of religion of tolerance of other faiths in islam. simply look at muslim majority countries. do you see any justice for non muslims in those sacred lands? well, nothing. not at all. muslims deserve to be blamed. coz they are the real racists not us.
     
    • Like
    Reactions: udaragun

    Thilinacba

    Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113

    මට නිතරම මුස්ලිම් පිරිමින්ගෙන් ද්වේශ ලිපි ලැබෙනව, ගිය සතියේ ආපු එකේ තිබුනෙ, උඹ කරන්නේ විහිළු, උඹ වේෂියෙක් කියල. ඉතින් මම ඔහුට කිව්ව වේෂියො තමයි වැඩියෙන් හම්බ කරන්නෙ කියල. නමුත් ඔහු තෙරුම් නොගන්න දේ තමයි දැන් මම ඔහුව මගේ වාසියට පාවිච්චි කරනව කියන එක. ඒ අනුව ඔහු මගේ පිම්පියා වෙලා ඉවරයි.




    :lol::lol::lol::lol: :rofl: