මුළු ලංකාවම හූරලා කාපු පවුල

Mr Bones

Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    කවදද නඩු දාන්නේ ?
    තාම කෙඳිරි ගානවා විතරයි 🤣🤌

     
    • Haha
    Reactions: Asmodeus

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,091
    1
    58,416
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    කවදද නඩු දාන්නේ ?
    තාම කෙඳිරි ගානවා විතරයි 🤣🤌


    නඩු අහනවටද කැමති? එහෙම නැත්නම් නඩු නැතිව හංගපු සල්ලි පෙන්නන්න එක්ක ගිහින් වෙඩි කන එකටද?
     
    • Haha
    Reactions: Mr Bones

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    නඩු අහනවටද කැමති? එහෙම නැත්නම් නඩු නැතිව හංගපු සල්ලි පෙන්නන්න එක්ක ගිහින් වෙඩි කන එකටද?
    එච්චර දෙයක් පුලුවන්ද පාතාලේ කොන්ට්‍රෝල් කරගන්න බැරි ත්‍රීවිල් කාරයොන්ගේ ජනාධිපතියට
    කෙඳිරි ගන්නේ නැතුව නඩු දාල පෙන්නන කියපන් පුළුවන් නම් :ROFLMAO::ROFLMAO: 🤌
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    කවදද නඩු දාන්නේ ?
    තාම කෙඳිරි ගානවා විතරයි 🤣🤌
    ube ammath ohoma thama aridi kediri ganawa. hora kawanam eka piligani hutho, ratatama kella une munge hora kamen thama. issara okage light kanu wala thibba cutout tikama athi pako
     
    • Dislike
    Reactions: Mr Bones

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    ඒ වුනාට බං අනුර කිව්වා නෙද මේ ගෙවන්න වෙලා තියෙන්නේ රනිල් ගත්ත ණය කියලා. උන් හොරා කෑවත් වැඩ කරලා ණයත් ගෙවලා නෙ.
     

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    ube ammath ohoma thama aridi kediri ganawa. hora kawanam eka piligani hutho, ratatama kella une munge hora kamen thama. issara okage light kanu wala thibba cutout tikama athi pako
    uba puka lowana lapayata nadu dala penna kiyapan puluawan nam ballige putho :ROFLMAO: 🤌
     

    Elamaz

    Well-known member
  • Mar 18, 2023
    645
    763
    93
    Hypertext Transfer Protocol
    1735203714048.png

    globalists propaganda channel ekk bn, meeka aththada nadda danne na habai
     
    Last edited:

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    uba puka lowana lapayata nadu dala penna kiyapan puluawan nam ballige putho :ROFLMAO: 🤌
    ane huthige putho tho horu kawada pakayo sakki ithuru karala horakam kale. ponna kariya. ubalawage thamath unnge guuu kana ballo innawa. uba ammage hutha maintain karanath salli ona ne.
     

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    ane huthige putho tho horu kawada pakayo sakki ithuru karala horakam kale. ponna kariya. ubalawage thamath unnge guuu kana ballo innawa. uba ammage hutha maintain karanath salli ona ne.
    sinahala threnne nadda ponna huththige putho ubata. hora kala nam horunta nadu dapan ballige putho ube ammata hukana kota kediri ganawa wage kediriganne nathuwa
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,825
    8,038
    113
    මෙන්න මෙතන...
    එච්චර දෙයක් පුලුවන්ද පාතාලේ කොන්ට්‍රෝල් කරගන්න බැරි ත්‍රීවිල් කාරයොන්ගේ ජනාධිපතියට
    කෙඳිරි ගන්නේ නැතුව නඩු දාල පෙන්නන කියපන් පුළුවන් නම් :ROFLMAO::ROFLMAO: 🤌
    Rs. 650/= approved.
     
    • Haha
    Reactions: JohnWatson99

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    දැන් ඕව කියල වැඩක් නැහැනේ. දැන් බලය තියෙන්නේ මාලිමාවට. අපි බලමු ඕවට විරුද්ධව ගන්න ක්‍රියා මාර්ග මොනවද කියල
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    sinahala threnne nadda ponna huththige putho ubata. hora kala nam horunta nadu dapan ballige putho ube ammata hukana kota kediri ganawa wage kediriganne nathuwa
    ane pako tho hithanne api kunuharapa danna kiyalada. ube ammage huttha kawapan mahindata. wesa balli okita huththa simenthi dala alawana ona. patta wessi tho wage ponnayek haduwata. ube ammage huththa palala pol hitawana ona. horata hora nokiya pako wena monawa kiyanada. ponna huthige paka nathi ponnaya. maha wesiwa gedara thiya ganin
     

    S.GUNE

    Well-known member
  • Feb 21, 2019
    3,801
    5,802
    113
    ලංකාව වගේම ඔය චැනල් එකත් රාජපක්ශලා හින්දා බංකොලොත් උනා නේද?