කවදද නඩු දාන්නේ ?
තාම කෙඳිරි ගානවා විතරයි
එච්චර දෙයක් පුලුවන්ද පාතාලේ කොන්ට්රෝල් කරගන්න බැරි ත්රීවිල් කාරයොන්ගේ ජනාධිපතියටනඩු අහනවටද කැමති? එහෙම නැත්නම් නඩු නැතිව හංගපු සල්ලි පෙන්නන්න එක්ක ගිහින් වෙඩි කන එකටද?
ube ammath ohoma thama aridi kediri ganawa. hora kawanam eka piligani hutho, ratatama kella une munge hora kamen thama. issara okage light kanu wala thibba cutout tikama athi pakoකවදද නඩු දාන්නේ ?
තාම කෙඳිරි ගානවා විතරයි![]()
uba puka lowana lapayata nadu dala penna kiyapan puluawan nam ballige puthoube ammath ohoma thama aridi kediri ganawa. hora kawanam eka piligani hutho, ratatama kella une munge hora kamen thama. issara okage light kanu wala thibba cutout tikama athi pako
ane huthige putho tho horu kawada pakayo sakki ithuru karala horakam kale. ponna kariya. ubalawage thamath unnge guuu kana ballo innawa. uba ammage hutha maintain karanath salli ona ne.uba puka lowana lapayata nadu dala penna kiyapan puluawan nam ballige putho![]()
![]()
sinahala threnne nadda ponna huththige putho ubata. hora kala nam horunta nadu dapan ballige putho ube ammata hukana kota kediri ganawa wage kediriganne nathuwaane huthige putho tho horu kawada pakayo sakki ithuru karala horakam kale. ponna kariya. ubalawage thamath unnge guuu kana ballo innawa. uba ammage hutha maintain karanath salli ona ne.
Rs. 650/= approved.එච්චර දෙයක් පුලුවන්ද පාතාලේ කොන්ට්රෝල් කරගන්න බැරි ත්රීවිල් කාරයොන්ගේ ජනාධිපතියට
කෙඳිරි ගන්නේ නැතුව නඩු දාල පෙන්නන කියපන් පුළුවන් නම්![]()
![]()
ane pako tho hithanne api kunuharapa danna kiyalada. ube ammage huttha kawapan mahindata. wesa balli okita huththa simenthi dala alawana ona. patta wessi tho wage ponnayek haduwata. ube ammage huththa palala pol hitawana ona. horata hora nokiya pako wena monawa kiyanada. ponna huthige paka nathi ponnaya. maha wesiwa gedara thiya ganinsinahala threnne nadda ponna huththige putho ubata. hora kala nam horunta nadu dapan ballige putho ube ammata hukana kota kediri ganawa wage kediriganne nathuwa
Ithin unta puluwanne fact tika lanka anduvata dennachannel eka balapan
facts nattan doc daanne na un
Ithin unta puluwanne fact tika lanka anduvata denna