මෙකනිකල් කීබෝඩ් use කරන එලකිරියන් ල ඉන්නවද ? බ්රෑන්ඩ් මොඩල් දාන්නකෝ ගුණ දොස් එක්ක.
dilan_randika Well-known member Feb 18, 2015 4,153 4,147 113 Mar 8, 2024 #1 මෙකනිකල් කීබෝඩ් use කරන එලකිරියන් ල ඉන්නවද ? බ්රෑන්ඩ් මොඩල් දාන්නකෝ ගුණ දොස් එක්ක.
Mr Bones Well-known member Mar 13, 2023 16,713 1 32,949 113 Mar 8, 2024 #2 Keychron K4 Wireless 10/10 Reactions: dilan_randika
Phone Hora Well-known member Apr 19, 2016 4,950 7,968 113 Mar 8, 2024 #3 Allen-Key 2.4Ghz මේක මරු. Reactions: dilan_randika
M MR.YOLO Well-known member Nov 27, 2023 3,425 6,179 113 Mar 8, 2024 #4 සාමාන්ය පාවිච්චියට කියලා අවුලක් නෑ, ටිකක් ගණන් උනත් gaming වලට වගේ හදපු hardcore එකක් ගන්න, කාලයක් පාවිච්චි කල හැකි. Brand එකක් විදියට steelseries (මම ආසම brand එකක්) හොඳයි, වෙන brand නම් කියන්න පුළුවන් උනාට ඒවා ගිනි ගණන් ලංකාවේ බජට් වලට සෙට් නෑ. Reactions: dilan_randika
සාමාන්ය පාවිච්චියට කියලා අවුලක් නෑ, ටිකක් ගණන් උනත් gaming වලට වගේ හදපු hardcore එකක් ගන්න, කාලයක් පාවිච්චි කල හැකි. Brand එකක් විදියට steelseries (මම ආසම brand එකක්) හොඳයි, වෙන brand නම් කියන්න පුළුවන් උනාට ඒවා ගිනි ගණන් ලංකාවේ බජට් වලට සෙට් නෑ.
dakshinasd Well-known member Feb 23, 2008 2,820 1,980 113 127.1.1.0 Mar 8, 2024 #6 Keychron C1 for daily use Keychron K6 for portability (when I go to office or outstation) Reactions: dilan_randika
rukshrulz Well-known member Jul 16, 2013 9,959 16,990 113 Colombo Mar 8, 2024 #7 @scurvy මෙ හුත්තා ගාව තියනව. අහල බලපන්.
NaiRobi Well-known member Nov 3, 2018 11,687 21,368 113 Mar 8, 2024 #8 Logitech K855 Wireless Mechanical TKL Keyboard https://www.logitech.com/en-au/prod...ature-wireless-mechanical-tkl.920-011221.html Pros Great battery life, will last forever Wireless Cons No num pad Not sure about the lag during gaming Reactions: dilan_randika
Logitech K855 Wireless Mechanical TKL Keyboard https://www.logitech.com/en-au/prod...ature-wireless-mechanical-tkl.920-011221.html Pros Great battery life, will last forever Wireless Cons No num pad Not sure about the lag during gaming
inspiron Well-known member May 27, 2014 24,987 17,622 113 Nowhere Mar 8, 2024 #9 Baseus gamo one handed
Gunther Well-known member Jun 6, 2017 3,937 4,350 113 Mar 8, 2024 #10 Redragon K552 ගෙවන ගානට වටිනවා... Reactions: kinkon
Hyaenidae Well-known member Apr 8, 2015 53,041 2 54,820 113 Mar 8, 2024 #11 දෙකක් තියෙනව අවුලක් නෑ දෙකම recommended Reactions: dilan_randika
Gwynbleidd Well-known member Aug 7, 2020 11,903 22,240 113 Kaer Morhen thewitcher.com Mar 8, 2024 #12 Logi g613