europe, ausi, canada, usa
ඉන්න එලකිරියන් ල අවංකව කියපන් ලංකාවට සාපේක්ෂව pros and cons ?
උබල කොච්චර සතුටින්ද ?
ඉන්න එලකිරියන් ල අවංකව කියපන් ලංකාවට සාපේක්ෂව pros and cons ?
උබල කොච්චර සතුටින්ද ?
europe, ausi, canada, usa
ඉන්න එලකිරියන් ල අවංකව කියපන් ලංකාවට සාපේක්ෂව pros and cons ?
උබල කොච්චර සතුටින්ද ?
මං ඉන්නෙ කැනඩාවෙ.
මෙහෙ එන්දෙපා බං සිරවට කියන්නෙ. බ්රෝව්න් ස්කින් ගණන් ගන්නෙවත් නැ
පළවෙනි පුරවැසි සැලකිලි ඔනෙ නං ලංකාවෙ හිටප්ම්. නැත්නං පලයම්.
no, to decide to go or not to go manඇයි උඹ ලංකාවෙ ඉන්නෙ දුකෙන්ද?
Proseurope, ausi, canada, usa
ඉන්න එලකිරියන් ල අවංකව කියපන් ලංකාවට සාපේක්ෂව pros and cons ?
උබල කොච්චර සතුටින්ද ?





හිහි. පව් බන් උබube skin eka brown nam sada sotthi thama
hamadama uber eats uber driving thama
ekama cycle eke innna wenne
paw ubaහිහි. පව් බන් උබ
කබුරන්න දෙයක් නෑ බන්. Professional jobs කරද්දි හොද පිලිගැනීම.paw uba
boruwata suddonta kaburala
padeta gang ganne naha ne![]()
ඔසී ඉන්න අයියලා අක්කිලා නම් කෙල 0 හලන්නේ නැහැ...ලංකාවෙන් පහර එල්ලවන නිසා...උන් මෙහෙට පේනන ඉන්නේ සුපිරි ලෙස..එහේ පුක දීගෙන ඉන්නේ..දන්නො දනිති...europe, ausi, canada, usa
ඉන්න එලකිරියන් ල අවංකව කියපන් ලංකාවට සාපේක්ෂව pros and cons ?
උබල කොච්චර සතුටින්ද ?
ube skin eka brown nam sada sotthi thama
hamadama uber eats uber driving thama (onama job ekaa entry level thama inna wenne)
ekama cycle eke innna wenne
මෙන්න මේ සින් එක නම් facebook එකේ කරන්නේ, මෙන්න බලපන් අපේ ලයිෆ් එක. තොපිට කෝ මේවා කියලා පෙන්නන. බොරුවට ලන්කාව ගැන දුකෙන් වගෙ පෙන්නන්න හදනවාKochara supiriyata innawada kiyanne un okkoma tika api gana duka hitila apey ratath e level ekata genna paya 24ma mekey lagala innawa
Social media wala ohoma ranganne aththatama anatha wechcha adu kuley un ban. Un awilla unta danena "left out" gathiya, naththan "outsider" gathiya makaaganna post daanawa. ekey un comment dada hullana kota unge ara duka adu wela yanawa. Okai scene eka.මෙන්න මේ සින් එක නම් facebook එකේ කරන්නේ, මෙන්න බලපන් අපේ ලයිෆ් එක. තොපිට කෝ මේවා කියලා පෙන්නන. බොරුවට ලන්කාව ගැන දුකෙන් වගෙ පෙන්නන්න හදනවා![]()