Questions europe, ausi, canada, usa ඉන්න එලකිරියන් ල අවංකව කියපන්

gamerlk

Well-known member
  • Dec 23, 2023
    4,799
    6,566
    113
    මං ඉන්නෙ කැනඩාවෙ.

    මෙහෙ එන්දෙපා බං සිරවට කියන්නෙ. බ්රෝව්න් ස්කින් ගණන් ගන්නෙවත් නැ

    පළවෙනි පුරවැසි සැලකිලි ඔනෙ නං ලංකාවෙ හිටප්ම්. නැත්නං පලයම්.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,763
    113
    europe, ausi, canada, usa
    ඉන්න එලකිරියන් ල අවංකව කියපන් ලංකාවට සාපේක්ෂව pros and cons ?
    උබල කොච්චර සතුටින්ද ?

    Machan, un supiri life ekak gewanne. Suddo unta talk karanna passen enawalu. Samahara unta shirt natuwa hime innawa dakkama suddo puduma wenawalu. Samahara un kiyannawa betta unath suddage nisa suwandai kiyala.

    Kochara supiriyata innawada kiyanne un okkoma tika api gana duka hitila apey ratath e level ekata genna paya 24ma mekey lagala innawa

    🤭 🤭🤭
     

    dilan_randika

    Well-known member
  • Feb 18, 2015
    4,153
    4,147
    113
    මං ඉන්නෙ කැනඩාවෙ.

    මෙහෙ එන්දෙපා බං සිරවට කියන්නෙ. බ්රෝව්න් ස්කින් ගණන් ගන්නෙවත් නැ

    පළවෙනි පුරවැසි සැලකිලි ඔනෙ නං ලංකාවෙ හිටප්ම්. නැත්නං පලයම්.

    Mchang, Canada is famous for "Sri Lankan Tamils" for decades now.
    But still no care for "brown skin" ?


    ඇයි උඹ ලංකාවෙ ඉන්නෙ දුකෙන්ද?
    no, to decide to go or not to go man
    ------ Post added on Mar 6, 2024 at 10:50 AM
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    europe, ausi, canada, usa
    ඉන්න එලකිරියන් ල අවංකව කියපන් ලංකාවට සාපේක්ෂව pros and cons ?
    උබල කොච්චර සතුටින්ද ?
    Pros
    1. රස්නේ තැම්බෙනවට වඩා මේ හීතල හොදයි. ඇදුම් ඇන්දම ශේප්.
    2. ආස දේවල් වලට වියදම් කරන්න පුලුවන්
    3. පාරේ සෙනග අඩුයි. Traffic නෑ. Public transport 99% ම වෙලාවට එනවා යනවා
    4. නීතියට අනුව වැඩ. කඩ කාරයෝ එක්කවත්, පාරේ drivers එක්කවත්, අඩු කුලේ උන් එක්කවත් ගේම ඉල්ලන්න යන්න ඕනේ නෑ.
    5. පොඩි උන්ගේ education එක burden එකක් නෙමේ
    6. පරිසරය , වාතය පට්ට පිරිසිදු

    Cons
    1. ගෙවල් වල කට්ටිය මිස් වෙනවා
    2. Winter එකේ ඇදුම් ටික ඇදගන්න වෙලා යනවා
    3. කතා කරන්න සෙට් වෙන්න උන් අඩුයි
    4. සමහර නීති සන්කීර්න වැඩි. Ex: driving, child care

    Overall ලන්කාවට වඩා නම් ගොඩක් හොදයි.
    Racism ගැන කියන්න තියෙන්නේ මට එහෙම හිතුන එක සිද්ධියයි වෙලා තියෙන්නේ. කඩේක අවුරුදු 50 ක විතර හුත්තියෙක්. පස්සේ ඒ කඩේ google reviews බලද්දී ඒකී locals ලටත් එහෙමලු.

    ඇවිත් මාස 6.
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,021
    21,236
    113
    ube skin eka brown nam sada sotthi thama
    hamadama uber eats uber driving thama (onama job ekaa entry level thama inna wenne)
    ekama cycle eke innna wenne
    rata iina ewun owa kiyanne naha
    boru pada show thama fb eke
    eka unge athal eka moko ballek wath gang ganne naha 😁
    white circle ekata mehen migrate weccha ekek lagatwath ganne naha
    ething brown ekka thama inna wenne

    hodata balapan white ekkek meet wunth lankawen giyapu ewun marenna pictures danawa fb insta story :lol:
    ekth inna wala/charter suddo thama :baffled:
    decent ewun mun ekka inne naha un wenama circle ekaka inne
    munge subconscious mind eka kiyanawa acceptance eka loketa penawana meka thama hodama awathawa kiyala :yes::yes:

    winter ekea thiyana pathi nam uba depressed wela marenne
    lagadi canada wala family ekak maruna student visa gihilla
    stress eka mara wadii living cost ekath ekka

    lankawe idala game gahapan
    bari wenne naha :love2: :yes:



    mun nam atthama kiwwa


    meka india eketa kiyala hithanna epa brown skin dakka gaman sri lanka kiyala hithhenne naha india kiyala thama apply wenne
    F=MA wage 😁 😁



    mun name pawa change karanawa job ganna 🤭🤭
    pissu uttala
    lamay ekka yana families anathay agentala kiyala labbawal walata rawetenawa :sorry:
     
    Last edited:

    MR.YOLO

    Well-known member
  • Nov 27, 2023
    3,425
    6,179
    113
    Traveling ගොඩක් සෙට්වෙන ජොබක් මම කරන්නේ, මගේ කැමැත්ත විදියට මට යන්න පුළුවන් උන රටවල් සේරම හොඳයි මෙහෙට වැඩිය නම්.
     

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    paw uba
    boruwata suddonta kaburala
    padeta gang ganne naha ne :lol:
    කබුරන්න දෙයක් නෑ බන්. Professional jobs කරද්දි හොද පිලිගැනීම.
    සුද්දෝ අපිව ගනන් ගන්නේ නෑ කියලා උබ අදහස් කරන්නේ, අර උබලා ලන්කාවට එන සුද්දෝ පස්සේ පුක දිදී පස්සෙන් යනවා වගේ නැති සීන් එකක්ද.
    අහ් එහෙම නම් නෑ බන් මෙහේ.
     

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    europe, ausi, canada, usa
    ඉන්න එලකිරියන් ල අවංකව කියපන් ලංකාවට සාපේක්ෂව pros and cons ?
    උබල කොච්චර සතුටින්ද ?
    ඔසී ඉන්න අයියලා අක්කිලා නම් කෙල 0 හලන්නේ නැහැ...ලංකාවෙන් පහර එල්ලවන නිසා...උන් මෙහෙට පේනන ඉන්නේ සුපිරි ලෙස..එහේ පුක දීගෙන ඉන්නේ..දන්නො දනිති...
     
    • Haha
    Reactions: mr.h0ydr0

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,763
    113
    ube skin eka brown nam sada sotthi thama
    hamadama uber eats uber driving thama (onama job ekaa entry level thama inna wenne)
    ekama cycle eke innna wenne

    Me kathawa waradi, adu kuley ekek giyoth kohe hitiyath uda yaamak ne. Eth gihin suddange company wala hondata inna un innawa, mey inne ehema ekek



    sarala kathawa minissu ekka hondata move wenna danawanam gemak natuwa gel wenna puluwan samahara community wala. Ehema gel wechcha un mey wage forum walata awilla haminenneth ne :yes: :yes:

    Umbala hitenawanam un mekata enne ratata tiyena adareta kiyala umbala hena gon. Un enne unta danena "left out" gathiya makaganna
     

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    Kochara supiriyata innawada kiyanne un okkoma tika api gana duka hitila apey ratath e level ekata genna paya 24ma mekey lagala innawa
    මෙන්න මේ සින් එක නම් facebook එකේ කරන්නේ, මෙන්න බලපන් අපේ ලයිෆ් එක. තොපිට කෝ මේවා කියලා පෙන්නන. බොරුවට ලන්කාව ගැන දුකෙන් වගෙ පෙන්නන්න හදනවා 🤣🤣🤣
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,763
    113
    මෙන්න මේ සින් එක නම් facebook එකේ කරන්නේ, මෙන්න බලපන් අපේ ලයිෆ් එක. තොපිට කෝ මේවා කියලා පෙන්නන. බොරුවට ලන්කාව ගැන දුකෙන් වගෙ පෙන්නන්න හදනවා 🤣🤣🤣
    Social media wala ohoma ranganne aththatama anatha wechcha adu kuley un ban. Un awilla unta danena "left out" gathiya, naththan "outsider" gathiya makaaganna post daanawa. ekey un comment dada hullana kota unge ara duka adu wela yanawa. Okai scene eka.

    Rata indan supiri life gewana un innawa ona taram. Un awilla loweth FB/Insta/Yt wala ohoma ranganne ne.