fatta macha........thanks
TDJ Active member Jul 11, 2007 581 166 43 Nov 12, 2012 #122 rajith123 said: මීට අවුරුද්දකට විතර කලින් හම්බුනා නං කියල වැඩක් නෑ Click to expand... Ai Dan parakku wadi da? :O
rajith123 said: මීට අවුරුද්දකට විතර කලින් හම්බුනා නං කියල වැඩක් නෑ Click to expand... Ai Dan parakku wadi da? :O
TDJ Active member Jul 11, 2007 581 166 43 Nov 12, 2012 #123 madura199 said: fatta macha........thanks Click to expand... Welcome machan...
BC_Dilum Well-known member Mar 2, 2008 17,919 1,168 113 192.168.1.1 Nov 12, 2012 #124 patta macho...............7+
BRAGA Well-known member Jul 30, 2012 1,348 204 63 සමාන්තර ලෝකෙක Nov 12, 2012 #126 thanks machn,, really helpfull.... REP++++
kandahar Well-known member Mar 19, 2011 13,430 17,410 113 Nov 12, 2012 #127 ela ela meke kello dala giyama suicide karaganna hadapu euan ta hodai rep3+
urajdrlk Well-known member Jul 6, 2006 102,097 3,545 113 Inside Your Laptop ;) Nov 12, 2012 #131 හික්ස්.... පට්ට....
G-Man Well-known member Dec 6, 2011 1,987 223 63 තාම හොයනවා Nov 12, 2012 #132 .දෙවෙනි කෑල්ල තවත් රසවත්.... ගොඩකටම අනිවා වටිනවා මචෝ.. +
A Alvin1 Active member Jun 28, 2008 560 39 28 Nov 12, 2012 #134 machang umba maxxa...okkoma aththa thiyenne patta aththa ........THNX BRO
එළකිරි කොල්ලෙක් Well-known member Jul 6, 2012 10,697 2,922 113 Nov 12, 2012 #135 TDJ said: Pathagena awith othagena yana eka hamba wenakan ethin hoyanna wenawa.... ( Click to expand...
TDJ said: Pathagena awith othagena yana eka hamba wenakan ethin hoyanna wenawa.... ( Click to expand...
thathsara.sl Well-known member Dec 5, 2008 5,945 634 113 In my world Nov 12, 2012 #136 maxxa rep added
Beeper Well-known member Nov 1, 2012 4,279 656 113 Classified Nov 12, 2012 #138 niyamai ah godak vadagath vei