මෙන්න කෙල්ලෙක්ව අමතක කරන්න්න උපදෙස් ටිකක

Black_Burn

Member
Dec 11, 2011
278
32
0
Sri Lanka
කොහොම අමතක කරන්න හැදුවත් එක පුළුවන් දෙයක් නෙමෙඉ macahn තව කඋරු හරි ආදරේ කරන දෙන්නෙක් දැක්ක ගමන් එයාව මතක් වෙන්නේ
කොච්චර අමතක කර කියල හිතන් හිටියත හීනෙනුත් පෙන්නේ එයාව
එත් එයාටනම් මගේ නමවත් මතක නැතුව ඇති
 

TDJ

Active member
  • Jul 11, 2007
    581
    166
    43
    කොහොම අමතක කරන්න හැදුවත් එක පුළුවන් දෙයක් නෙමෙඉ macahn තව කඋරු හරි ආදරේ කරන දෙන්නෙක් දැක්ක ගමන් එයාව මතක් වෙන්නේ
    කොච්චර අමතක කර කියල හිතන් හිටියත හීනෙනුත් පෙන්නේ එයාව
    එත් එයාටනම් මගේ නමවත් මතක නැතුව ඇති

    Eka hari.. Bokkenma love karapuwahama ethin ehema wenawa... Hite duka kaleth ekkama tamai nathi wela yanne... Samaharawita with awruddak dekak yai... Ethin e. Kale athulatha me upades use karoth duk wenne nathiwa inna puluwan wei...
     

    MilkyLove

    Member
    Nov 7, 2012
    80
    3
    0
    mei dewal degollantama podu deyak thamai. kollanta nam eliyata gihin yaluwo ekka set wela fun gannakota a tika welawata hari hithe sathutak athi wei, eth eelanga thani wunu thathpara gaanata apitath notherena thanikamak danei. eth kellonta ehema na, oya widihata yaaluwo balanna yanna nidahasak naha, ehema giyath kochchara a ayath ekka hina wela katha kalath yati hitha thanikama nathikaranna puluwan a handa, a ruwa, a hinawa ape hitha gaththu a dewalma thamai hoyanne...
    ane manda, man mei kiyapu dewal bolanda wadida manda? :(
     

    NO_MeRcY

    Well-known member
  • Jun 14, 2010
    5,423
    449
    83
    Singapore
    කොහොම අමතක කරන්න හැදුවත් එක පුළුවන් දෙයක් නෙමෙඉ macahn තව කඋරු හරි ආදරේ කරන දෙන්නෙක් දැක්ක ගමන් එයාව මතක් වෙන්නේ
    කොච්චර අමතක කර කියල හිතන් හිටියත හීනෙනුත් පෙන්නේ එයාව
    එත් එයාටනම් මගේ නමවත් මතක නැතුව ඇති

    e ube jeewiteta galapena kella nam. ubata true love kala nam kawadawat ubawa daala yanney nah. duk wenney nathwau indapan. ubata hariyana kella kawada hari hamba unaama ubata hitewi aparadey duk une kiyala :P
     

    NO_MeRcY

    Well-known member
  • Jun 14, 2010
    5,423
    449
    83
    Singapore
    mei dewal degollantama podu deyak thamai. kollanta nam eliyata gihin yaluwo ekka set wela fun gannakota a tika welawata hari hithe sathutak athi wei, eth eelanga thani wunu thathpara gaanata apitath notherena thanikamak danei. eth kellonta ehema na, oya widihata yaaluwo balanna yanna nidahasak naha, ehema giyath kochchara a ayath ekka hina wela katha kalath yati hitha thanikama nathikaranna puluwan a handa, a ruwa, a hinawa ape hitha gaththu a dewalma thamai hoyanne...
    ane manda, man mei kiyapu dewal bolanda wadida manda? :(

    :P

    http://www.lovepanky.com/women/girl-talk/how-to-get-over-a-boyfriend

    http://www.wikihow.com/Get-Over-a-Break-Up
     

    TDJ

    Active member
  • Jul 11, 2007
    581
    166
    43
    mei dewal degollantama podu deyak thamai. kollanta nam eliyata gihin yaluwo ekka set wela fun gannakota a tika welawata hari hithe sathutak athi wei, eth eelanga thani wunu thathpara gaanata apitath notherena thanikamak danei. eth kellonta ehema na, oya widihata yaaluwo balanna yanna nidahasak naha, ehema giyath kochchara a ayath ekka hina wela katha kalath yati hitha thanikama nathikaranna puluwan a handa, a ruwa, a hinawa ape hitha gaththu a dewalma thamai hoyanne...
    ane manda, man mei kiyapu dewal bolanda wadida manda? :(

    Ow oya kiyana kathawa atta.... Api eta passe hoyanne Kalin api kamathi wela hitapu kena wagema kenek tamai.. Tawa kee. Denek ekka yalu unath en Kalin yaluwela. Hitapu kena hithe kohehari innwama tamai... Mokada api manussayo nisa
     

    MilkyLove

    Member
    Nov 7, 2012
    80
    3
    0
    Ow oya kiyana kathawa atta.... Api eta passe hoyanne Kalin api kamathi wela hitapu kena wagema kenek tamai.. Tawa kee. Denek ekka yalu unath en Kalin yaluwela. Hitapu kena hithe kohehari innwama tamai... Mokada api manussayo nisa

    :yes::yes::yes: