Sirawata banlankawe npp ekata dena un 80% witara samajawadewat danawadewat danne naha bng facebook eke rallata chande danne lol.. amu meeharakapey un politics dannawanam mechchara kela wenne na ratata
දැන් NPP එකත් සමාජවාදෙවත් ධනවාදෙවත් පිළිගන්නේ නෑ. රනිල්ගේ ගල් කොල්ලොයි මහින්දගේ බත් බැලයෝයි සජියගේ මෝඩ සෙට් එකයි තමා තාම ඕව ඔලුව උඩ තියන් ඉන්නේ. NPP fully updated. අරුන් තාම පරණ version එකමයි ගහන්නේ.lankawe npp ekata dena un 80% witara samajawadewat danawadewat danne naha bng facebook eke rallata chande danne lol.. amu meeharakapey un politics dannawanam mechchara kela wenne na ratata
දැන් NPP එකත් සමාජවාදෙවත් ධනවාදෙවත් පිළිගන්නේ නෑ. රනිල්ගේ ගල් කොල්ලොයි මහින්දගේ බත් බැලයෝයි සජියගේ මෝඩ සෙට් එකයි තමා තාම ඕව ඔලුව උඩ තියන් ඉන්නේ. NPP fully updated. අරුන් තාම පරණ version එකමයි ගහන්නේ.

pissuda bng. anura tilvin hadunnethi wasanthala ipaduna daa idan samajawadiyo.. un mechchara aurudu ganak katta kaala kaala baleta awama samajawade atha ari kiyala hithan innawada uba? tilvin ge speech balapanko amu soviet karayek wageදැන් NPP එකත් සමාජවාදෙවත් ධනවාදෙවත් පිළිගන්නේ නෑ. රනිල්ගේ ගල් කොල්ලොයි මහින්දගේ බත් බැලයෝයි සජියගේ මෝඩ සෙට් එකයි තමා තාම ඕව ඔලුව උඩ තියන් ඉන්නේ. NPP fully updated. අරුන් තාම පරණ version එකමයි ගහන්නේ.
ආ... කමක් නෑ.pissuda bng. anura tilvin hadunnethi wasanthala ipaduna daa idan samajawadiyo.. un mechchara aurudu ganak katta kaala kaala baleta awama samajawade atha ari kiyala hithan innawada uba? tilvin ge speech balapanko amu soviet karayek wagepakshe jeshtathwayata thama un wada karanne harinilata wenne wiyath maga wage halila yanna thamai. tilvin la loku putu tika allanawa kelinma. anurala awot gota part 2 thamai ithin. man hithan na paudgalikawa habai anura dinai kiyala.habai ehema kiyala anik paththe inneth amu gonnu tikakne.. me ratey thama chande denna watina vision ekak thiyena porak naha. anathai ithin
onna oka thama man kiwwe.. aaa kamak na scene eken denne ape un chande.. logic binduwaiආ... කමක් නෑ.
මේ පාර මාලිමාවට
ලොජික් එකට දීලා හරි ගිය හින්දනේ මේ පාර මාලිමවට දෙන්නේ,onna oka thama man kiwwe.. aaa kamak na scene eken denne ape un chande.. logic binduwai![]()
oya balapan ithin eketh ube gon logic ekak thiyenneලොජික් එකට දීලා හරි ගිය හින්දනේ මේ පාර මාලිමවට දෙන්නේ,
හ්ම්ම්... මම නම් 2010 සරත් පොන්සේකාගේ ඉදන් ජවිපෙ පැත්තේ හිටියේ බන්.oya balapan ithin eketh ube gon logic ekak thiyenne. mahindala ranila fail nisa anura uttarayak wen na
gota kiyagena awa ewa karala adala unwa position karanam ada rata godane? pora kiyapu ewa kare na kiyanne eka uge awulak misa api dunna chande waraddak neme. gota ranil fail kiyala eka nisa anurata denawa kiyanne uba prathipathtiyakata neme chande denne e welawe thiyana rallata or gamble ekak. rataka palanaya gamble karala chande denawa kiyanne ithin ratata aba saranai
![]()
අපෝ මේ ජෙප්පන්ට චරිත සහතික දෙන්නෙයි උන්ගෙ වැඩ ගැන අනාවැකි කියන්නෙයි ගෝටා රට හදයි කියල හිතපු එකෙක්ද???oya balapan ithin eketh ube gon logic ekak thiyenne. mahindala ranila fail nisa anura uttarayak wen na
gota kiyagena awa ewa karala adala unwa position karanam ada rata godane? pora kiyapu ewa kare na kiyanne eka uge awulak misa api dunna chande waraddak neme api chande dunne u karai kiyapu ewatane?. gota ranil fail kiyala eka nisa anurata denawa kiyanne uba prathipathtiyakata neme chande denne e welawe thiyana rallata or gamble ekak. rataka palanaya gamble karala chande denawa kiyanne ithin ratata aba saranai
![]()
im a capitalist, authoritarian liberal so yes. gota e frame eke hitiye e nisa dunne. eka mage prathipaththiya. uba 2019 katada chande dunne ai dunne?අපෝ මේ ජෙප්පන්ට චරිත සහතික දෙන්නෙයි උන්ගෙ වැඩ ගැන අනාවැකි කියන්නෙයි ගෝටා රට හදයි කියල හිතපු එකෙක්ද???![]()
ehenan awulak na uba jvp left eka believe karanawanam uba logical.හ්ම්ම්... මම නම් 2010 සරත් පොන්සේකාගේ ඉදන් ජවිපෙ පැත්තේ හිටියේ බන්.
ගෝටා හිටපු ෆ්රේම් එකක් නෑ.ගෝටාට තමන්ගෙ ප්රතිපත්තිය කියාගන්නවත් පුලුවන් කමක් තිබුන්නෑ.කොටින්ම තමන් කරන්න යන්නෙ මොකද්ද කියලවත් කරමින් ඉන්නෙ මොකද්ද කියලවත් අදහසක් පොරට ජනාධිපතිකමෙන් පන්නනකම්ම තිබුනේ නෑ.ඕක හරිම සරල දෙයක්.තේරුම් ගන්න අමාරු දෙයක් නෙවෙයි.ගෝටා වටකරගෙන හිටපු සෙට් එක දිහා බැලුවත් ඇති පොර ආවට කරන්නෑ කියල තේරුම් ගන්න.ඔච්චර සරල දේ නොතේරුන උඹල NPP එක ගැනත් වැරදියට තේරුම් ගන්න එක පුදුම වෙන්න දෙයක් නෑ.මම 2019 දුන්නෙ අනුරට.ඒ වෙලාවෙ හිටපු හොඳම කෙනා අනුර.im a capitalist, authoritarian liberal so yes. gota e frame eke hitiye e nisa dunne. eka mage prathipaththiya. uba 2019 katada chande dunne ai dunne?
ehenan awulak na uba jvp left eka believe karanawanam uba logical.
------ Post added on May 17, 2024 at 5:41 PM
samajawade left eka set na bro kohomath e hinda e welawe kohomath anurata denne na danuth nahaගෝටා හිටපු ෆ්රේම් එකක් නෑ.ගෝටාට තමන්ගෙ ප්රතිපත්තිය කියාගන්නවත් පුලුවන් කමක් තිබුන්නෑ.කොටින්ම තමන් කරන්න යන්නෙ මොකද්ද කියලවත් කරමින් ඉන්නෙ මොකද්ද කියලවත් අදහසක් පොරට ජනාධිපතිකමෙන් පන්නනකම්ම තිබුනේ නෑ.ඕක හරිම සරල දෙයක්.තේරුම් ගන්න අමාරු දෙයක් නෙවෙයි.ගෝටා වටකරගෙන හිටපු සෙට් එක දිහා බැලුවත් ඇති පොර ආවට කරන්නෑ කියල තේරුම් ගන්න.ඔච්චර සරල දේ නොතේරුන උඹල NPP එක ගැනත් වැරදියට තේරුම් ගන්න එක පුදුම වෙන්න දෙයක් නෑ.මම 2019 දුන්නෙ අනුරට.ඒ වෙලාවෙ හිටපු හොඳම කෙනා අනුර.

සමාජවාදෙ කියන්නෙ මොකද්ද?samajawade left eka set na bro kohomath e hinda e welawe kohomath anurata denne na danuth naha![]()
Lol ඌ කවද ඉඳන්ද බං කැපිටලිස්ට් ඉකොනොමි එකක් ගැන කීවෙ. උං හැමදාම රජයේ රැකියා සුබසාධන ගැන කියවපු එව්න්නෙ. අනික ගෝටයි මමයි දන්න කැපිටලිසම්gota e frame eke hitiye e nisa dunne.
"e frame eke" kiwwe bng ithin closest ma ithin u witarai nisa perfect capitalist ekata lagin yana ekek nane bng hitiye e welawe thamath na , me kapeta eida danneth naLol ඌ කවද ඉඳන්ද බං කැපිටලිස්ට් ඉකොනොමි එකක් ගැන කීවෙ. උං හැමදාම රජයේ රැකියා සුබසාධන ගැන කියවපු එව්න්නෙ. අනික ගෝටයි මමයි දන්න කැපිටලිසම්.
දැන් ඉන්න පොනිල් හාමුත් කරන්නෙ කැපිටලිසම් නෙවේ. ඌට කැපිටලිසම් මතක බදු ගහගහ මිනිස්සුන්ගෙ රීරිමාංස කනකොට විතරයි.

haiyo owa kotanna ba bng kammaliසමාජවාදෙ කියන්නෙ මොකද්ද?
