Pala huthige putho yana. E manusaya adatath minisunge pathe monade dunath. Tho wage athak pathak nathiwa loketa awa un thama me ratawal kanne.නාකියට පිස්සු , ඌ හිතාගෙන ඉන්නෙ , ගහන දිනේ වෙලාව තැන දැනන් ඉදල වැලැක්කුවෙ නැත්තෙ රාජපක්ශ කියල,
ඔකුන් වගේ පොන්න හුත්තිගෙ පුතාල නායකයො වෙන ආගම්වල ඉන්නෙ පිස්සො
Pala huthige putho yana. E manusaya adatath minisunge pathe monade dunath. Tho wage athak pathak nathiwa loketa awa un thama me ratawal kanne.නාකියට පිස්සු , ඌ හිතාගෙන ඉන්නෙ , ගහන දිනේ වෙලාව තැන දැනන් ඉදල වැලැක්කුවෙ නැත්තෙ රාජපක්ශ කියල,
ඔකුන් වගේ පොන්න හුත්තිගෙ පුතාල නායකයො වෙන ආගම්වල ඉන්නෙ පිස්සො
pala wesige putho yanna. Awajathaka balla. E manusayata ona maruna minisu wenuwen sadaranayak. Thopila wage ponnayo danne moketa hari bana bana inna thama. Wesawaඅගමික නායකයනක් නායකය ව්දිහට ඉන්ඩ දැන ගන්ඩ ඕන ,, ඔකුන්ට සහරානය කෙලපුවාම ගු ඇන් පි පොන්නයො හිනා වෙවි ඉද්දි අනේ අපොයි කියන්ඩ උන්නෙ අපි විතරයි, හම්පඩ නාකියට ඒව අමතකයි දැන් එනව හම්පඩය අපිට බනින්ඩ..
ඔය හුත්ත හිතාගෙන ඇත්තෙ ගහන දිනේ වෙලාව දැනන් ඉදලත් වැලැක්වුයෙ නැත්තෙ රාජපක්ශල කියල,,
අප්ප යන්ඩ එපා කියල පල්ලි නොගිහින් බේරුන හරීන හොද වෙලා නාකි බල්ලට, ඕකට පිස්සු..
බොරු කිය කියා මිනිස්සු කුලප්පු කර කර ඇවිදින හම්පඩ නාකිය කොහොමද මිනිස්සුන්ගෙ පැත්තෙ වෙන්නෙ???Pala huthige putho yana. E manusaya adatath minisunge pathe monade dunath. Tho wage athak pathak nathiwa loketa awa un thama me ratawal kanne.
Ane wesige puthu kadinal witharak nemi rajapaksha genna 69 lakshayak ma puka duna neda. Labba kunuwela marei tho.මූ දන්න දෙයක් තියෙනවනම් ඇනුම් පද කියා කියා ඉන්නේ නැතුව දෙයක් කරන්න හොඳ කාලේ මේකයි කියල කිව්වේ. ඒකට වෙන එවුන් අදාල නැහැනෙ?
රාජපක්සල ගේන්න නටපු නාට්ටියේ ප්රධාන චරිතේ රඟපෑවෙත් මූ නේද? වැරද්දක් උනා කියල හිතනවානම් ඒක වෙනස් කරන්නත් වගකීම ගන්න හොඳ කාලයක් මේක. අර මිනිස්සු පාරට බැහැල මහන්සි වෙන්නෙත් ඒක නිසා තමයි.
ඒ මේ මොකෝ අලුතින් ෆේක් හදන්, පරන ඒවට හිකිලද??qAne wesige puthu kadinal witharak nemi rajapaksha genna 69 lakshayak ma puka duna neda. Labba kunuwela marei tho.
Waradiyata hikila hadicha ekek thama uba. Ata deka puka wate yawaganinඒ මේ මොකෝ අලුතින් ෆේක් හදන්, පරන ඒවට හිකිලද??q![]()
මේ සක්ක්ලියාව ඉග්නොර් කරන්න තියෙද්දී එපා බන් ෆෝම් කරන්න,Ane wesige puthu kadinal witharak nemi rajapaksha genna 69 lakshayak ma puka duna neda. Labba kunuwela marei tho.
වැරදිලා හිකිච්ච උන් තනයි ෆේක් පිට ෆේක් හදන් ගොන් ආතල් දෙන්නෙWaradiyata hikila hadicha ekek thama uba. Ata deka puka wate yawaganin
Wate gihin neda uba loketa bihi une.මේ සක්ක්ලියාව ඉග්නොර් කරන්න තියෙද්දී එපා බන් ෆෝම් කරන්න,
ඕකගේ අම්මගේ කිඹි ජුස් බිලා තමයි ඕක මේකේ ඇවිත් රඟන්නේ
Uba awe hariyata hikilada. Pala ponayo yannaවැරදිලා හිකිච්ච උන් තනයි ෆේක් පිට ෆේක් හදන් ගොන් ආතල් දෙන්නෙ
මචං කුමන්ත්රනයක්නං තැනින් තැන බෝම්බ අටවල මිනිස්සු මැරෙන විදිහට වැඩෙ කරන්න පුලුවන්. එහෙත් මරාගෙන මැරෙන විදිහට වැඩෙ කරල.. ඒ අතර කෝටි පතියො දෙන්නෙක්, උගත් අය හිටිය.. සහරාන්ගෙ පරපුරම නැති වුනා... ඒ කාට හරි බලය අරන් දෙන්න වගෙ වැඩකට කියල උඹ හිතනවද?... උන්ට අරමුනක් තිබුන.. ඇත්ත අනතුර අපි යට කරන එක නේද මේ කරන්නෙ..මෙහෙමයි අපි මොනවා කිව්වත් කාදිනල් කියන්නේ ලොකු power එකක් අතේ තියෙන කෙනෙක්. එයා මොනමයම් දෙයක් දැනගත්තත් ඒවා ප්රසිද්දියේ කියන්න බෑ.. මොකද ඒ වචන වලින් මිනිමරාගන්න ලෙවල් තැනට එන්න පුළුවන්. 300 ක් මරලා බලේට ආපු බව දන්නවා ... නමුත් මරපු එකාට කියන්නේ කොහොමද යුක්තිය ඉෂ්ට කරන්න කියල ? කරබාගෙන ඉන්නේ ඒකයි ඔය. ඊළඟ චන්දෙ දී කාදිනල් නියම විදියට වැඩේ කරලා දෙයි![]()
ඔය වගේ ගැඹුරට ගියාම රාජපක්ශව අල්ල ගන්ඩ බැ, .. නිකන් උඩින් පැනල යන තමයි , ඔය කාදිනල සහ උගෙ පොන්සි රැල දැන් කරන්නෙ...මචං කුමන්ත්රනයක්නං තැනින් තැන බෝම්බ අටවල මිනිස්සු මැරෙන විදිහට වැඩෙ කරන්න පුලුවන්. එහෙත් මරාගෙන මැරෙන විදිහට වැඩෙ කරල.. ඒ අතර කෝටි පතියො දෙන්නෙක්, උගත් අය හිටිය.. සහරාන්ගෙ පරපුරම නැති වුනා... ඒ කාට හරි බලය අරන් දෙන්න වගෙ වැඩකට කියල උඹ හිතනවද?... උන්ට අරමුනක් තිබුන.. ඇත්ත අනතුර අපි යට කරන එක නේද මේ කරන්නෙ..
Pala gon wesige puthoනාකියට පිස්සු , ඌ හිතාගෙන ඉන්නෙ , ගහන දිනේ වෙලාව තැන දැනන් ඉදල වැලැක්කුවෙ නැත්තෙ රාජපක්ශ කියල,
ඔකුන් වගේ පොන්න හුත්තිගෙ පුතාල නායකයො වෙන ආගම්වල ඉන්නෙ පිස්සො
ekane ban un gahapu eken unta sethak une na. katada sethak une hodata hithala balahan. meka mun gahapu gemak #gotagohome2022මචං කුමන්ත්රනයක්නං තැනින් තැන බෝම්බ අටවල මිනිස්සු මැරෙන විදිහට වැඩෙ කරන්න පුලුවන්. එහෙත් මරාගෙන මැරෙන විදිහට වැඩෙ කරල.. ඒ අතර කෝටි පතියො දෙන්නෙක්, උගත් අය හිටිය.. සහරාන්ගෙ පරපුරම නැති වුනා... ඒ කාට හරි බලය අරන් දෙන්න වගෙ වැඩකට කියල උඹ හිතනවද?... උන්ට අරමුනක් තිබුන.. ඇත්ත අනතුර අපි යට කරන එක නේද මේ කරන්නෙ..
පල නෙමේ ඇත්ත කියල තියෙන්නෙ, ගහන දිනේ වෙලාව තැන දැන්නම් ඉදල වැලක්කුවෙ නැත්තෙ රාජපක්ශල නෙමේ,Pala gon wesige putho
පුපුර ගත්ත මොන රටේ මොන අන්තවදියටද සෙතක් උනේ??? ඒ රටවල කාදිනල වගේ කාලක්න්නි උන්නෙ නැ , මුස්ලිම් අන්තවාදින්ගෙ පුක ලොවල සුද්ද කරන්ඩ..ekane ban un gahapu eken unta sethak une na. katada sethak une hodata hithala balahan. meka mun gahapu gemak #gotagohome2022
ඇත්ත අනතුර අපි යට කරන එක නේද මේ කරන්නෙ..
දැන් මේ කරන අරගලෙත් අවසානෙ සජිත් හෝ අනුරනෙ බං... එතකොට මේකත් ???ekane ban un gahapu eken unta sethak une na. katada sethak une hodata hithala balahan. meka mun gahapu gemak #gotagohome2022