මෙන්න මෙයා තව හින්ට් එකක් පාස් කරලා 🤯

Bekam

Well-known member
  • Jun 13, 2010
    8,686
    5,528
    113
    277806460-3190490087887960-1836899984162189152-n.jpg
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    නාකියට පිස්සු , ඌ හිතාගෙන ඉන්නෙ , ගහන දිනේ වෙලාව තැන දැනන් ඉදල වැලැක්කුවෙ නැත්තෙ රාජපක්ශ කියල,

    ඔකුන් වගේ පොන්න හුත්තිගෙ පුතාල නායකයො වෙන ආගම්වල ඉන්නෙ පිස්සො
    Pala huthige putho yana. E manusaya adatath minisunge pathe monade dunath. Tho wage athak pathak nathiwa loketa awa un thama me ratawal kanne.

    නාකියට පිස්සු , ඌ හිතාගෙන ඉන්නෙ , ගහන දිනේ වෙලාව තැන දැනන් ඉදල වැලැක්කුවෙ නැත්තෙ රාජපක්ශ කියල,

    ඔකුන් වගේ පොන්න හුත්තිගෙ පුතාල නායකයො වෙන ආගම්වල ඉන්නෙ පිස්සො
    Pala huthige putho yana. E manusaya adatath minisunge pathe monade dunath. Tho wage athak pathak nathiwa loketa awa un thama me ratawal kanne.
    අගමික නායකයනක් නායකය ව්දිහට ඉන්ඩ දැන ගන්ඩ ඕන ,, ඔකුන්ට සහරානය කෙලපුවාම ගු ඇන් පි පොන්නයො හිනා වෙවි ඉද්දි අනේ අපොයි කියන්ඩ උන්නෙ අපි විතරයි, හම්පඩ නාකියට ඒව අමතකයි දැන් එනව හම්පඩය අපිට බනින්ඩ..

    ඔය හුත්ත හිතාගෙන ඇත්තෙ ගහන දිනේ වෙලාව දැනන් ඉදලත් වැලැක්වුයෙ නැත්තෙ රාජපක්ශල කියල,,


    අප්ප යන්ඩ එපා කියල පල්ලි නොගිහින් බේරුන හරීන හොද වෙලා නාකි බල්ලට, ඕකට පිස්සු..
    pala wesige putho yanna. Awajathaka balla. E manusayata ona maruna minisu wenuwen sadaranayak. Thopila wage ponnayo danne moketa hari bana bana inna thama. Wesawa
    ------ Post added on Apr 9, 2022 at 10:44 PM
     
    • Like
    Reactions: Xi Jinping

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Pala huthige putho yana. E manusaya adatath minisunge pathe monade dunath. Tho wage athak pathak nathiwa loketa awa un thama me ratawal kanne.
    බොරු කිය කියා මිනිස්සු කුලප්පු කර කර ඇවිදින හම්පඩ නාකිය කොහොමද මිනිස්සුන්ගෙ පැත්තෙ වෙන්නෙ???

    ඔය පොන්න තිරිසනා දන්නෙම නැද්ද දන්නෙ නැ 97 පාරක් අනතුරු අගෝල තියෙද්දිත් ගහනකම් බලන් උන්නෙ ගුපියො කියල,

    අප්ප යන්ඩ එපා කියල පල්ලි නොගිහින් උන්න හරීන හරිම ලොකුවෙලා නාකි අවලමාට ,ඕකට සාතන් ආවේශවෙලා මම හිතන්නෙ..
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    මූ දන්න දෙයක් තියෙනවනම් ඇනුම් පද කියා කියා ඉන්නේ නැතුව දෙයක් කරන්න හොඳ කාලේ මේකයි කියල කිව්වේ. ඒකට වෙන එවුන් අදාල නැහැනෙ?

    රාජපක්සල ගේන්න නටපු නාට්ටියේ ප්‍රධාන චරිතේ රඟපෑවෙත් මූ නේද? වැරද්දක් උනා කියල හිතනවානම් ඒක වෙනස් කරන්නත් වගකීම ගන්න හොඳ කාලයක් මේක. අර මිනිස්සු පාරට බැහැල මහන්සි වෙන්නෙත් ඒක නිසා තමයි.
    Ane wesige puthu kadinal witharak nemi rajapaksha genna 69 lakshayak ma puka duna neda. Labba kunuwela marei tho.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Ane wesige puthu kadinal witharak nemi rajapaksha genna 69 lakshayak ma puka duna neda. Labba kunuwela marei tho.
    ඒ මේ මොකෝ අලුතින් ෆේක් හදන්, පරන ඒවට හිකිලද??q🤣🤣
     

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    Ane wesige puthu kadinal witharak nemi rajapaksha genna 69 lakshayak ma puka duna neda. Labba kunuwela marei tho.
    මේ සක්ක්ලියාව ඉග්නොර් කරන්න තියෙද්දී එපා බන් ෆෝම් කරන්න,
    ඕකගේ අම්මගේ කිඹි ජුස් බිලා තමයි ඕක මේකේ ඇවිත් රඟන්නේ
     
    • Like
    Reactions: Xi Jinping

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Waradiyata hikila hadicha ekek thama uba. Ata deka puka wate yawaganin
    වැරදිලා හිකිච්ච උන් තනයි ෆේක් පිට ෆේක් හදන් ගොන් ආතල් දෙන්නෙ
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    මේ සක්ක්ලියාව ඉග්නොර් කරන්න තියෙද්දී එපා බන් ෆෝම් කරන්න,
    ඕකගේ අම්මගේ කිඹි ජුස් බිලා තමයි ඕක මේකේ ඇවිත් රඟන්නේ
    Wate gihin neda uba loketa bihi une.

    වැරදිලා හිකිච්ච උන් තනයි ෆේක් පිට ෆේක් හදන් ගොන් ආතල් දෙන්නෙ
    Uba awe hariyata hikilada. Pala ponayo yanna
    ------ Post added on Apr 9, 2022 at 10:58 PM
     

    10ben

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    3,277
    3,068
    113
    මෙහෙමයි අපි මොනවා කිව්වත් කාදිනල් කියන්නේ ලොකු power එකක් අතේ තියෙන කෙනෙක්. එයා මොනමයම් දෙයක් දැනගත්තත් ඒවා ප්‍රසිද්දියේ කියන්න බෑ.. මොකද ඒ වචන වලින් මිනිමරාගන්න ලෙවල් තැනට එන්න පුළුවන්. 300 ක් මරලා බලේට ආපු බව දන්නවා ... නමුත් මරපු එකාට කියන්නේ කොහොමද යුක්තිය ඉෂ්ට කරන්න කියල ? කරබාගෙන ඉන්නේ ඒකයි ඔය. ඊළඟ චන්දෙ දී කාදිනල් නියම විදියට වැඩේ කරලා දෙයි ;-)
    මචං කුමන්ත්‍රනයක්නං තැනින් තැන බෝම්බ අටවල මිනිස්සු මැරෙන විදිහට වැඩෙ කරන්න පුලුවන්. එහෙත් මරාගෙන මැරෙන විදිහට වැඩෙ කරල.. ඒ අතර කෝටි පතියො දෙන්නෙක්, උගත් අය හිටිය.. සහරාන්ගෙ පරපුරම නැති වුනා... ඒ කාට හරි බලය අරන් දෙන්න වගෙ වැඩකට කියල උඹ හිතනවද?... උන්ට අරමුනක් තිබුන.. ඇත්ත අනතුර අපි යට කරන එක නේද මේ කරන්නෙ..
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මචං කුමන්ත්‍රනයක්නං තැනින් තැන බෝම්බ අටවල මිනිස්සු මැරෙන විදිහට වැඩෙ කරන්න පුලුවන්. එහෙත් මරාගෙන මැරෙන විදිහට වැඩෙ කරල.. ඒ අතර කෝටි පතියො දෙන්නෙක්, උගත් අය හිටිය.. සහරාන්ගෙ පරපුරම නැති වුනා... ඒ කාට හරි බලය අරන් දෙන්න වගෙ වැඩකට කියල උඹ හිතනවද?... උන්ට අරමුනක් තිබුන.. ඇත්ත අනතුර අපි යට කරන එක නේද මේ කරන්නෙ..
    ඔය වගේ ගැඹුරට ගියාම රාජපක්ශව අල්ල ගන්ඩ බැ, .. නිකන් උඩින් පැනල යන තමයි , ඔය කාදිනල සහ උගෙ පොන්සි රැල දැන් කරන්නෙ...

    බෝම්බ කාලත් ගහපු උන් එක්ක හුරේ දදා සිහලුන්ට කෙලවන්ඩ ඔය කදිනල් නාකි අවලමා දගලන්නෙ..
     
    • Like
    Reactions: chami2015

    delmar

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    27,269
    3,865
    113
    හැමතැනම
    නාකියට පිස්සු , ඌ හිතාගෙන ඉන්නෙ , ගහන දිනේ වෙලාව තැන දැනන් ඉදල වැලැක්කුවෙ නැත්තෙ රාජපක්ශ කියල,

    ඔකුන් වගේ පොන්න හුත්තිගෙ පුතාල නායකයො වෙන ආගම්වල ඉන්නෙ පිස්සො
    Pala gon wesige putho
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,427
    2,142
    113
    Leeds, UK
    කොහොමත් ඇත්ත කියද්දී මහින්දගේ ගොට්ට අල්ලන උන්ට පොඩ්ඩක් රිදෙනවා. ඒක පේනවා මේ thread එක බලපුවම. කියල තියෙන එක 100% හරි. මිනිස්සු මරල ආව නම් ඉතින් ඒ පව් ගෙවලම තමා යන්න වෙන්නේ. උන්ගෙන් නැත්නම් උන්ගේ ළමයින්ගෙන් හරි ඒව පල දෙනවා :yes:
     

    Devadatta

    Well-known member
  • Dec 11, 2018
    1,333
    2,012
    113
    පිං බිමේ
    මචං කුමන්ත්‍රනයක්නං තැනින් තැන බෝම්බ අටවල මිනිස්සු මැරෙන විදිහට වැඩෙ කරන්න පුලුවන්. එහෙත් මරාගෙන මැරෙන විදිහට වැඩෙ කරල.. ඒ අතර කෝටි පතියො දෙන්නෙක්, උගත් අය හිටිය.. සහරාන්ගෙ පරපුරම නැති වුනා... ඒ කාට හරි බලය අරන් දෙන්න වගෙ වැඩකට කියල උඹ හිතනවද?... උන්ට අරමුනක් තිබුන.. ඇත්ත අනතුර අපි යට කරන එක නේද මේ කරන්නෙ..
    ekane ban un gahapu eken unta sethak une na. katada sethak une hodata hithala balahan. meka mun gahapu gemak #gotagohome2022
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Pala gon wesige putho
    පල නෙමේ ඇත්ත කියල තියෙන්නෙ, ගහන දිනේ වෙලාව තැන දැන්නම් ඉදල වැලක්කුවෙ නැත්තෙ රාජපක්ශල නෙමේ,

    ඒක ඔය නාකි හම්පඩ අවලන් ඔලමොට්යල මරිමෝඩ කාදිනල් මැන්ටලේට තේරුම් ගන්ඩ වෙනව , නැත්තන් වෙන්නෙ අහක ඉන්න මරියත් බඩවෙන එක


    ekane ban un gahapu eken unta sethak une na. katada sethak une hodata hithala balahan. meka mun gahapu gemak #gotagohome2022
    පුපුර ගත්ත මොන රටේ මොන අන්තවදියටද සෙතක් උනේ??? ඒ රටවල කාදිනල වගේ කාලක්න්නි උන්නෙ නැ , මුස්ලිම් අන්තවාදින්ගෙ පුක ලොවල සුද්ද කරන්ඩ..
    ------ Post added on Apr 9, 2022 at 11:40 PM
     

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room

    ඇත්ත අනතුර අපි යට කරන එක නේද මේ කරන්නෙ..

    ඔය උබල හිතනවා වගේ අන්තවාදයක් ලංකාවේ නෑ. ඔය අන්තවාද කතා මිනිස්සුන්ගේ ඔළුවල plant කරපු විසබීජ. නාකි මයිනා වේදිකාවට නැගල රිපීට් කරන් යන මුස්ලිම් ඉස්කෝල , නීති ඔක්කොම වගේ ඒ පොන්නයම අවසර දීපුවා. ඔය මුස්ලිම් නායකයොත් ඕවා දන්නවා. නමුන් උන්ගේ චන්ද ටික රැස්කරගෙන තියන් ඉන්නේ ඔය කියන බෙදුම්වාදේ හරහා. දෙමල සිද්දීත් ඔය වගේ ඒවා තමා.

    සහරාන් සිද්දියේ උනේ බළලුන් ලවා කොස් ඇට බෑමක් කියලයි මට හිතෙන්නේ.මරාගෙන මැරෙන එකෙන් දෙපැත්තටම win win එකක් තියෙන්නේ. සාක්කි කිසි දෙයක් ඉතුරු වෙන්නේ නෑ.. ලොක්කෝ කව්රුත් නොන්ඩි වෙන්නෙත් නෑ.. දෙයියෝ සේරමත් සතුටින් ( සහරාන්ගේ ආගමික විසවාසයන් පැත්තෙන් )
     

    10ben

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    3,277
    3,068
    113
    ekane ban un gahapu eken unta sethak une na. katada sethak une hodata hithala balahan. meka mun gahapu gemak #gotagohome2022
    දැන් මේ කරන අරගලෙත් අවසානෙ සජිත් හෝ අනුරනෙ බං... එතකොට මේකත් ???

    (සහරාන්ලගෙ වැඩෙන් වක්‍රකාරයෙන් ජනාධිපතිවරනයට වාසියක් උනා කියන එක පිලිගන්නවා. එහෙමනං කාඩිනල්ගෙ වචනත් ලොකු වාසියක් උනා.)
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    දැන් මේ කරන අරගලෙත් අවසානෙ සජිත් හෝ අනුරනෙ බං... එතකොට මේකත් ???

    (සහරාන්ලගෙ වැඩෙන් වක්‍රකාරයෙන් ජනාධිපතිවරනයට වාසියක් උනා කියන එක පිලිගන්නවා. එහෙමනං කාඩිනල්ගෙ වචනත් ලොකු වාසියක් උනා.)
    මේත් ඔය කාදිනලම තමයි..