මෙන්න මේ මියුසික් එක මොකක්ද බං ?
V vgp Well-known member Aug 19, 2010 2,466 2,095 113 Feb 6, 2023 #2 Shazams ta ahuwenneth na. tempo eka wenas wela thiyenne Reactions: A.L.I.E.N
KSPathirana Well-known member Apr 22, 2015 7,984 10,265 113 Feb 6, 2023 #4 Last few seconds Reactions: DHE and A.L.I.E.N
A.L.I.E.N Well-known member Dec 9, 2018 564 547 93 8 Andromeda I Feb 6, 2023 #5 KSPathirana said: Last few seconds Click to expand... mn kuwe muisc eka -_- Reactions: KSPathirana
KSPathirana Well-known member Apr 22, 2015 7,984 10,265 113 Feb 6, 2023 #6 A.L.I.E.N said: mn kuwe muisc eka -_- Click to expand... අපේ හිත් කැතයිනෙ. Reactions: A.L.I.E.N
V vgp Well-known member Aug 19, 2010 2,466 2,095 113 Feb 6, 2023 #7 KSPathirana said: Last few seconds Click to expand... Reactions: KSPathirana
Rahula Kasun Well-known member Feb 1, 2013 12,371 13,690 113 හැමිනේශන් Feb 6, 2023 #8 දවස් දෙක තුනකට කලින් ඔය tiktok එක දාපු account එක දැක්කා.. ඔය කෙල්ල uk studies එවර වෙලා ආයෙ ඒකිගෙ රටට යන සීන් එකක් දාල තිබ්බා ඒකි එක්ක එකට ඉන්න ලංකාවෙ කොල්ලෙක්, මං බැලුව ලයික් දාපු ලිස්ට් එකේ හොයාගන්න නෑනෙ බන්
දවස් දෙක තුනකට කලින් ඔය tiktok එක දාපු account එක දැක්කා.. ඔය කෙල්ල uk studies එවර වෙලා ආයෙ ඒකිගෙ රටට යන සීන් එකක් දාල තිබ්බා ඒකි එක්ක එකට ඉන්න ලංකාවෙ කොල්ලෙක්, මං බැලුව ලයික් දාපු ලිස්ට් එකේ හොයාගන්න නෑනෙ බන්