මෙයත් කුකින් චැනල් වලින් ඵක වෙලා..🤩

leeroxxroxx

Well-known member
  • Sep 12, 2012
    4,353
    5,484
    113
    Panadura
    මේ කෙල්ලගෙ සමහර වීඩියෝ වලට 50m වගේ views තියෙනවා. Long videos ටිකකුත් දැම්මා නම් හරි
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    olutanji

    Well-known member
  • Sep 5, 2022
    2,163
    1,593
    113
    ඔය ඔක්කොම shorts වලින් දුවන්නෙ. ඒ අතින් අපේ අම්මා එක රියල් වීඩියෝ වලින් ගහන ගේම සුපිරි.
    real video kiynne loku videod puthe huks
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,871
    23,557
    113
    uba hitanne keyak vitra earn karnawada ban oya channel eken

    around 1.80 laks wage athi.
    පිස්සුද බන් ඊට වඩානන් හම්බෙනව. ලක්ෂ 30ක් වගේ ඇති මාසෙකට. Shorts හින්ද ඔය වගේ තමා හම්බෙන්නෙ. ලොකු වීඩියෝ උනානන් ඔය වගේ 50-100 ගුණයක් හම්බෙනව.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,172
    10,027
    113
    පිස්සුද බන් ඊට වඩානන් හම්බෙනව. ලක්ෂ 30ක් වගේ ඇති මාසෙකට. Shorts හින්ද ඔය වගේ තමා හම්බෙන්නෙ. ලොකු වීඩියෝ උනානන් ඔය වගේ 50-100 ගුණයක් හම්බෙනව.
    mama num hitanne na echara athi kiyla. ehnum wildbook eka meeta wada gannawa athi ne ban.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,860
    1
    51,820
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    uba guess karala da kiwwe. nattum tool ekakin da.

    menna me ka lankwe kollek ge. meke earning 3000$-6000$ dala tibba post ekaka eka parak - https://www.youtube.com/@BlaZe92
    guess karala kiwe machan. cooking niche ekatath dn echchara gewanne nalu ne

    පිස්සුද බන් ඊට වඩානන් හම්බෙනව. ලක්ෂ 30ක් වගේ ඇති මාසෙකට. Shorts හින්ද ඔය වගේ තමා හම්බෙන්නෙ. ලොකු වීඩියෝ උනානන් ඔය වගේ 50-100 ගුණයක් හම්බෙනව.
    echchra nm nathuw athi bn.
    ------ Post added on Nov 17, 2023 at 12:22 AM
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,049
    8,307
    113
    Chilaw
    uba guess karala da kiwwe. nattum tool ekakin da.

    menna me ka lankwe kollek ge. meke earning 3000$-6000$ dala tibba post ekaka eka parak - https://www.youtube.com/@BlaZe92
    meka bn shorts walin neweine diwwe, meke GTA tiken tamai up une, e earning hari. dannam oketh income adui. eth 5000+ awa kiyalanam personally dannawa.
    dan meka tawa kenek kalata wedak ne, aniwa aluth deyakin gemak gahanna oni. GTA dana un dan short walin channel up karanawa, eth income adui. blaze ge wage enne ne short walata
     
    • Wow
    • Like
    Reactions: baba-chuti and NRTG

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,871
    23,557
    113
    mama num hitanne na echara athi kiyla. ehnum wildbook eka meeta wada gannawa athi ne ban.

    guess karala kiwe machan. cooking niche ekatath dn echchara gewanne nalu ne


    echchra nm nathuw athi bn.
    ------ Post added on Nov 17, 2023 at 12:22 AM
    කොහොමත් 15න් එහා අනිවාර්‍යෙන්.
    Wild Cookbook ට මෙච්චර විව්ස් නෑ.
    අපේ අම්ම එකටත් ලක්ෂ 6-7 ක් සෙට් වෙනව ඇති. ලංකාවෙ විවුස් හින්ද අඩුයි.
     
    • Love
    • Like
    Reactions: baba-chuti and NRTG

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    ewwww අම්මා කෙනෙක්ගේ ගුණ සුවද හදුනන්නේ නැති හුත්තිගේ පුතාලා. unsubarakrayibad! 👎

    image.png


    image.png