uba guess karala da kiwwe. nattum tool ekakin da.around 1.80 laks wage athi.
real video kiynne loku videod puthe huksඔය ඔක්කොම shorts වලින් දුවන්නෙ. ඒ අතින් අපේ අම්මා එක රියල් වීඩියෝ වලින් ගහන ගේම සුපිරි.
uba hitanne keyak vitra earn karnawada ban oya channel eken
පිස්සුද බන් ඊට වඩානන් හම්බෙනව. ලක්ෂ 30ක් වගේ ඇති මාසෙකට. Shorts හින්ද ඔය වගේ තමා හම්බෙන්නෙ. ලොකු වීඩියෝ උනානන් ඔය වගේ 50-100 ගුණයක් හම්බෙනව.around 1.80 laks wage athi.
තොපේ අම්මා රෙදි කරට අරගෙන දුවගෙන එයි මාද්ය සාකච්චාවට![]()
mama num hitanne na echara athi kiyla. ehnum wildbook eka meeta wada gannawa athi ne ban.පිස්සුද බන් ඊට වඩානන් හම්බෙනව. ලක්ෂ 30ක් වගේ ඇති මාසෙකට. Shorts හින්ද ඔය වගේ තමා හම්බෙන්නෙ. ලොකු වීඩියෝ උනානන් ඔය වගේ 50-100 ගුණයක් හම්බෙනව.
guess karala kiwe machan. cooking niche ekatath dn echchara gewanne nalu neuba guess karala da kiwwe. nattum tool ekakin da.
menna me ka lankwe kollek ge. meke earning 3000$-6000$ dala tibba post ekaka eka parak - https://www.youtube.com/@BlaZe92
echchra nm nathuw athi bn.පිස්සුද බන් ඊට වඩානන් හම්බෙනව. ලක්ෂ 30ක් වගේ ඇති මාසෙකට. Shorts හින්ද ඔය වගේ තමා හම්බෙන්නෙ. ලොකු වීඩියෝ උනානන් ඔය වගේ 50-100 ගුණයක් හම්බෙනව.
meka bn shorts walin neweine diwwe, meke GTA tiken tamai up une, e earning hari. dannam oketh income adui. eth 5000+ awa kiyalanam personally dannawa.uba guess karala da kiwwe. nattum tool ekakin da.
menna me ka lankwe kollek ge. meke earning 3000$-6000$ dala tibba post ekaka eka parak - https://www.youtube.com/@BlaZe92
mama num hitanne na echara athi kiyla. ehnum wildbook eka meeta wada gannawa athi ne ban.
කොහොමත් 15න් එහා අනිවාර්යෙන්.guess karala kiwe machan. cooking niche ekatath dn echchara gewanne nalu ne
echchra nm nathuw athi bn.
------ Post added on Nov 17, 2023 at 12:22 AM
ewwww අම්මා කෙනෙක්ගේ ගුණ සුවද හදුනන්නේ නැති හුත්තිගේ පුතාලා. unsubarakrayibad!
![]()
![]()