දෑන් ඉන්න පොඩිම සැලරියත් 30- 45 range eke යන්නෙ ! ලක්ෂ 2 මහ ගානක් න්රමෙයි දැන්ආවට වැඩක් තියෙනවද බන් මිනිහෙක්ට ඕකක් ගන්න සල්ලි නැත්තන්, කොටියක ලෝන් එකක් ගැහුවාම මාසෙකට ලක්ශ 2ක් ගෙවන්න ඕනා. හිතපන්කො ලක්ශ 2ක් ඕකට ගෙවලා ටැක්ස් එකත් ගෙවලා හිටියම ඌ කන්න බොන්න හොයන්නෙ කොහෙන්ද කියලා.
ekata tamai kalin wage system eke podi loophole ekak tiyala, oya luxury vehicles tractors kiyala classify karala genna denawa.How are ministers supposed to buy tax free Hummers in that case, pretty sure we don't have an authorized dealer for GMC in SL![]()
සුරා බදු? BYD වලට රා පොවලද අරං ඇවිල්ල තියෙන්නෙ100 KW මෝටර් රථයකට රුපියල් මිලියන 2.4 ක සුරාබද්දක් (excise) අය වන නමුත් 150 KW වාහනයක් සඳහා එය රුපියල් මිලියන 5.4 ක් පමණ දක්වා ඉහළ යයි.
surabaduth gahanawada vahana walata.
btw owa release wenawa
mama article eka Gemini ekata dala convert kale.සුරා බදු? BYD වලට රා පොවලද අරං ඇවිල්ල තියෙන්නෙ![]()
atto1 and atto2 pre orders gattada?අපි එහෙම හිතුවට ගන්න වුන් ගන්නව බන් අඬ අඬ ඉන්නෙ නෑ. දැන් මේ හෝල්ඩ් කරපු Atto 1 200ක්, Atto 2 100ක්, Atto 3 450ක්, Dolphin 250 ඔක්කොම ප්රී-ඕඩර්. ඔක්කොම බාන්න කලින්ම විකිණිල ඉවරයි.
mamath kalin danan hitiye na but me wage quantities walin genalla thiyenne preorder wenna one.atto1 and atto2 pre orders gattada?
itin price ekawat kohewat mention wune nanemamath kalin danan hitiye na but me wage quantities walin genalla thiyenne preorder wenna one.
ehema nathnam unit 50k wagene genne.
ආණ්ඩුවට දෙනවා කියලා කියන ඒවා වෙන්න ඇති.itin price ekawat kohewat mention wune nane
eka nam aththa. habai pre-order nokara mechchara geneida bn? hena loku risk ekakneitin price ekawat kohewat mention wune nane
komat owa yanwanee bn amutuwen preorders wenna onee naaeka nam aththa. habai pre-order nokara mechchara geneida bn? hena loku risk ekakne