මෙහෙම බරපතල වරදි අදහස් සමාජගතකරන පේජ් වල&#3538

suicxde

Well-known member
  • Jun 14, 2017
    1,461
    367
    83
    6ftunder
    ane bn oya phone horage huththawl danne nathuwa idapan.oya pakaya ara anuradhapure paththe ekekne.unta lagadi current deela thiyenne.ethkota uta me hamadema aluth dewal.ithin u dakina hamadema kunuharpa deka thunak ekathu karala danawa.ethkota uge puka lewakana anik un uwa form karala comment dnawa.balapan oya dana un bageta bagayak anaatha harak.

    Okata puluwannam ammath wikunan kai.

    Dan uge puka lewakana un waren rep kapandaaaaaaa :lol:
     
    • Like
    Reactions: joshmiller

    thilina.rp

    Well-known member
  • Dec 10, 2014
    5,653
    769
    113
    කෙල්ලන්ට වැඳලා උන් ඉස්සරහා බල්ලො වගේ අඩලා, කෙල්ලො පස්සෙන් ගිහිල්ලා ගිහිල්ලා අන්තිමට කෙල්ලගේ කකුල් දෙක ලෙවකාලා පොන්නයෙක් වගේ ඒකිව යාලු කරගෙන අන්තිමට කසාද බැන්දම වැන්දට අවුලක් නෑ:D:rofl:

    ඉදල ඉදල මුත් වටින කතාවක් කියනව නේ..
    මුට + රේප් දෙන්නද - රේප් දෙන්නද කියල තමා ප්‍රශ්නේ .....:P:P:P:P
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    කෙල්ලන්ට වැඳලා උන් ඉස්සරහා බල්ලො වගේ අඩලා, කෙල්ලො පස්සෙන් ගිහිල්ලා ගිහිල්ලා අන්තිමට කෙල්ලගේ කකුල් දෙක ලෙවකාලා පොන්නයෙක් වගේ ඒකිව යාලු කරගෙන අන්තිමට කසාද බැන්දම වැන්දට අවුලක් නෑ:D:rofl:
    :D :D
    adooo uba me vage clear comment ekak dala thiyenava dakkamai bn :D
    uba hamadama kiyana vidiyata kiyanna giyanam hathpole gaganna vena hinda meka venas kala neda :P
    කෙල්ලන්ට වැඳලා උන් ඉස්සරහා බල්ලො වගේ අඩලා, කෙල්ලො පස්සෙන් ගිහිල්ලා ගිහිල්ලා අන්තිමට කෙල්ලගේ කකුල් දෙක ලෙවකාලා පොන්නයෙක් වගේ ඒකිව යාලු කරගෙන අන්තිමට කසාද බැන්දම වැන්දට අවුලක් නෑ.මහින්දගේ කාලෙනම් ඕව උනේ නැ අපේ හාමුදුරුවනේ........ :P
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    අහවල් පොල්ලකටද බන් ගැනිට වදින්නේ ඌ
    ඒක කියහන්කෝ ඉස්සෙල්ලාම
    ගැනිට ගෞරව කරන්න කියන්නේ :rolleyes:
    මටනම් හිතෙන්නේ ඕකෙන් ගෑනිගේ හිතේ තියෙන ගෞරවෙත් නැතුව යනවා කියලයි බන් :baffled:
     

    manjula_nadeeka

    Active member
  • Mar 31, 2009
    398
    68
    28
    Colombo
    කෙල්ලන්ට වැඳලා උන් ඉස්සරහා බල්ලො වගේ අඩලා, කෙල්ලො පස්සෙන් ගිහිල්ලා ගිහිල්ලා අන්තිමට කෙල්ලගේ කකුල් දෙක ලෙවකාලා පොන්නයෙක් වගේ ඒකිව යාලු කරගෙන අන්තිමට කසාද බැන්දම වැන්දට අවුලක් නෑ:D:rofl:

    patta
     

    joshmiller

    Well-known member
  • Feb 23, 2014
    3,305
    220
    63
    pitarata
    අහවල් පොල්ලකටද බන් ගැනිට වදින්නේ ඌ
    ඒක කියහන්කෝ ඉස්සෙල්ලාම
    වදින රෙද්දක් ගෑන නෙමෙයි කියුවෙ .... ගෑනු කෙනෙක්ට වෑන්දහම මිනිහෙක් පොන්නයෙක් වෙන්නෙ කොහොමද කියල අහල තියෙන්නෙ
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    වදින රෙද්දක් ගෑන නෙමෙයි කියුවෙ .... ගෑනු කෙනෙක්ට වෑන්දහම මිනිහෙක් පොන්නයෙක් වෙන්නෙ කොහොමද කියල අහල තියෙන්නෙ
    ganiyekta garu karanava kiyanna ganita vandinna one na bn.ekva adaren balagena eki kamathi deval aran dila karala unnamai mn danna vidiyata hari.
    ganiva minihata denava misak minihava ganita balaganna denne na bn api danna kasadanam :D

    oya vidiyata inna un thama ara ekiyakge thread eke vage dekata namila gani kiyana kiyana padeta natagena ekita uyala dila ekige redith hodala ekiva kara uda thiyagena yanne.uma hamba karala uma gedara vadath karanava.ganiva rajina vage thiyanna hithagena.aru vadata giyama eha gedara avilla rajage vade karala yanava ithin :D

    hahaha uba tharaha ganna epa ithn.. :D
     

    joshmiller

    Well-known member
  • Feb 23, 2014
    3,305
    220
    63
    pitarata
    ගැනිට ගෞරව කරන්න කියන්නේ :rolleyes:
    මටනම් හිතෙන්නේ ඕකෙන් ගෑනිගේ හිතේ තියෙන ගෞරවෙත් නැතුව යනවා කියලයි බන් :baffled:

    නෑ මචන් මම කියල තියෙන්නේ මුන්ගෙ අදහස් කොයි තරම් නම් පහත් ඒවද කියල . දෑන් ඔක බලන පොඩි එවුන්ගෙ හිත් වල ඕක පෑලපදියම් වෙනව නේද? ..
     

    joshmiller

    Well-known member
  • Feb 23, 2014
    3,305
    220
    63
    pitarata
    ganiyekta garu karanava kiyanna ganita vandinna one na bn.ekva adaren balagena eki kamathi deval aran dila karala unnamai mn danna vidiyata hari.
    ganiva minihata denava misak minihava ganita balaganna denne na bn api danna kasadanam :D

    oya vidiyata inna un thama ara ekiyakge thread eke vage dekata namila gani kiyana kiyana padeta natagena ekita uyala dila ekige redith hodala ekiva kara uda thiyagena yanne.uma hamba karala uma gedara vadath karanava.ganiva rajina vage thiyanna hithagena.aru vadata giyama eha gedara avilla rajage vade karala yanava ithin :D

    hahaha uba tharaha ganna epa ithn.. :D

    උබට තෙරිලා නෑ මම කියන්න හදන එක , මම කියන්න හෑදුවෙ ගෑනු අය පිරිමි අයට වදා උසස්වත් , පහත්වත් නෙවෙ කියල .

    ඒත් මේ පේජ් එකේ තියෙන විදිහට පිරිමි අය උසස් . උසස් අය පහත් අයට වෑන්දොත් ඒක පොන්නකමක් . මම කියන්නේ මේ සමාජගතකරල තියෙන අදහස බයානකයි කියල .

    මම කියල ගවුරව කරන්න වදින්නම ඔනේ කියල .බිරිදයි සෑමියයි දේන්න වෑදගන්න ඔනේම නෑ .
     
    • Like
    Reactions: KasunKDP

    joshmiller

    Well-known member
  • Feb 23, 2014
    3,305
    220
    63
    pitarata
    Ganu kiyanne piriminta wada pahath saththu jathiyak kiyala thamai lankawe bahutharaya hithanne...:yes:

    Ganunge mole piriminta wada podi kiyalane godak un hithan inne..:rofl:

    ow bng , me page podi unuth balnawa , podi wayase dakina ahana ewa hena kalayak oluwe thiyenawa bng ,
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    නෑ මචන් මම කියල තියෙන්නේ මුන්ගෙ අදහස් කොයි තරම් නම් පහත් ඒවද කියල . දෑන් ඔක බලන පොඩි එවුන්ගෙ හිත් වල ඕක පෑලපදියම් වෙනව නේද? ..

    උබට තෙරිලා නෑ මම කියන්න හදන එක , මම කියන්න හෑදුවෙ ගෑනු අය පිරිමි අයට වදා උසස්වත් , පහත්වත් නෙවෙ කියල .

    ඒත් මේ පේජ් එකේ තියෙන විදිහට පිරිමි අය උසස් . උසස් අය පහත් අයට වෑන්දොත් ඒක පොන්නකමක් . මම කියන්නේ මේ සමාජගතකරල තියෙන අදහස බයානකයි කියල .

    මම කියල ගවුරව කරන්න වදින්නම ඔනේ කියල .බිරිදයි සෑමියයි දේන්න වෑදගන්න ඔනේම නෑ .

    මචන් මට උබ කිව්වා එක තේරුණා බන්,මන් මේකට උත්තර දුන්නේ මචන් කටට ආව පලියට නෙමෙයි බන්.
    ගැහැණිය කියන චරිතේ මහා අමුතුම චරිතයක් බන්.

    උබ ඔය කියන විදියට දෙන්නට දෙන්න වැඳගත්තට මොකුත් වෙන්නේ නැ තමා :D
    ඔකේ පෙන්නන්නේ බන් ගනී කියන විදියට මිනිහ ඉන්නවා කියන අර්තේ බන්.ඒ කියන්නේ බොන්න යන්න හැදුවොත්,එකකේ වෙන මොකක් හරි වැඩක් කරන්න හැදුවොත් ගෑණි එපා කිව්වොත් හරි මන් කරන්නේ නැ කියන වගේ දෙයක් බන්

    ඔය කියන විදියට ඉන්න පව්ලක ගෘහමුලිකය පියා නෙමෙයි බන් මවයි

    සමහර ගනු ඉන්නවා මිනිස්සු වගේ හිත හයිය අය.ඒ ය කසාද බඳින්න කැමති තමන්ට වැඳගෙන ඉන්න ආස පිරිමින්ටයි මොකද ගෑණි ඉන්නේ ගෑනිට ඕන විදියටයි .මිනිහ ඉන්න ඕනෙත් ඒකිට ඕන විදියටයි
     
    Last edited:

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    ow bng , me page podi unuth balnawa , podi wayase dakina ahana ewa hena kalayak oluwe thiyenawa bng ,

    Lankawe minissunge olu walata dan ideas wadipura danne fb pages...mokada hamoma fb yanwa...
    Eth oya fb pages karanna okkoma uneducated un...
    Uba kiyana kiyana eka serious case ekak...
    Ekama wikalpe educated un tikak hoda page karala me jara pages yata gahana eka..:yes:
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ

    වදින රෙද්දක් ගෑන නෙමෙයි කියුවෙ .... ගෑනු කෙනෙක්ට වෑන්දහම මිනිහෙක් පොන්නයෙක් වෙන්නෙ කොහොමද කියල අහල තියෙන්නෙ

    Hethuwak nathuwa ohoma thana thana wadinawa nam kohomath u ponnayek thama
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ

    වදින රෙද්දක් ගෑන නෙමෙයි කියුවෙ .... ගෑනු කෙනෙක්ට වෑන්දහම මිනිහෙක් පොන්නයෙක් වෙන්නෙ කොහොමද කියල අහල තියෙන්නෙ

    ubata aulak nattam hamadama ganita wadala wadata oalayan
    Apita moko:baffled: