ane bn oya phone horage huththawl danne nathuwa idapan.oya pakaya ara anuradhapure paththe ekekne.unta lagadi current deela thiyenne.ethkota uta me hamadema aluth dewal.ithin u dakina hamadema kunuharpa deka thunak ekathu karala danawa.ethkota uge puka lewakana anik un uwa form karala comment dnawa.balapan oya dana un bageta bagayak anaatha harak.
Okata puluwannam ammath wikunan kai.
Dan uge puka lewakana un waren rep kapandaaaaaaa
Okata puluwannam ammath wikunan kai.
Dan uge puka lewakana un waren rep kapandaaaaaaa






