okige gu puchchagena kapan, කිඹි සිඹා. kohewath inna wesiyekta bannama amma mathak wennama ridila.pala ponna wesige putha yanna.
thoge wesa ammagei ganigei pita athi kabara hamak wage.
irisiyawa lassana kellek dakkama
okige gu puchchagena kapan, කිඹි සිඹා. kohewath inna wesiyekta bannama amma mathak wennama ridila.pala ponna wesige putha yanna.
thoge wesa ammagei ganigei pita athi kabara hamak wage.
irisiyawa lassana kellek dakkama
කටු හොරි කියන්නෙ මොනාටද? ටයිට්ල් එකෙන් ගහන්න නොදෙන වේදනාව හීනියට පේනවා බන්.
ඇත්ත උනත් බන් සමහර දේවල් කියන්න ඕනේ නැහැ නේ.lol, මේවට ගහන්න?
හොඳයි හරි හමන් කෑල්ලක් ලයින් කරගන්න බැරි උන්ට
thoge pite photo ekak danna kiwwama me mage ganida ahanna tharam thotane ponnayo ridune.okige gu puchchagena kapan, කිඹි සිඹා. kohewath inna wesiyekta bannama amma mathak wennama ridila.

හයියො බන් මේකිට ඇති කබරයක් නෑඇත්ත උනත් බන් සමහර දේවල් කියන්න ඕනේ නැහැ නේ.
උබ දන්නේ නැහැ පොතු කබර නිසා සමහර උන් කන කට්ට.
අමතක කරලා දාපන් room ගිහින් fun ගන්න එක...
උන් සමහර උන්ට gym එකට වත් swimming pool එකට වත් බහින්නේ නැහැ ලජ්ජාවට.
උන්ව ඔහොම කොන් කරන්න එපා බන් තවත්.
පිස්සුද හුත්තො මේකේ උන් එක්ක මරාගන්නෙ මේ කෙල්ලෙක් හින්දා. උබලටනම් රට කොයිල්thoge pite photo ekak danna kiwwama me mage ganida ahanna tharam thotane ponnayo ridune.![]()
Kohewath inna horikada wesiyekuge photo ekak dammama, uparimeta ridawagena, ponnaya wage mage pite photo illuwe ube ammage minihada ballo? Ape gewal wala unta nam hori na, Ubalage amma appalata thiyena hindane mechchara ridila puka denne.thoge pite photo ekak danna kiwwama me mage ganida ahanna tharam thotane ponnayo ridune.![]()
ai bn mawa quote kare.පිස්සුද හුත්තො මේකේ උන් එක්ක මරාගන්නෙ මේ කෙල්ලෙක් හින්දා. උබලටනම් රට කොයිල්
------ Post added on Dec 29, 2024 at 1:04 AM

pau bn uba.Kohewath inna horikada wesiyekuge photo ekak dammama, uparimeta ridawagena, ponnaya wage mage pite photo illuwe ube ammage minihada ballo? Ape gewal wala unta nam hori na, Ubalage amma appalata thiyena hindane mechchara ridila puka denne.



ai bn mawa quote kare.
mama joke ekata ahuwe uge pita perfect kyala.
une mala panala post ekak damme.
oka uta kyapn![]()
pau bn uba.![]()
ඔය කියන්නේ බන් මෙකි බොරුවට පොතු කබර වගේ දා ගෙන අරුගේ Treatment එක promote කරලාහයියො බන් මේකිට ඇති කබරයක් නෑ
මේකිගෙ මේ තියෙන ඒවා ගොඩක් එන්නෙ ඇයි කියලා දන්නො දනිති. උබලා මේ බයිලා කියනවනේ ගෑනි කව්ද නොදැන
පිස්සුද හුත්තො මේකේ උන් එක්ක මරාගන්නෙ මේ කෙල්ලෙක් හින්දා. උබලටනම් රට කොයිල්
------ Post added on Dec 29, 2024 at 1:04 AM
මොන හුත්තෙ පොතු කබරයක්ද බන් කියවන්නෙ. කොහෙද ඌ පොතු කබර වලට බෙහෙත් කරනවා කියන්නෙ. මේක මේ බොඩි රිලැක්සින් ස්පා එකක්ඔය කියන්නේ බන් මෙකි බොරුවට පොතු කබර වගේ දා ගෙන අරුගේ Treatment එක promote කරලා
දෙන වැඩේද බන් කරන්නේ?
ඒවා ඇත්ත නම් ඉතින් පව් කාර වැඩක්.
පොතු කබර තියන උන්ගෙනුත් සල්ලි හොරකම් කරනවා.
ඊට වඩා නම් SPA එකක ගණිකාවක් වෙන එක හොදයි.
SPA මෙහමයි මචන්,මොන හුත්තෙ පොතු කබරයක්ද බන් කියවන්නෙ. කොහෙද ඌ පොතු කබර වලට බෙහෙත් කරනවා කියන්නෙ. මේක මේ බොඩි රිලැක්සින් ස්පා එකක්
හපෝ
Mokakda ban gahapu brand eka?SPA මෙහමයි මචන්,
Thai massage කියන්නේ ජීවක වේද අදුරු තුමා introduce කරපු දෙයක්. එකේ සාරය සහ subject එකේ ගැබුර කියන්නේ සාගරයට වඩා නොදිවිනි දෙයක්.
එත් බන් ලංකාවේ SPA කියන්නේ ගණිකා මඩම්,සල්ලි දුන්නට පස්සේ හු**** දෙන තැන් කියල නේ අපි ඔක්කොම දන්නේ.
හරි නම් ගණිකා මඩම් ගණිකා මඩම් නමිනුත් , SPA කියන දේ ජීවක වේද අදුරු තුමා ගේ උතුම් වූ දැනුම යටතෙන් තියන්න ඕනේ. උතුම් වූ ජීවක වේද අදුරු තුමා ගේ දැනුම ඉතිහාසය මෙහම විකුනන දෙන්න පුලුවන්ද ?????
මම නම් ස්පා වලට spa කියන්නේ නැහැ, කියන්නේ බඩු පොට් එක.
පල හුත්තා යන්නSPA මෙහමයි මචන්,
Thai massage කියන්නේ ජීවක වේද අදුරු තුමා introduce කරපු දෙයක්. එකේ සාරය සහ subject එකේ ගැබුර කියන්නේ සාගරයට වඩා නොදිවිනි දෙයක්.
එත් බන් ලංකාවේ SPA කියන්නේ ගණිකා මඩම්,සල්ලි දුන්නට පස්සේ හු**** දෙන තැන් කියල නේ අපි ඔක්කොම දන්නේ.
හරි නම් ගණිකා මඩම් ගණිකා මඩම් නමිනුත් , SPA කියන දේ ජීවක වේද අදුරු තුමා ගේ උතුම් වූ දැනුම යටතෙන් තියන්න ඕනේ. උතුම් වූ ජීවක වේද අදුරු තුමා ගේ දැනුම ඉතිහාසය මෙහම විකුනන දෙන්න පුලුවන්ද ?????
මම නම් ස්පා වලට spa කියන්නේ නැහැ, කියන්නේ බඩු පොට් එක.
ශෝ දාගෙන හිටියට මේකිගෙ කටුහොරි ටික බලපන්කො. මසාජ් කරන එකාට හිතෙනවා ඇති මොන මගුලට ගෙන්නුවද කියලා.
Mama adurana doctor kenek hela wedakam karala suwa karanawa habai last month pora nathiuna. Portage mallith wedek thama habai pora karanawada danne nhaලගට පෙන්නේ බන්, camera එකට මේ පේනවා මදි.
ඕක මහා කරුම ලෙඩක්.
Treatment තියන එක ගැන සතුටු වෙන්න ඕනේ,