මේකිගෙ කටුහොරි ටික බලපන්කො

CorD SaC

Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,789
    28,158
    113
    කටු හොරි කියන්නෙ මොනාටද? ටයිට්ල් එකෙන් ගහන්න නොදෙන වේදනාව හීනියට පේනවා බන්.

    lol, මේවට ගහන්න? 😂🤣
    හොඳයි හරි හමන් කෑල්ලක් ලයින් කරගන්න බැරි උන්ට
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    lol, මේවට ගහන්න? 😂🤣
    හොඳයි හරි හමන් කෑල්ලක් ලයින් කරගන්න බැරි උන්ට
    ඇත්ත උනත් බන් සමහර දේවල් කියන්න ඕනේ නැහැ නේ.
    උබ දන්නේ නැහැ පොතු කබර නිසා සමහර උන් කන කට්ට.
    අමතක කරලා දාපන් room ගිහින් fun ගන්න එක...
    උන් සමහර උන්ට gym එකට වත් swimming pool එකට වත් බහින්නේ නැහැ ලජ්ජාවට.
    උන්ව ඔහොම කොන් කරන්න එපා බන් තවත්.
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,789
    28,158
    113
    ඇත්ත උනත් බන් සමහර දේවල් කියන්න ඕනේ නැහැ නේ.
    උබ දන්නේ නැහැ පොතු කබර නිසා සමහර උන් කන කට්ට.
    අමතක කරලා දාපන් room ගිහින් fun ගන්න එක...
    උන් සමහර උන්ට gym එකට වත් swimming pool එකට වත් බහින්නේ නැහැ ලජ්ජාවට.
    උන්ව ඔහොම කොන් කරන්න එපා බන් තවත්.
    හයියො බන් මේකිට ඇති කබරයක් නෑ 😂
    මේකිගෙ මේ තියෙන ඒවා ගොඩක් එන්නෙ ඇයි කියලා දන්නො දනිති. උබලා මේ බයිලා කියනවනේ ගෑනි කව්ද නොදැන


    thoge pite photo ekak danna kiwwama me mage ganida ahanna tharam thotane ponnayo ridune. :rofl:
    පිස්සුද හුත්තො මේකේ උන් එක්ක මරාගන්නෙ මේ කෙල්ලෙක් හින්දා. උබලටනම් රට කොයිල්
    ------ Post added on Dec 29, 2024 at 1:04 AM
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,910
    26,432
    113
    thoge pite photo ekak danna kiwwama me mage ganida ahanna tharam thotane ponnayo ridune. :rofl:
    Kohewath inna horikada wesiyekuge photo ekak dammama, uparimeta ridawagena, ponnaya wage mage pite photo illuwe ube ammage minihada ballo? Ape gewal wala unta nam hori na, Ubalage amma appalata thiyena hindane mechchara ridila puka denne.
     

    A.L.I.E.N

    Well-known member
  • Dec 9, 2018
    564
    547
    93
    8
    Andromeda I
    පිස්සුද හුත්තො මේකේ උන් එක්ක මරාගන්නෙ මේ කෙල්ලෙක් හින්දා. උබලටනම් රට කොයිල්
    ------ Post added on Dec 29, 2024 at 1:04 AM
    ai bn mawa quote kare.
    mama joke ekata ahuwe uge pita perfect kyala.
    une mala panala post ekak damme.
    oka uta kyapn :baffled:

    Kohewath inna horikada wesiyekuge photo ekak dammama, uparimeta ridawagena, ponnaya wage mage pite photo illuwe ube ammage minihada ballo? Ape gewal wala unta nam hori na, Ubalage amma appalata thiyena hindane mechchara ridila puka denne.
    pau bn uba. :rofl::rofl::rofl:
    ------ Post added on Dec 29, 2024 at 1:07 AM
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,910
    26,432
    113
    ai bn mawa quote kare.
    mama joke ekata ahuwe uge pita perfect kyala.
    une mala panala post ekak damme.
    oka uta kyapn :baffled:
    skeleton-meme.gif

    pau bn uba. :rofl::rofl::rofl:
    61bgyFAYfcL._UF350,350_QL80_.jpg
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    හයියො බන් මේකිට ඇති කබරයක් නෑ 😂
    මේකිගෙ මේ තියෙන ඒවා ගොඩක් එන්නෙ ඇයි කියලා දන්නො දනිති. උබලා මේ බයිලා කියනවනේ ගෑනි කව්ද නොදැන



    පිස්සුද හුත්තො මේකේ උන් එක්ක මරාගන්නෙ මේ කෙල්ලෙක් හින්දා. උබලටනම් රට කොයිල්
    ------ Post added on Dec 29, 2024 at 1:04 AM
    ඔය කියන්නේ බන් මෙකි බොරුවට පොතු කබර වගේ දා ගෙන අරුගේ Treatment එක promote කරලා
    දෙන වැඩේද බන් කරන්නේ?

    ඒවා ඇත්ත නම් ඉතින් පව් කාර වැඩක්.
    පොතු කබර තියන උන්ගෙනුත් සල්ලි හොරකම් කරනවා.
    ඊට වඩා නම් SPA එකක ගණිකාවක් වෙන එක හොදයි.
     
    • Haha
    Reactions: Yastysan

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,789
    28,158
    113
    ඔය කියන්නේ බන් මෙකි බොරුවට පොතු කබර වගේ දා ගෙන අරුගේ Treatment එක promote කරලා
    දෙන වැඩේද බන් කරන්නේ?

    ඒවා ඇත්ත නම් ඉතින් පව් කාර වැඩක්.
    පොතු කබර තියන උන්ගෙනුත් සල්ලි හොරකම් කරනවා.
    ඊට වඩා නම් SPA එකක ගණිකාවක් වෙන එක හොදයි.
    මොන හුත්තෙ පොතු කබරයක්ද බන් කියවන්නෙ. කොහෙද ඌ පොතු කබර වලට බෙහෙත් කරනවා කියන්නෙ. මේක මේ බොඩි රිලැක්සින් ස්පා එකක්
    හපෝ
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    මොන හුත්තෙ පොතු කබරයක්ද බන් කියවන්නෙ. කොහෙද ඌ පොතු කබර වලට බෙහෙත් කරනවා කියන්නෙ. මේක මේ බොඩි රිලැක්සින් ස්පා එකක්
    හපෝ
    SPA මෙහමයි මචන්,
    Thai massage කියන්නේ ජීවක වේද අදුරු තුමා introduce කරපු දෙයක්. එකේ සාරය සහ subject එකේ ගැබුර කියන්නේ සාගරයට වඩා නොදිවිනි දෙයක්.

    එත් බන් ලංකාවේ SPA කියන්නේ ගණිකා මඩම්,සල්ලි දුන්නට පස්සේ හු**** දෙන තැන් කියල නේ අපි ඔක්කොම දන්නේ.
    හරි නම් ගණිකා මඩම් ගණිකා මඩම් නමිනුත් , SPA කියන දේ ජීවක වේද අදුරු තුමා ගේ උතුම් වූ දැනුම යටතෙන් තියන්න ඕනේ. උතුම් වූ ජීවක වේද අදුරු තුමා ගේ දැනුම ඉතිහාසය මෙහම විකුනන දෙන්න පුලුවන්ද ?????

    මම නම් ස්පා වලට spa කියන්නේ නැහැ, කියන්නේ බඩු පොට් එක.
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,910
    26,432
    113
    SPA මෙහමයි මචන්,
    Thai massage කියන්නේ ජීවක වේද අදුරු තුමා introduce කරපු දෙයක්. එකේ සාරය සහ subject එකේ ගැබුර කියන්නේ සාගරයට වඩා නොදිවිනි දෙයක්.

    එත් බන් ලංකාවේ SPA කියන්නේ ගණිකා මඩම්,සල්ලි දුන්නට පස්සේ හු**** දෙන තැන් කියල නේ අපි ඔක්කොම දන්නේ.
    හරි නම් ගණිකා මඩම් ගණිකා මඩම් නමිනුත් , SPA කියන දේ ජීවක වේද අදුරු තුමා ගේ උතුම් වූ දැනුම යටතෙන් තියන්න ඕනේ. උතුම් වූ ජීවක වේද අදුරු තුමා ගේ දැනුම ඉතිහාසය මෙහම විකුනන දෙන්න පුලුවන්ද ?????

    මම නම් ස්පා වලට spa කියන්නේ නැහැ, කියන්නේ බඩු පොට් එක.
    Mokakda ban gahapu brand eka?
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,789
    28,158
    113
    SPA මෙහමයි මචන්,
    Thai massage කියන්නේ ජීවක වේද අදුරු තුමා introduce කරපු දෙයක්. එකේ සාරය සහ subject එකේ ගැබුර කියන්නේ සාගරයට වඩා නොදිවිනි දෙයක්.

    එත් බන් ලංකාවේ SPA කියන්නේ ගණිකා මඩම්,සල්ලි දුන්නට පස්සේ හු**** දෙන තැන් කියල නේ අපි ඔක්කොම දන්නේ.
    හරි නම් ගණිකා මඩම් ගණිකා මඩම් නමිනුත් , SPA කියන දේ ජීවක වේද අදුරු තුමා ගේ උතුම් වූ දැනුම යටතෙන් තියන්න ඕනේ. උතුම් වූ ජීවක වේද අදුරු තුමා ගේ දැනුම ඉතිහාසය මෙහම විකුනන දෙන්න පුලුවන්ද ?????

    මම නම් ස්පා වලට spa කියන්නේ නැහැ, කියන්නේ බඩු පොට් එක.
    පල හුත්තා යන්න
     

    Tz4400

    Well-known member
  • Feb 11, 2021
    4,256
    1
    2,931
    113
    ශෝ දාගෙන හිටියට මේකිගෙ කටුහොරි ටික බලපන්කො. මසාජ් කරන එකාට හිතෙනවා ඇති මොන මගුලට ගෙන්නුවද කියලා.


    H
     

    tilvin-silva

    Well-known member
  • May 22, 2016
    4,469
    4,586
    113
    New York
    ලගට පෙන්නේ බන්, camera එකට මේ පේනවා මදි.
    ඕක මහා කරුම ලෙඩක්.
    Treatment තියන එක ගැන සතුටු වෙන්න ඕනේ,
    Mama adurana doctor kenek hela wedakam karala suwa karanawa habai last month pora nathiuna. Portage mallith wedek thama habai pora karanawada danne nha
     

    Hankook

    Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,286
    8,183
    113
    දුන්නොත් ගහනවා හේසන්ට ගල්වලින්
     

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    කැරි වේසිගේ පුතා ලස්සන අක්කලට ඇද කියන්න කලින් තෝ කන්නාඩියක් ඉස්සරහට ගිහින් බලපන්.
     
    • Haha
    Reactions: Amith0424

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    back acne probably
    මේකේ ඉන්න කලු කැත කොට බඩ තඩි ටට්ට සින්හලුනට වඩානම් 1000x හොදයි
     
    • Like
    Reactions: sahan50