පයි තියෙන අයට පුළුවන්පයිය තමයි.උමාරියාට ගහන්න ලන්කාවේ කාටවත් බැ.
View attachment 101291
පයි තියෙන අයට පුළුවන්පයිය තමයි.උමාරියාට ගහන්න ලන්කාවේ කාටවත් බැ.
View attachment 101291
nana thota nm ahala thiyanwaa... uba meke bara rasikayek wage .උබ නාන තොටේදී ඉගි පානා අහලත් නැද්ද? එක ආත්මයක අපි දෙන්නා පව් කරලා ඇතී කියලා අහලත් නැද්ද? එකම එක වරක්වත් කියනවා අහලා නැද්ද?![]()

nana thota nm ahala thiyanwaa... uba meke bara rasikayek wage .![]()
![]()


Ow den music vedio wala patta songs thiyewa but un live kiyanna thiya sinhalen wachana 2/3 wath katha karaganna be samharunta. Mixing and editing walin tama output eka ganne.
Visual ekak ekka Antimata loku budget eka ekka social media advertising program ekak dala over night hit wenawa
as long as its subjective matter ..Sunny Leone ge තියෙන්නෙ වෙනම ටැලන්ට් එකක් අපේ උන්ට ඕක තේරෙන්නෑ නෙ.umariyage thiyenne wena telant ekak
subanige wena telant ekak
shashikage wena telant ekak
උමාරියා වගේ පුම්බපු හිස් බැලුන් වගේද මේවා ...පව් වැඩේ industry එක වැඩක් ගත්තේ නැහැ ...මෙච්චර ඩයල් එකක් කියල අද දන්නේ ...සුපර් ස්ටාර් ඩ්රීම් ස්ටාර් එන එවුන් කොච්චර තටමනවද සින්දුවක් කියාගන්න ...
ඇයට හිමි තැන පිළිබද ඇත්තටම දුකක් දැනුන
ඉන්දියාවේ හිටියනම් සුපර් ස්ටාර් කෙනෙක්
ekanam sathika atta . ape unta wena rataval loke naha wage indiyavata denneWhy SL people puke denne to Indian?
Can't we be proud of our own or create our own?
These Indian 🗑 only popular in South Asia
In Asia South Korean K-pop is the king and K-drama closely followed by English content
Indian stuff only followed by Indians and US![]()
. car, bike , shampoo wala indan tv advertisement, music, movies okkoma indian.. mona labbakda manda. um murali gana film ea gahanna dunna.. ape un thama unge demala labbaval kata aragena balan innava .. 
Ithin yako sinhabahu parapurene.indian thama.ekanam sathika atta . ape unta wena rataval loke naha wage indiyavata denne. car, bike , shampoo wala indan tv advertisement, music, movies okkoma indian.. mona labbakda manda. um murali gana film ea gahanna dunna.. ape un thama unge demala labbaval kata aragena balan innava ..
![]()
haa haa maru example eka oiSunny Leone ge තියෙන්නෙ වෙනම ටැලන්ට් එකක් අපේ උන්ට ඕක තේරෙන්නෑ නෙ.