මේකි ඉන්න තිබ්බේ ලංකාවේ නෙවෙයි ඉන්දියාවේ ...must watch

dilann

Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,942
    167,733
    113
    එකමත් එක රටක
    උබ නාන තොටේදී ඉගි පානා අහලත් නැද්ද? එක ආත්මයක අපි දෙන්නා පව් කරලා ඇතී කියලා අහලත් නැද්ද? එකම එක වරක්වත් කියනවා අහලා නැද්ද? :rofl:
    nana thota nm ahala thiyanwaa... uba meke bara rasikayek wage . :baffled: :rofl:
     
    • Haha
    Reactions: KrishanL89

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,299
    15,387
    113
    nana thota nm ahala thiyanwaa... uba meke bara rasikayek wage . :baffled: :rofl:

    දුකක් දෙන්නෙපා දෙයියෝ අසරන කෙල්ලට... :rofl:

    NJ-VpV.gif
     
    Last edited:

    anjwj

    Well-known member
  • Sep 19, 2008
    567
    415
    63
    Ow den music vedio wala patta songs thiyewa but un live kiyanna thiya sinhalen wachana 2/3 wath katha karaganna be samharunta. Mixing and editing walin tama output eka ganne.

    Visual ekak ekka Antimata loku budget eka ekka social media advertising program ekak dala over night hit wenawa
     
    • Like
    Reactions: castellain

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,299
    15,387
    113
    Ow den music vedio wala patta songs thiyewa but un live kiyanna thiya sinhalen wachana 2/3 wath katha karaganna be samharunta. Mixing and editing walin tama output eka ganne.

    Visual ekak ekka Antimata loku budget eka ekka social media advertising program ekak dala over night hit wenawa

     
    • Like
    Reactions: castellain

    Mr.Feel

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    2,375
    344
    83
    Mama meya ge wath ... Umariya ge wath Fan kenek nemi... Habai umariya meyata wada weight eken wadi... Pitching gaththath .. voice technicz gaththath ehemai... Uba samahara witha meyaage Vocal tone eka hithala ehema kiyanawa athi...

    Umaria ge nam technics patta ... anith weight eka wadi... habai umariyath abuse karanwa... Media walin karana dewal walata artists la pali na ban...

    mama wiswasa karana widihata lankawe hdoa volcal femals la nathima tharam... Kushani sadareka wada keepayak karala thiyanawa Kasun kalhara ta pinsadda wenna ewath loku commercial ekak naa...

    Acadamic level ekata music taama lankawe hena adui...

    Lagadi dakke sahoodaraya tele drama eke theme score eka witharai!

    PS : Katha lakshana kiyanne sapeksha deyak ban... Gunathmaka bawaya kiyanne sapeksha deyak nemi .. Sinduwa kenek ta mara wenna puluwan tawa kenek ta ketha wenna puluwan .. habai gunathmaka bawaye wenask wen na :D as long as its subjective matter ..
     

    saraprobe

    Well-known member
  • Dec 27, 2006
    2,360
    217
    63
    උමාරියා වගේ පුම්බපු හිස් බැලුන් වගේද මේවා ...පව් වැඩේ industry එක වැඩක් ගත්තේ නැහැ ...මෙච්චර ඩයල් එකක් කියල අද දන්නේ ...සුපර් ස්ටාර් ඩ්‍රීම් ස්ටාර් එන එවුන් කොච්චර තටමනවද සින්දුවක් කියාගන්න ...

    ඇයට හිමි තැන පිළිබද ඇත්තටම දුකක් දැනුන

    ඉන්දියාවේ හිටියනම් සුපර් ස්ටාර් කෙනෙක්



    Why SL people puke denne to Indian?

    Can't we be proud of our own or create our own?
    These Indian 🗑 only popular in South Asia
    In Asia South Korean K-pop is the king and K-drama closely followed by English content
    Indian stuff only followed by Indians and US🤣🍌
     

    SDR2000

    Well-known member
  • Nov 25, 2015
    1,834
    1,447
    113
    ගෙදර
    Why SL people puke denne to Indian?

    Can't we be proud of our own or create our own?
    These Indian 🗑 only popular in South Asia
    In Asia South Korean K-pop is the king and K-drama closely followed by English content
    Indian stuff only followed by Indians and US🤣🍌
    ekanam sathika atta . ape unta wena rataval loke naha wage indiyavata denne :( . car, bike , shampoo wala indan tv advertisement, music, movies okkoma indian.. mona labbakda manda. um murali gana film ea gahanna dunna.. ape un thama unge demala labbaval kata aragena balan innava .. :frown:
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,632
    67,981
    113
    ekanam sathika atta . ape unta wena rataval loke naha wage indiyavata denne :( . car, bike , shampoo wala indan tv advertisement, music, movies okkoma indian.. mona labbakda manda. um murali gana film ea gahanna dunna.. ape un thama unge demala labbaval kata aragena balan innava .. :frown:
    Ithin yako sinhabahu parapurene.indian thama.
     
    • Haha
    Reactions: SDR2000