යකෝ මේ ඉන්නේ ගායිකාවෝ...
මොන ගොබ්බයෝද මේ ගායකයෝ ගාගෙන මාස් පතා youtube video දාන්නේ?
මොන ගොබ්බයෝද මේ ගායකයෝ ගාගෙන මාස් පතා youtube video දාන්නේ?
වැඩක් ගත්තෙ නැත්තේ මොකද ඔය මනුස්සය කොච්චර කල් ඉඳන්ද ෂෝ වල සින්දු කියන්නේඅනික තැනක් නැත්තං දෙරණට එන්න කියයියැ සින්දු කියන්න.

uba music gana kochchara durata igena gena tiyenavada?ගූ සුවදයි කිව්වොත් ඔයා - ඒක හරිද ...මචන් ලස්සන කැත කියල දෙයක් තියනව මිසක් " මොකක්හරි ලස්සනක් " කියල එකක් නැහැ එව්වා තියෙන්නේ FB එකේ නිසදැස් වල ...සුබානිගේ ටැලන්ට් එකත් එක්ක උමාරියට හැරෙන්නවත් පුලුවන්ද බලපන් සුබානිගේ වොයිස් එක උමාරියට තියෙන්නේ නිකන් ගෑනු වොයිස් එකක් ...ඒකෙන් මම කිව්වේ ලංකාවේ music industry එක ගැන
Mama meya ge wath ... Umariya ge wath Fan kenek nemi... Habai umariya meyata wada weight eken wadi... Pitching gaththath .. voice technicz gaththath ehemai... Uba samahara witha meyaage Vocal tone eka hithala ehema kiyanawa athi...
Umaria ge nam technics patta ... anith weight eka wadi... habai umariyath abuse karanwa... Media walin karana dewal walata artists la pali na ban...
mama wiswasa karana widihata lankawe hdoa volcal femals la nathima tharam... Kushani sadareka wada keepayak karala thiyanawa Kasun kalhara ta pinsadda wenna ewath loku commercial ekak naa...
Acadamic level ekata music taama lankawe hena adui...
Lagadi dakke sahoodaraya tele drama eke theme score eka witharai!
PS : Katha lakshana kiyanne sapeksha deyak ban... Gunathmaka bawaya kiyanne sapeksha deyak nemi .. Sinduwa kenek ta mara wenna puluwan tawa kenek ta ketha wenna puluwan .. habai gunathmaka bawaye wenask wen naas long as its subjective matter ..
දැන් අපිද මුලින්ම මෙතන compare කළේ, උමාරියා sing කරන්නේ international range එකේ , සුභානි ඉන්නේ වෙනම range ඒකක එත් කාලීනව තමන්ගේ talants evolve කරගන්න පුළුවන් කෙනෙක් තමයි උමාරියා එකයි මෙතන මම කියන්නේ මේකේ උඹට ලැබිලා තියන reply වලින්ම තේරෙනවා නේද උබේ ඔය ගොබ්බ logic එක කොච්චර ගොබ්බද කියලාඋමාරියා ගැන විතරක් හිතුවොත් රහක් ඇති ..ඒක ඉතින් එක එක කෙනාට දැනෙන විදිය ...හැබැයි මම උමරියාට කැමතියි කියල comparison එකකදී තමන් කැමති කෙනා හොදයි කියන එක හොද මදි ...මම සුබානිට කැමතියි කියල ඇත්තටම මම එහෙම කැමතිත් නැහැ මට සුභානිව හොදයි කියන්න බැහැ ඇත්තටම හොද නැත්නම් ...හැබැයි මේ ගීතය එක්ක සැසදීමේදී උමාරියා කියන්නේ ළදරුවෙක්...ශානිකා මදුමාලි අමිලා නදීෂානි උපේකා නිර්මානි සසිකා නිසංසලා උමාරියා වගේම ෆාලන් අන්ද්රියා ට පවා තියෙන්නේ ගෑනු වොයිස් එකක් ..එතැනදී උබ සම්පුර්ණයෙන් වැරදියි ...අලුත් අයගෙන් යුනික් වොයිස් එකක් තියනව උමාලි තිලකරත්නට ඔන්න ඒ ගැන කතා කරමු ඕනිනම් ...
සුභානි ගේ පරණ සින්දු ගැන මම දන්නේ නැහැ මම කිව්වේ මේ සින්දුව ගැන ...music industry එක සුභානිගේ වොයිස් range එක හරියට recognize කරල නැහැ ...උබේ කොමන්ට් එකෙන් පේනවා උබ උමරියගේ die hard fan කෙනෙක් ...හැබැයි comparison එකකදී එව්වා සුම්ම reality එකට face කරන්න වෙනව ...අනික බල්ලෙක් සිංහයෙක් එක්ක ලැග්ගට බල්ලා සිංහයෙක් වෙනවද
Mama meya ge wath ... Umariya ge wath Fan kenek nemi... Habai umariya meyata wada weight eken wadi... Pitching gaththath .. voice technicz gaththath ehemai... Uba samahara witha meyaage Vocal tone eka hithala ehema kiyanawa athi...
Umaria ge nam technics patta ... anith weight eka wadi... habai umariyath abuse karanwa... Media walin karana dewal walata artists la pali na ban...
mama wiswasa karana widihata lankawe hdoa volcal femals la nathima tharam... Kushani sadareka wada keepayak karala thiyanawa Kasun kalhara ta pinsadda wenna ewath loku commercial ekak naa...
Acadamic level ekata music taama lankawe hena adui...
Lagadi dakke sahoodaraya tele drama eke theme score eka witharai!
PS : Katha lakshana kiyanne sapeksha deyak ban... Gunathmaka bawaya kiyanne sapeksha deyak nemi .. Sinduwa kenek ta mara wenna puluwan tawa kenek ta ketha wenna puluwan .. habai gunathmaka bawaye wenask wen naas long as its subjective matter ..
කවුරුත් පුම්බලා බලෙන් වැඩක් ගන්නේ නෑ බන්. තමන් දැන ගන්න ඕනේ ඉස්සරහට යන්න. උමාරියා ඔය හොදට සින්දු කියන්නේ බන්.
මම මෙයාගේ අහල තියෙන්නේ ලාබසිනා විතරයි . දැන් එයා අඩුවෙන් සින්දු කියන එකට අපිද පලි ?

දැන් අපිද මුලින්ම මෙතන compare කළේ, උමාරියා sing කරන්නේ international range එකේ , සුභානි ඉන්නේ වෙනම range ඒකක එත් කාලීනව තමන්ගේ talants evolve කරගන්න පුළුවන් කෙනෙක් තමයි උමාරියා එකයි මෙතන මම කියන්නේ මේකේ උඹට ලැබිලා තියන reply වලින්ම තේරෙනවා නේද උබේ ඔය ගොබ්බ logic එක කොච්චර ගොබ්බද කියලා
සිංහයා උනත් හැම බල්ලා එක්කම ළගින් නෑ, එකටත් බල්ලා හොඳ වෙන්න ඕනි
හරියට compare කරන්න පුළුවන් මිනිස්සු compare කරපං
චාමර වීරසිංහ ට ටෝර්ක් දීපු studio ගායකයෙක් ට දුන්න උත්තර live stage එකේ vocal ගහලා බලමු මල්ලී කියලා.

මේ මොකක්ද මේ සීන් එක ?චාමර වීරසිංහ ට ටෝර්ක් දීපු studio ගායකයෙක් ට දුන්න උත්තර live stage එකේ vocal ගහලා බලමු මල්ලී කියලා.
හරි අපි immature උබ විශාරද, අනේ පල ගොබ්බයෝ යන්න, ගිහින් සුභානි ගේ ගෙදර වලං ටික හෝදලා ගෙවල් දොරවල් ටික අස් කරලා බල්ලවත් නවලා වරෙන්. උබ වගේ රට ගොබිලෙක් එක්ක වාද කරනවාට වැඩිය හොඳයි සුභානිගේ සින්දුවක් අහන් බුදියන එක. Chao......අපි නොදන්නා international level එක මොකක්ද ...අර අරාබි සින්දුවක් කොපි කරල හදපු මන්ද පමා සින්දුවද ...
ඒක තමයි මේ කියන්නේ සුභානිලට නැති තැනක් උමරියාල හදාගෙන තියෙන්නේ immature audience එකක් music industry එකේ ඉන්න නිසා ...ඉතින් ඒකට හොදම උදාහරණය උමාරියා ...audience එක අවුල් නම් එතනින් එහාට ඔක්කොම අවුල් ...මැණික් යට ගිහින් බොරළු දිදුලනවා ...ඒකට හැබැයි talent එක නෙවෙයි කියන්නේ
මොකද්ද බන් ඒ සීන් එක ?චාමර වීරසිංහ ට ටෝර්ක් දීපු studio ගායකයෙක් ට දුන්න උත්තර live stage එකේ vocal ගහලා බලමු මල්ලී කියලා.