ip address change කරන්න බෑ නෙහ්1.1.1.1 kiyanne DNS eka ne?
baha ne.. ubata NAT seen ekak da karanna oneyip address change කරන්න බෑ නෙහ්
free vpn මොනවාද හොඳ ඒවා තියෙන්නේ පොඩි වැඩකටNo. It's just cloudflare dns
us වලින් වගේ log වෙන්න පොඩි වැඩකටbaha ne.. ubata NAT seen ekak da karanna oney

puluwann warp + kiyala ungema service ekkk wsnama thiyenawaip address change කරන්න බෑ නෙහ්
එකෙන් කොහොමද change කරන්නේ us වල වගේ ip address එකක් ගන්න පුලුවන්ද?puluwann warp + kiyala ungema service ekkk wsnama thiyenawa
Windscribe වලට වඩා හොදයිද?
ehma kamati ekk ganna ba dnnna wdiyata ..එකෙන් කොහොමද change කරන්නේ us වල වගේ ip address එකක් ගන්න පුලුවන්ද?
Only Singapore & France via Cloudflare WARP+us වලින් වගේ log වෙන්න පොඩි වැඩකට![]()
Windscribe & turbovpn මේ දෙකෙන් හොඳ මොකක්ද?Only Singapore & France via Cloudflare WARP+
WindscribeWindscribe & turbovpn මේ දෙකෙන් හොඳ මොකක්ද?
Windscribe & turbovpn මේ දෙකෙන් හොඳ මොකක්ද?
Windscribe
Windscibe doesn't disconnect randomly. They release free coupons to extend the limitations. Yes, they Have a bandwidth limit but stay alert for their coupons.Cloudflare wrap is good as well
May i know why windscribe is better than turbovpn ? Seems like windscribe got a data limit
------ Post added on Jul 16, 2022 at 9:23 PM
Windscibe doesn't disconnect randomly. They release free coupons to extend the limitations. Yes, they Have a bandwidth limit but stay alert for their coupons.