Pala demala ubata ganan ganne naha mama chemist kenek
Pala demala ubata ganan ganne naha mama chemist kenek
සිංහලු ලෝකේ කොහේ ගියත් එළකිරි තමයිeya gana hariyata danne naha, habai wena aya keepa denek innawa.
මේක චා වෙන්න නොදී හොඳට moderate කරපන්Pala demala ubata ganan ganne naha mama chemist kenek
Yesඅස්පය
BumpNipuna?![]()
eya gana hariyata danne naha, habai wena aya keepa denek innawa.
Amma gedara innawada kiyala ammage client lagen ahala wadak na ponnayo. Eki ada awe naha.kawuda ponanyo join wenna baha kiuwe??
thota pissud??
mama ahuwe amma gedara inawada kiyala??
වලතර කියන මනුස්ස ශරීරයෙන් පෙනී සිටින දෙවි කෙනෙකුත් ඉන්නවා නේ![]()
පක මකරාසියා1.47 එළුකිරි ඩොට් කොම්![]()
@EK9Inches1MillionSalary club, here you go....