dan parliament pawa inna yam politicians la innawa issara elakiri register wela sindu ganna apu.

මම chemist කෙනෙක්. මං කොච්චර භයානක රැකියාවක්ද කරන්නෙ. මම තමා එලකිරියේ වැඩියෙන්ම ගරු නම්බු ලැබීය යුත්තේ
Ai ponnayo dan aluthn memebers lata join wenna post danna barida???
dan parliament pawa inna yam politicians la innawa issara elakiri register wela sindu ganna apu.
Magic blue hadamuමම chemist කෙනෙක්. මං කොච්චර භයානක රැකියාවක්ද කරන්නෙ. මම තමා එලකිරියේ වැඩියෙන්ම ගරු නම්බු ලැබීය යුත්තේ
Ai ponnayo dan aluthn memebers lata join wenna post danna barida???
@spamcheck elakiri eke dan aluthen join wenna barida
කැත හිතkawuda ponanyo join wenna baha kiuwe??
thota pissud??
mama ahuwe amma gedara inawada kiyala??
සිරාවට. ඒ අතින් නම් පට්ටඉහලද පහලද දන්නේ නෑ මේකේ මොන ජාතියේ උන්ද නැත්තේ කියහල්ලකෝ ඕන ටයිප් එකක අය ඉන්නවා මේකේ .එකනේ අපි පැල් බැදන් මේකෙම ලැගල ඉන්නේ .අනෙක මොන ලෝකෙද මෙහෙම අතල් දෙන උන් ඉන්නේ

eya gana hariyata danne naha, habai wena aya keepa denek innawa.![]()
Manusha Nanayakkara