මෙන්න මේ පහළ තියෙන Thread එක දැක්ක හින්දා මට මේක කිරියට දාන්න හිතුනේ 
අරන් හදාගත් ළමයා දසවධ දි මරලා. මොහොමඩ් උස්මාන් සහ මොහොමඩ් ෆාතිමා යුවළට මරණ දඩුවම
මේ මානසික යක්කු ඉන්න එකට මට මේ හැල්ල දාන්න ලොකු බයක් ඉස්සර තිබ්බා ඒත් මේ යන නිව්ස් වලයි තව තව මට ආරංචි උන දේවලුයි එක්ක ලංකාවේ ඉන්න පිස්සු හුට්ටල හුට්ටියො ටික වැඩ පටන් අරන් කියල මට පේනවා ඉතින් මෙන්න මේ හේතු නිසා තමයි මේ හෑල්ල දාන්න.
මේක මං ඉස්සල්ලම දැන ගත්තෙ 2019 දී ඒ කාලේ ඩාක්වෙබ් වල එක එක මගුල් හොයන්න මට ලොකු ආසාවක් තිබ්බා ඒ වගේ හුගක් අය නොදන්න දෙයක් හම්බුනාම මට ඒක නිධානයක් හම්බුනා වගේ තමයි.
පළමු අත්දැකීම : බලු පැටිව් දෙන්නගෙ අපාය
ඔහොම ගිහින් ඉතින් මට හම්බුන පළවෙනි නිධානේ තමයි හෙන අමුතු fetish එකක්. මං දැක්ක චීන ගෑනු දෙන්නෙක් බල්ලෙක්ව හුරතල් කර කර ඉදලා ඒක දිගා බලාගෙන ඉන්න පිරිමියක් පිම්පිය හොල්ල හොල්ල ඉන්නවා. ඔහොම ඉද්දි එක පාරම අතනින් එක ගෑනියෙක් බලු පැටියව බිමට දාලා ඌට එක පාරම ගහන්න ගන්නව ඉතින් මං එච්චරම ඒ වෙලාවෙ කලබල උනේ නෑ මං හිතුවේ බලු පැටිය මේකිව හපන්න ඇති කියලා. ඔන්න ඊලග තත්ත්පර ටිකේදි තමා මට මේ ලෝකෙ මොන තරම් සක්කිලි ලෝකයක්ද කියල තේරෙන්න පටන් ගත්තෙ.
එක පාරටම ඒ චීන ගෑනිගෙ අඩිඋස සපත්තුවෙ තියෙන උල බලු පැටියගෙ කන ඇතුලට දාලා තද කරා මේ වෙලාවෙදි අර පිරිමි එකා පිම්පිය හොල්ලන වේගෙත් වැඩි උනා.ඊට පස්සෙ බලු පැටියගෙ ඔලුවට කකුලෙන් ගහල ගහල ඌව භාගෙට මරල තියෙන්නෙ මුලදි හුගක් හයියෙන් බෙරිහන් දුන්න බල්ල දැන් තේරුම් අරන් ඉවරයි මේ තමා අපාය කියලා. අර කලින් මං කිව්ව අනිත් චීන ගෑනි ආවා. බලු පැටියගෙ ඇට දෙක කපල වීසි කරා අනිත් ගෑනි බල්ලගෙ කපපු තැනට අඩිඋස සපත්තුව දාලා එතන හිලක් හැදුවා බල්ල ඔන්න ඔය වෙලාවෙදි හුගක් හයියෙන් කෑගැහුවා. ඊට පස්සෙ ඒ ගැනු දෙන්න එකතු වෙලා ඒ බල්ලගෙ බඩවැල් ඇද්ද. බල්ල තාම අත් දෙක හොලවනවා හිමීට. ඊට පස්සෙ බල්ලගෙ කන් කපලා බල්ලගෙ බෙල්ලත් කැපුවා. වැඩේ ඉවර උනේ නෑ ඊට පස්සෙ එතනම් ලග තිබ්බ ගෝනියකින් තව බලු පැටියෙක්ව ගත්තා ඌගෙනම් කටවල් කකුල් ගැටගහලා. මැරිල ඉන්න බල්ලව දැක්ක ගමන් ඒ බල්ල විසිල් ගහන වගේ සද්දයක් කටින් දැම්මා අන්තිමේදි ඒ බල්ලටත් ඒ සෙතේම උනා.
මේ වගේ නානාප්රකාර බල්ල පූසො මී පැටම් වල ඉදන් කෘමීන් වෙනකම්ම ඒ ඒ සත්තු ගිහිනවා, හමගහනවා, අස්සෙ ඔබා ගන්නවා, චප්ප කරල මරන වීඩීඕස් ඇති තරමු තිබ්බා. මෙහෙම කරන්න ඇයි? කෙල්ලොන්ට පුලුවන්ද ඔච්චර දෙයක් වගේ ප්රශ්න උබලට එනව ඇති මටත් ඔය ප්රශ්නම ආවා.තව ටිකක් පහළට ගියාම ඕවට උත්තර දෙන්නම්.
දෙවන අත්දැකීම : මව් සෙනෙහස ඇත්තටම උතුම්ද?
උඩ කියපු ඒවටත් වඩා අප්රසන්න දේවල් දැක්කට පස්සෙ මේ මට ගැලපෙන සමාජ නෙවේ කියලා මං ඕව හොයන එක අතාරිනව. ඩාක් වෙබ් යන එක නවත්වනවා. ඔහොම යද්දි 2024 දී මම Google එකේ Gore වීඩිඕ එකක් දැක්ක. කෙල්ලෙක්. ඔලුව Pac Man ගේ වගේ කපල. පණ අදිනව. බොරුනම් මෙන්න වීඩිඕ එක( සංවේදී උන් බලන්න එපා පිස්සු හැදෙයි සිරා කියන්නෙ ).ඔය කෙල්ලෙගෙ ඔලුව කපල තියෙන තැනට පිම්පිය දාන්න ආසයි කියලා එකක් Comment එකක් දාල තිබ්බ. මට කේන්ති ගියා මිනිහගෙ profile එකේ තිබ්බ username එක copy කරා. Telegram එකේ ගැහුවා.බඩු ආවා.මං උබේ හැම විස්සරයක්ම දන්නව කියලා ඌ Comment දාල තියෙන වීඩිඕ වල විස්තර කියන්න ගත්තා.මිනිහා හොදටම බය උනා. ටිකක් පොලිස් එකෙක් වගේ ටෝක් කරාට පස්සෙ මමත් ඔබ වගේ ඕවට ආසයි වගේ මරිසි දාලා ඌව මගේ පැත්තට නම්ම ගත්ත.වයස ඇහුවම අවුරුදු 19යි ලු.මං කිව්ව බය වෙන්න දෙයක් නෑ මං දාන ලින්ක් එක ක්ලික් කරලා Notification Allow දීපන් කියලා ( එහෙම කරේ ඔය දවස් වලු සුපිරි Termux Script එකක් තිබ්බා Mobile Camera hijack කරන ). මට කොහොම හරි ඔය වැඩෙන් මිනිහගෙ මූනේ Screenshot එකක් ගන්න පුලුවන් වුනා. පිටසක්වල මූනක් තිබ්බෙ.
අපි විස්තර කතා කරා මං උගෙ පට්ට බොක්කක් උනා දවස් 3 ක් ඇතුලත. UK කාරයෙක් මං හිතුවෙ නෑ මෙච්චර බොලදයි කියලා. සමාජෙන් කොන් වෙච්ච එකෙක් මං හිතන්නෙ. ඔහොම යද්දි මිනිහා CP පැත්ත කතා කරන්න ගත්තා.මාව Telegram Group එකකට ඇඩ් කරා.ඒකෙ තනිකර ස්ටිකස් වල ඉදන් බෙලි කපන ඒවා තිබ්බෙ. ඔය කාලේ මං Shingeki no Kyojin ( Attack on Titan ) කියලා Manga එකක් කියව කියව හිටියේ. ඒකෙත් මේ වගේ දේවල් වලින් තැලිච්ච පොඩිවෙච්ච කොල්ලක් මේ ලෝකෙ මිනිස්සුන්ට සුදුසු ලෝකයක් නෙවේ කියලා මිනිස්සුව චප්ප කරන එකක් තමා තියෙන්නෙ. ඌගෙ අදහස් වලට මං අකමැති උනත් මං ඒ Telegram Group එකේ ඊට පස්සෙ දැක්ක දේවල් වලින් ඌ හරි කියලා හිතුවා. මිනිස්සුන්ගෙ ඇතුලෙ හිතා ගන්න බැරි තරම් භයානක යක්ෂයෙක් ඉන්නව ( Dance With the Devil - Immortal Technique ).
මං දැක්කා කාබේරි ගෑනු පොඩි ළමයින්ට ලේ වැක්කෙරෙන්න ගහනවා බෙල්ට් පාරවල් ඔලුවට වදිනවා. මේව බං අඩුකුලේ Femdom හුට්ට්වල් වලට වඩා එහා ගිය දේවල්. මං හිතුවෙ නෑ මේ මුංගෙ අම්මල කියල. මං හිතුවෙ මුන්ව උස්සගෙන ඇවිල්ල වධ දෙනව කියලා.මං හිතුවෙ නෑ මේ මුංගෙ අම්මල කියල. මං හිතුවෙ මුන්ව උස්සගෙන ඇවිල්ල වධ දෙනව කියලා. ඒක තිබ්බ වීඩිඕ එකක් එක කාබේරි ගෑනියෙක් ළමයෙක්ව බිම දාලා ඔලුව උඩට පැන පැන ඉන්නව. මේක හොරෙන් කවුරු හරි රෙකෝඩ් කරනවා. මේ විකාර ගූප් එකෙන් අයින් වෙලා මං අරූට ඌගෙ මං ගත්ත පොටෝ එක දාලා මං කිව්ව හෙට මුළු Reddit එකම උබව දැනගනී කියලා ඌව Block කරා.
මේ අන්තිම චැට් එක ගියේ මං යාලුවොත් එක්ක නුවර එළිය යන ගමන්.මට මේ සීන් එක වෙන යාලුවන්ට කියන්න හිතුවත් මං Weird කෙනෙක් කියල හිතයි කියල හිතෙන සැකේට මං උන්ට මේ විස්තර කිව්වෙ නෑ. ඒ උනාට මගේ හිතේ මේ ලෝකෙ වෙන දේවල් ගැන ලොකු කේන්තියක් තිබ්බා. ඊලග දවසේ මම අපි නුවර එළියෙ වැව ලග ඉන්න වෙලාවෙ මට ATM එකට යන්න ඕන උනා සල්ලි වගයක් ගන්න ඉතින් මං අපේ ලොක්කගෙන් අහල යන්න හදද්දි ලොක්ක ඇහුව කියක්ද ඕනෙ කියල මං කිව්ව 3000 ක් කියලා.ලොක්ක දුන්න 3000ක් පස්සෙ දෙන්න කියල.මට ලොක්කගෙ 3000 දෙනකන් ඉවසිල්ලක් නෑ ( මට කාගෙන් හරි ණයක් අරන් ඒක දෙනකන් හිතට නිදහසක් නෑ ). මං ලොක්කට කිව්ව ATM දැක්කොත් නවත්වන්න මං 3000 දෙන්නම් කියලා. මේ වෙලාවෙ මං pants එකක් ඇදන් හිටියෙ. ඒකෙ දණහිසටත් වඩා පහළින් තියෙන සාක්කුවක phone එක දාල තිබ්බෙ. හැත්තෑවකගෙ විතර කාලය මං නිසා ප්රමාධ වෙන නිසා මං සිහියක් නැතුව ATM එක ලගට දුවගෙන ගියේ, ATMඑකත් වහල. ආයෙත් ඉතින් බස් එකට දුවගෙන ගියා. මං මගේ Playlist එක අහන්න Headphone එක දාගද්දි තමා තේරුනෙ Phone එක නෑ කියලා. හැමතැනම හෙව්ව වැඩක් උනේ නෑ මගේ ඔලුවට එක පාරටම ආවේ අර UK හුප්තට කෙලවන වැඩේට සෙත්තපෝච්චි තමා කියලා.ලොක්කට කිව්ව, ලොක්කා හිත හොද චරිතේ. වාහනෙ නැවැත්තුව. හැමෝගෙම අවධානෙ මට ලැබුනෙ මට හරි ලැජ්ජයි, ඊටත් වඩා ගෙදර යන්න පරක්කු උනොත් මං නිසා බස් එකේ ඉන්න කෙල්ලො ටික මට බනී කියල හිතලා කෙල්ලන්ගෙ කුණු කතා අහන්න ඕනේ නැති නිසා මං ලොක්කට කිව්ව ගෙදර යමු කියලා.අරූව කෙලවන්න බැරි වෙච්ච එකටයි _ එක නැතිවෙච්ච එකටයි හෙන කේන්තියෙන් හිටියේ. ඔය කේන්තිය ඉතින් ඉවර උනේ බස් එකේ ඉන්න ගෑනු පිරිමියට ගහලා.මෙච්චර ලොකු හෑල්ලෙ මේ ටික ලිව්වෙ අරූගෙ පොටෝ එක උබල මගෙන් අහයි කියල මාව නිකම්ම බොරු කාරයෙක් වෙන එක නවත්වන්න.
ඔන්න ඔහොම යද්දි මං මේ ලගදි Twitter එකේ දැක්ක News එකක් අර මං කලින් කිව්ව *ළමයෙක්ව බිම දාලා ඔලුව උඩට පැන පැන ඉන්නව* සීන් එක ප්රසිද්ධ වෙලා ඒ ගෑනිව පොලීසියෙ රැහනට අල්ලගෙන කියල. එතනදි තමයි දැන ගත්තෙ ඒ පොඩි එකාගෙ අම්මා ඒ ගෑනි කියලා.පොඩි එකා 6 ශ්රේණියේ හරි නැත්නම් වයස අවුරුදු 6යි හරි.තවත් පොඩි එකෙක් ඒ ගෑනිගෙ ගෙදර ඉන්නවලු.දැන් කතාකරමු ඇයි මේව කරන්නේ කියලා.
සාක්ෂි
1. https://x.com/CatAbusers_CN
2. https://x.com/myrevelation_
3. https://x.com/samesama03
4.
මීට වඩා එහා දේවල් දෙන්න බෑ බං උබල දන්නවනෙ මේකේ ඉන්න ලෙඩ්ඩු ටික. Google එකේ හොයාගන්නත් බෑ ලේසියකට.
ඇයි?
මේ මං කියන්නෙ Twitter එකේ තිබ්බ දෙයක් Femdom වලට Related වෙන. හුගක් China වල කොල්ලො Femdom වලට ආසයිලු ( උන් හදන Games වල පවා ඔය වගේ Femdom සීන් තියෙනවා ). උන් , කෙල්ලො සත්තුන්ට වද දීල මරනෝ බල බල පිප්පිය හොලවනවලු. මේ එක වීඩිඕ එකකට කෙල්ලෙක්ට $40 ක් වගේ මුදලක් දෙනවලු. ඔන්න ඕක තමා මේ සක්කිලි වැඩ වලට හේතුව.
මේක මුළු ලෝකෙටම පැතිරුන හැටි සහ Donald Trump ගේ කුහක වැඩේ
මහලොකු දෙයක් නෙවේ ඉතින් චීනේ උන්ම වෙන රටවල් වල උන්ට සල්ලි දීලා මේ ව්යාපාරය කරගෙන ගියා. මේක අපි හිතනවට වඩා සෑහෙන ලොකු ව්යාපාරයක්. ඩාක් වෙබ් එකේ ලොකුවටම බිස්නස් වෙන්නෙ CP වලයි මේ වගේ Fetish වලයි තමයි. මේව බලන උනුත් මට හිතෙන විදියට සාමාන්යයෙන් හුගක් සල්ලි තියෙන උන් වෙන්න ඕනේ. මේ හෙන රහසින් කෙරුනු ව්යාපාරයේ කොටස් කරුවෙක් වෙන්න Trump දොර විවෘත කරේ ඇමරිකාවට වෙනත් රටවලින් ආපු එවුන් පණ පිටින් සුරතල් සතුන් කනවා කියලා චන්ද ටික දාගන්න කරපු ජරා වැඩෙන්. දැන් හැම රටකම වගේ සතාගෙ ඉදන් පොඩි ළමයි වෙනකම්ම මේ ඉරණමට මුහුණ දෙනවා. සාමාන්යන් පොඩි ළමයෙක් දෙන්නක් වගේ මේ ඉරණමට මුහුන දුන්නොත් විකුණන එකාට අවුරුදු 5ක් විතර හොදට කාල ඇදලා ඉන්න පුලුවන්..
What if The Rumbling from Attack On Titan happened in real life? Could we stop it?
අරන් හදාගත් ළමයා දසවධ දි මරලා. මොහොමඩ් උස්මාන් සහ මොහොමඩ් ෆාතිමා යුවළට මරණ දඩුවම
මේ මානසික යක්කු ඉන්න එකට මට මේ හැල්ල දාන්න ලොකු බයක් ඉස්සර තිබ්බා ඒත් මේ යන නිව්ස් වලයි තව තව මට ආරංචි උන දේවලුයි එක්ක ලංකාවේ ඉන්න පිස්සු හුට්ටල හුට්ටියො ටික වැඩ පටන් අරන් කියල මට පේනවා ඉතින් මෙන්න මේ හේතු නිසා තමයි මේ හෑල්ල දාන්න.
මේක මං ඉස්සල්ලම දැන ගත්තෙ 2019 දී ඒ කාලේ ඩාක්වෙබ් වල එක එක මගුල් හොයන්න මට ලොකු ආසාවක් තිබ්බා ඒ වගේ හුගක් අය නොදන්න දෙයක් හම්බුනාම මට ඒක නිධානයක් හම්බුනා වගේ තමයි.
පළමු අත්දැකීම : බලු පැටිව් දෙන්නගෙ අපාය
ඔහොම ගිහින් ඉතින් මට හම්බුන පළවෙනි නිධානේ තමයි හෙන අමුතු fetish එකක්. මං දැක්ක චීන ගෑනු දෙන්නෙක් බල්ලෙක්ව හුරතල් කර කර ඉදලා ඒක දිගා බලාගෙන ඉන්න පිරිමියක් පිම්පිය හොල්ල හොල්ල ඉන්නවා. ඔහොම ඉද්දි එක පාරම අතනින් එක ගෑනියෙක් බලු පැටියව බිමට දාලා ඌට එක පාරම ගහන්න ගන්නව ඉතින් මං එච්චරම ඒ වෙලාවෙ කලබල උනේ නෑ මං හිතුවේ බලු පැටිය මේකිව හපන්න ඇති කියලා. ඔන්න ඊලග තත්ත්පර ටිකේදි තමා මට මේ ලෝකෙ මොන තරම් සක්කිලි ලෝකයක්ද කියල තේරෙන්න පටන් ගත්තෙ.
එක පාරටම ඒ චීන ගෑනිගෙ අඩිඋස සපත්තුවෙ තියෙන උල බලු පැටියගෙ කන ඇතුලට දාලා තද කරා මේ වෙලාවෙදි අර පිරිමි එකා පිම්පිය හොල්ලන වේගෙත් වැඩි උනා.ඊට පස්සෙ බලු පැටියගෙ ඔලුවට කකුලෙන් ගහල ගහල ඌව භාගෙට මරල තියෙන්නෙ මුලදි හුගක් හයියෙන් බෙරිහන් දුන්න බල්ල දැන් තේරුම් අරන් ඉවරයි මේ තමා අපාය කියලා. අර කලින් මං කිව්ව අනිත් චීන ගෑනි ආවා. බලු පැටියගෙ ඇට දෙක කපල වීසි කරා අනිත් ගෑනි බල්ලගෙ කපපු තැනට අඩිඋස සපත්තුව දාලා එතන හිලක් හැදුවා බල්ල ඔන්න ඔය වෙලාවෙදි හුගක් හයියෙන් කෑගැහුවා. ඊට පස්සෙ ඒ ගැනු දෙන්න එකතු වෙලා ඒ බල්ලගෙ බඩවැල් ඇද්ද. බල්ල තාම අත් දෙක හොලවනවා හිමීට. ඊට පස්සෙ බල්ලගෙ කන් කපලා බල්ලගෙ බෙල්ලත් කැපුවා. වැඩේ ඉවර උනේ නෑ ඊට පස්සෙ එතනම් ලග තිබ්බ ගෝනියකින් තව බලු පැටියෙක්ව ගත්තා ඌගෙනම් කටවල් කකුල් ගැටගහලා. මැරිල ඉන්න බල්ලව දැක්ක ගමන් ඒ බල්ල විසිල් ගහන වගේ සද්දයක් කටින් දැම්මා අන්තිමේදි ඒ බල්ලටත් ඒ සෙතේම උනා.
මේ වගේ නානාප්රකාර බල්ල පූසො මී පැටම් වල ඉදන් කෘමීන් වෙනකම්ම ඒ ඒ සත්තු ගිහිනවා, හමගහනවා, අස්සෙ ඔබා ගන්නවා, චප්ප කරල මරන වීඩීඕස් ඇති තරමු තිබ්බා. මෙහෙම කරන්න ඇයි? කෙල්ලොන්ට පුලුවන්ද ඔච්චර දෙයක් වගේ ප්රශ්න උබලට එනව ඇති මටත් ඔය ප්රශ්නම ආවා.තව ටිකක් පහළට ගියාම ඕවට උත්තර දෙන්නම්.
දෙවන අත්දැකීම : මව් සෙනෙහස ඇත්තටම උතුම්ද?
උඩ කියපු ඒවටත් වඩා අප්රසන්න දේවල් දැක්කට පස්සෙ මේ මට ගැලපෙන සමාජ නෙවේ කියලා මං ඕව හොයන එක අතාරිනව. ඩාක් වෙබ් යන එක නවත්වනවා. ඔහොම යද්දි 2024 දී මම Google එකේ Gore වීඩිඕ එකක් දැක්ක. කෙල්ලෙක්. ඔලුව Pac Man ගේ වගේ කපල. පණ අදිනව. බොරුනම් මෙන්න වීඩිඕ එක( සංවේදී උන් බලන්න එපා පිස්සු හැදෙයි සිරා කියන්නෙ ).ඔය කෙල්ලෙගෙ ඔලුව කපල තියෙන තැනට පිම්පිය දාන්න ආසයි කියලා එකක් Comment එකක් දාල තිබ්බ. මට කේන්ති ගියා මිනිහගෙ profile එකේ තිබ්බ username එක copy කරා. Telegram එකේ ගැහුවා.බඩු ආවා.මං උබේ හැම විස්සරයක්ම දන්නව කියලා ඌ Comment දාල තියෙන වීඩිඕ වල විස්තර කියන්න ගත්තා.මිනිහා හොදටම බය උනා. ටිකක් පොලිස් එකෙක් වගේ ටෝක් කරාට පස්සෙ මමත් ඔබ වගේ ඕවට ආසයි වගේ මරිසි දාලා ඌව මගේ පැත්තට නම්ම ගත්ත.වයස ඇහුවම අවුරුදු 19යි ලු.මං කිව්ව බය වෙන්න දෙයක් නෑ මං දාන ලින්ක් එක ක්ලික් කරලා Notification Allow දීපන් කියලා ( එහෙම කරේ ඔය දවස් වලු සුපිරි Termux Script එකක් තිබ්බා Mobile Camera hijack කරන ). මට කොහොම හරි ඔය වැඩෙන් මිනිහගෙ මූනේ Screenshot එකක් ගන්න පුලුවන් වුනා. පිටසක්වල මූනක් තිබ්බෙ.
අපි විස්තර කතා කරා මං උගෙ පට්ට බොක්කක් උනා දවස් 3 ක් ඇතුලත. UK කාරයෙක් මං හිතුවෙ නෑ මෙච්චර බොලදයි කියලා. සමාජෙන් කොන් වෙච්ච එකෙක් මං හිතන්නෙ. ඔහොම යද්දි මිනිහා CP පැත්ත කතා කරන්න ගත්තා.මාව Telegram Group එකකට ඇඩ් කරා.ඒකෙ තනිකර ස්ටිකස් වල ඉදන් බෙලි කපන ඒවා තිබ්බෙ. ඔය කාලේ මං Shingeki no Kyojin ( Attack on Titan ) කියලා Manga එකක් කියව කියව හිටියේ. ඒකෙත් මේ වගේ දේවල් වලින් තැලිච්ච පොඩිවෙච්ච කොල්ලක් මේ ලෝකෙ මිනිස්සුන්ට සුදුසු ලෝකයක් නෙවේ කියලා මිනිස්සුව චප්ප කරන එකක් තමා තියෙන්නෙ. ඌගෙ අදහස් වලට මං අකමැති උනත් මං ඒ Telegram Group එකේ ඊට පස්සෙ දැක්ක දේවල් වලින් ඌ හරි කියලා හිතුවා. මිනිස්සුන්ගෙ ඇතුලෙ හිතා ගන්න බැරි තරම් භයානක යක්ෂයෙක් ඉන්නව ( Dance With the Devil - Immortal Technique ).
මං දැක්කා කාබේරි ගෑනු පොඩි ළමයින්ට ලේ වැක්කෙරෙන්න ගහනවා බෙල්ට් පාරවල් ඔලුවට වදිනවා. මේව බං අඩුකුලේ Femdom හුට්ට්වල් වලට වඩා එහා ගිය දේවල්. මං හිතුවෙ නෑ මේ මුංගෙ අම්මල කියල. මං හිතුවෙ මුන්ව උස්සගෙන ඇවිල්ල වධ දෙනව කියලා.මං හිතුවෙ නෑ මේ මුංගෙ අම්මල කියල. මං හිතුවෙ මුන්ව උස්සගෙන ඇවිල්ල වධ දෙනව කියලා. ඒක තිබ්බ වීඩිඕ එකක් එක කාබේරි ගෑනියෙක් ළමයෙක්ව බිම දාලා ඔලුව උඩට පැන පැන ඉන්නව. මේක හොරෙන් කවුරු හරි රෙකෝඩ් කරනවා. මේ විකාර ගූප් එකෙන් අයින් වෙලා මං අරූට ඌගෙ මං ගත්ත පොටෝ එක දාලා මං කිව්ව හෙට මුළු Reddit එකම උබව දැනගනී කියලා ඌව Block කරා.
මේ අන්තිම චැට් එක ගියේ මං යාලුවොත් එක්ක නුවර එළිය යන ගමන්.මට මේ සීන් එක වෙන යාලුවන්ට කියන්න හිතුවත් මං Weird කෙනෙක් කියල හිතයි කියල හිතෙන සැකේට මං උන්ට මේ විස්තර කිව්වෙ නෑ. ඒ උනාට මගේ හිතේ මේ ලෝකෙ වෙන දේවල් ගැන ලොකු කේන්තියක් තිබ්බා. ඊලග දවසේ මම අපි නුවර එළියෙ වැව ලග ඉන්න වෙලාවෙ මට ATM එකට යන්න ඕන උනා සල්ලි වගයක් ගන්න ඉතින් මං අපේ ලොක්කගෙන් අහල යන්න හදද්දි ලොක්ක ඇහුව කියක්ද ඕනෙ කියල මං කිව්ව 3000 ක් කියලා.ලොක්ක දුන්න 3000ක් පස්සෙ දෙන්න කියල.මට ලොක්කගෙ 3000 දෙනකන් ඉවසිල්ලක් නෑ ( මට කාගෙන් හරි ණයක් අරන් ඒක දෙනකන් හිතට නිදහසක් නෑ ). මං ලොක්කට කිව්ව ATM දැක්කොත් නවත්වන්න මං 3000 දෙන්නම් කියලා. මේ වෙලාවෙ මං pants එකක් ඇදන් හිටියෙ. ඒකෙ දණහිසටත් වඩා පහළින් තියෙන සාක්කුවක phone එක දාල තිබ්බෙ. හැත්තෑවකගෙ විතර කාලය මං නිසා ප්රමාධ වෙන නිසා මං සිහියක් නැතුව ATM එක ලගට දුවගෙන ගියේ, ATMඑකත් වහල. ආයෙත් ඉතින් බස් එකට දුවගෙන ගියා. මං මගේ Playlist එක අහන්න Headphone එක දාගද්දි තමා තේරුනෙ Phone එක නෑ කියලා. හැමතැනම හෙව්ව වැඩක් උනේ නෑ මගේ ඔලුවට එක පාරටම ආවේ අර UK හුප්තට කෙලවන වැඩේට සෙත්තපෝච්චි තමා කියලා.ලොක්කට කිව්ව, ලොක්කා හිත හොද චරිතේ. වාහනෙ නැවැත්තුව. හැමෝගෙම අවධානෙ මට ලැබුනෙ මට හරි ලැජ්ජයි, ඊටත් වඩා ගෙදර යන්න පරක්කු උනොත් මං නිසා බස් එකේ ඉන්න කෙල්ලො ටික මට බනී කියල හිතලා කෙල්ලන්ගෙ කුණු කතා අහන්න ඕනේ නැති නිසා මං ලොක්කට කිව්ව ගෙදර යමු කියලා.අරූව කෙලවන්න බැරි වෙච්ච එකටයි _ එක නැතිවෙච්ච එකටයි හෙන කේන්තියෙන් හිටියේ. ඔය කේන්තිය ඉතින් ඉවර උනේ බස් එකේ ඉන්න ගෑනු පිරිමියට ගහලා.මෙච්චර ලොකු හෑල්ලෙ මේ ටික ලිව්වෙ අරූගෙ පොටෝ එක උබල මගෙන් අහයි කියල මාව නිකම්ම බොරු කාරයෙක් වෙන එක නවත්වන්න.
ඔන්න ඔහොම යද්දි මං මේ ලගදි Twitter එකේ දැක්ක News එකක් අර මං කලින් කිව්ව *ළමයෙක්ව බිම දාලා ඔලුව උඩට පැන පැන ඉන්නව* සීන් එක ප්රසිද්ධ වෙලා ඒ ගෑනිව පොලීසියෙ රැහනට අල්ලගෙන කියල. එතනදි තමයි දැන ගත්තෙ ඒ පොඩි එකාගෙ අම්මා ඒ ගෑනි කියලා.පොඩි එකා 6 ශ්රේණියේ හරි නැත්නම් වයස අවුරුදු 6යි හරි.තවත් පොඩි එකෙක් ඒ ගෑනිගෙ ගෙදර ඉන්නවලු.දැන් කතාකරමු ඇයි මේව කරන්නේ කියලා.
සාක්ෂි
1. https://x.com/CatAbusers_CN
2. https://x.com/myrevelation_
3. https://x.com/samesama03
4.
මීට වඩා එහා දේවල් දෙන්න බෑ බං උබල දන්නවනෙ මේකේ ඉන්න ලෙඩ්ඩු ටික. Google එකේ හොයාගන්නත් බෑ ලේසියකට.
ඇයි?
මේ මං කියන්නෙ Twitter එකේ තිබ්බ දෙයක් Femdom වලට Related වෙන. හුගක් China වල කොල්ලො Femdom වලට ආසයිලු ( උන් හදන Games වල පවා ඔය වගේ Femdom සීන් තියෙනවා ). උන් , කෙල්ලො සත්තුන්ට වද දීල මරනෝ බල බල පිප්පිය හොලවනවලු. මේ එක වීඩිඕ එකකට කෙල්ලෙක්ට $40 ක් වගේ මුදලක් දෙනවලු. ඔන්න ඕක තමා මේ සක්කිලි වැඩ වලට හේතුව.
මේක මුළු ලෝකෙටම පැතිරුන හැටි සහ Donald Trump ගේ කුහක වැඩේ
මහලොකු දෙයක් නෙවේ ඉතින් චීනේ උන්ම වෙන රටවල් වල උන්ට සල්ලි දීලා මේ ව්යාපාරය කරගෙන ගියා. මේක අපි හිතනවට වඩා සෑහෙන ලොකු ව්යාපාරයක්. ඩාක් වෙබ් එකේ ලොකුවටම බිස්නස් වෙන්නෙ CP වලයි මේ වගේ Fetish වලයි තමයි. මේව බලන උනුත් මට හිතෙන විදියට සාමාන්යයෙන් හුගක් සල්ලි තියෙන උන් වෙන්න ඕනේ. මේ හෙන රහසින් කෙරුනු ව්යාපාරයේ කොටස් කරුවෙක් වෙන්න Trump දොර විවෘත කරේ ඇමරිකාවට වෙනත් රටවලින් ආපු එවුන් පණ පිටින් සුරතල් සතුන් කනවා කියලා චන්ද ටික දාගන්න කරපු ජරා වැඩෙන්. දැන් හැම රටකම වගේ සතාගෙ ඉදන් පොඩි ළමයි වෙනකම්ම මේ ඉරණමට මුහුණ දෙනවා. සාමාන්යන් පොඩි ළමයෙක් දෙන්නක් වගේ මේ ඉරණමට මුහුන දුන්නොත් විකුණන එකාට අවුරුදු 5ක් විතර හොදට කාල ඇදලා ඉන්න පුලුවන්..
What if The Rumbling from Attack On Titan happened in real life? Could we stop it?