Premio ekak drive karala balapan. gini kasa wage widinawa.
price same da ban thunemamamanam kamathi montero ekata
![]()

Montero V6 2003 (HX- XXXX) 161,000KM
මේක ඕන පාරකට ඔට්ටුයි. අනික්වා අරගෙන යට වැදුනා කියපං![]()
hybrid ගන්න බයයි බන්, මොකද මම ගොඩක් දුවන්නේ නැහැ ගත්තට. මාසෙටම ඕනිනම් 500KM වගේ යාවි. 
hybrid ගන්න බයයි බන්, මොකද මම ගොඩක් දුවන්නේ නැහැ ගත්තට. මාසෙටම ඕනිනම් 500KM වගේ යාවි.
![]()
only 500k per month????enan montero eka ganin.Nattan CRV ekak aragena ithuru tiken subaru ekak wage ganin
එකක් ගන්න කියපං. 
දෙකක් ගන්නෙ ලබ්බට ද? තවත් පාරෙ traffic වැඩි කරන්න.එකක් ගන්න කියපං.
![]()
tawa wedi karanna deyak nane ban.aragena parema imu vios labbawal wage newei ban
![]()
premio nan adinne ne ban.apo cvt magula 80 yanna pana adinawa 
දෙකක් ගන්නෙ ලබ්බට ද? තවත් පාරෙ traffic වැඩි කරන්න.එකක් ගන්න කියපං.
![]()

ඇ බන්, දෙකක් ගත්ත කියල ඉතින් මම දෙකම එක පාර පාරට දාන්නද![]()
