මේ කේන්දරේට පලාපලයක් දන්න එකෙක් කියපන්කෝ

  • Oct 6, 2011
    10,239
    923
    113
    ☠ Tortuga ☠
    එළකිරියේ pawusi කියලා ඩයල් එකක් ඉන්නවා....
    පොරගෙන් අහපන්......
    පොර හැබැයි පහුගිය දවස් ටිකේ එළකිරියේ ඉන්නවා මම දැක්කේ නෑ......
     

    Randima3000

    Well-known member
  • Feb 2, 2010
    1,166
    237
    83
    අදාල නෑනේ
    සිරිබිරිල්ලා;12087173 said:
    එහෙනම් උඹලා දෙන්නා බැඳපල්ලාකෝ! එත කොට කේස් එක ඉවරනේ බන්.:P

    Funny_Pictures_Animated_Star_Trek_Cast_Night_Out.gif
     
    Feb 8, 2012
    249
    38
    0
    Captain ජැක් ස්පැරෝ;12092032 said:
    එළකිරියේ pawusi කියලා ඩයල් එකක් ඉන්නවා....
    පොරගෙන් අහපන්......
    පොර හැබැයි පහුගිය දවස් ටිකේ එළකිරියේ ඉන්නවා මම දැක්කේ නෑ......


    mama uge profile ekata giya.eke menna mehema msg ekak dala thiyenawa.
    :confused:
    pawusi
    I am leaving.........bye
     

    reshan100

    Junior member
  • Nov 1, 2009
    73
    3
    8
    shani 7 inna kenata tawat shani 7 tiyana kenek wa hoya ganna one machn.. et samahara kendara awulak ne set wenawa.. matat oya awula tibba.. kookatat kendara balana kenekta pennanna.. eyalata uban welawai dinei tibbahama eti,kendara eyala hadala results kiyanawa..echchara salli wiyadam wenne ne.. softwares walin detail dunnahama hadala 2na kendara smetym weradi.. elazz..
     

    UNDERTAKERR

    Member
    Mar 11, 2010
    1,342
    67
    0
    අමාරිස්;12092539 said:
    mama uge profile ekata giya.eke menna mehema msg ekak dala thiyenawa.
    :confused:
    pawusi
    I am leaving.........bye

    pereda mama uuta mail ekak damma.u ada reply karala thibba.uu aye Elakiri ena eka sure na kiyala thama reply eke thibbe.don't know what's the reason.:growl: