කෑම ටිකක් හොද වෙන්න ඕන කියන්නේ ලාවට බඩ යන්න වගේ ඒවාද ??? එහෙම නැත්නම් භාගෙට පිළුම් වුන ඒවාද ??family ekka yanna puluwan beach side eke hoda hotels tikak kiyapanko machanla. keema tikak hoda wenna oni.
කෑම ටිකක් හොද වෙන්න ඕන කියන්නේ ලාවට බඩ යන්න වගේ ඒවාද ??? එහෙම නැත්නම් භාගෙට පිළුම් වුන ඒවාද ??![]()

ehema ewath thiyenawane ban ekay beluwe.නොවැම්බර් අන්තිම සතියේ පාලිමෙන්තුවට ඉදිරිපත් කරනවලු.Budget eka sir?
https://maps.app.goo.gl/QQnw2APbX9vFN2AX9?g_st=ic30 - 45 athara ganak. Full board 2nnekta
thanks, machanHeritance Negombo,
Jetwing Blue
Club Dolphin.
Thanks machanhttps://maps.app.goo.gl/QQnw2APbX9vFN2AX9?g_st=ic
Onna playan mata nam
set unu ekama eka ban. Godak thanwala pada show eka withari
Heritance Ahungallaheritance ahungalla
turyaa kalutara
citrus waskaduwa
cinnamon bey
Me tiken mokakda machan recomend karanne
"Cinnamon eke un banna" ubala nikan hitiyada gema illuwe nedda ?Heritance Ahungalla
Cinnamon Bey decama hndayi
Cinnamon eke un banna api ra wenakan htyata
Heritance un nm awulak na
Heritance eke thyenawa carima locu pool ecac
Cinnamon bey eke kama hndayi poto location hndayi
me 4tama gihin thiyenawa mage choice eka nam ahungalla.heritance ahungalla
turyaa kalutara
citrus waskaduwa
cinnamon bey
Me tiken mokakda machan recomend karanne