මේ දවස්වල යන්න හොද hotels ටිකක් කියපන්කො beach side එකේ ?

ubba91

Active member
  • Apr 24, 2022
    150
    121
    43
    family ekka yanna puluwan beach side eke hoda hotels tikak kiyapanko machanla. keema tikak hoda wenna oni.
     
    • Like
    Reactions: ravixd

    Thu Nodakin

    Well-known member
  • Nov 25, 2016
    2,805
    4,934
    113
    family ekka yanna puluwan beach side eke hoda hotels tikak kiyapanko machanla. keema tikak hoda wenna oni.
    කෑම ටිකක් හොද වෙන්න ඕන කියන්නේ ලාවට බඩ යන්න වගේ ඒවාද ??? එහෙම නැත්නම් භාගෙට පිළුම් වුන ඒවාද ?? :ROFLMAO:
     

    ubba91

    Active member
  • Apr 24, 2022
    150
    121
    43
    කෑම ටිකක් හොද වෙන්න ඕන කියන්නේ ලාවට බඩ යන්න වගේ ඒවාද ??? එහෙම නැත්නම් භාගෙට පිළුම් වුන ඒවාද ?? :ROFLMAO:
    :lol:
    :lol: ehema ewath thiyenawane ban ekay beluwe.
     

    ubba91

    Active member
  • Apr 24, 2022
    150
    121
    43
    heritance ahungalla
    turyaa kalutara
    citrus waskaduwa
    cinnamon bey

    Me tiken mokakda machan recomend karanne
     

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,584
    4,335
    113
    heritance ahungalla
    turyaa kalutara
    citrus waskaduwa
    cinnamon bey

    Me tiken mokakda machan recomend karanne
    Heritance Ahungalla
    Cinnamon Bey decama hndayi
    Cinnamon eke un banna api ra wenakan htyata
    Heritance un nm awulak na
    Heritance eke thyenawa carima locu pool ecac
    Cinnamon bey eke kama hndayi poto location hndayi
     
    • Like
    Reactions: ubba91

    ubba91

    Active member
  • Apr 24, 2022
    150
    121
    43
    Heritance Ahungalla
    Cinnamon Bey decama hndayi
    Cinnamon eke un banna api ra wenakan htyata
    Heritance un nm awulak na
    Heritance eke thyenawa carima locu pool ecac
    Cinnamon bey eke kama hndayi poto location hndayi
    "Cinnamon eke un banna" ubala nikan hitiyada gema illuwe nedda ?