මේ මනුස්සයා කොහෙන්ද මේ laptop ගෙනල්ලා විකුණන්නේ ?

FlashBoz

Well-known member
  • Nov 10, 2016
    574
    450
    63
    Oka henama marketing scene ekak yanne. Uncle kiyala tibbata business eka muge neme. Mu issarahata penna innawa. Meya gawa tiyenne godakma budget laptop. Mata hithenne shop wala thiyenne wikinenne nathi parana ewa wage meya wikunanne. old models 25k-30k wage denawa. lamainta wadakaraganna ewa athine. Normally shop ekakat agihama e range eke ewa un laga thibunat wadiya interest na wikunanna. Meya gawa market eka thiyena nisa ehema genat 2000-3000 thiyagena wikunanawa athi. Bulk sale eka dawasin wena nisa profit
     

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,046
    6,970
    113
    Nawala
    මචං මේ Laptop uncle ගෙන් lap ගත්ත අය ඉන්නවද ? කොහොමද ? warranty එකක් දෙනවද ?
     

    sanjeewa81

    Active member
  • Jan 8, 2007
    439
    108
    43
    meya wena wholesale local sellersla genuth gannawa, okkoma meyama import karapuwa neme, Marketing thama business eka run karanna.
     

    sanjeewa81

    Active member
  • Jan 8, 2007
    439
    108
    43
    Laptop nama dan mehe sawal walin ekathu karana ganata used dump lankawata enawa. ath samahara awa AC karapu shop wala thiyan premium price walata wikinenawa. Dubai refurbished, E-waste thama meheta dump karanne, habayi use karanna puluwan business grade laptop nam, ath refurbished awa quality naha, paint karala, port athule pawa paint wadila. Minissu danne naha mewa paint karapu jarawal kiyala, dakkama brandnew wage thibunata gu godawal, wadi ganan deela aran yanawa. ports gawa markings (labels) makila nam, nathnam awapaint gahapuwa.
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    මේ පැත්තෙත් ඕන තරම් ..අපේ එකෙක් ඕවා ඔෆිස් එකේ උන්ට දුන්නා...දීලා මාස 2 න් 03 න් ලෙඩ...අරක කැඩිලා .මේක කැඩිලා කිය කිය....මගේ යාලුවෙක් කලේ.. ඕවා ලෙඩ බන් කාලයක් ගියාට පස්සේ...පාවිච්චි කරන උන් අයින් කරන්නෙත් ලෙඩක් නිසා...

    මම නම් ඖව විකුනන තැන්වලින් බ්‍රෑන්ඩ් නිව් එකක්වත් ගන්නෑ..ඒතරම් ඩස්පියෝ ඉන්නේ රවට්ටලා දෙනවා
     

    meknick29

    Well-known member
  • Feb 5, 2012
    2,698
    900
    113
    Dubai wala wholesale area ekak ma thiyanwa plata wenama vodka ewa kiyanna tharam usage ekak Naha ban godak enne USA, European countries wala use karapuwa, Campus wala office wala wage ekai godak thinkinpad eka HP slim book wage compatible ewa thiyenne. Gaming lap Nam Naha kohomath. I pad ehema 10000 idan thiyanwa 😊😊 athal ekata Aran youtube bala bala Inna puluwan. Obalata business ekak karanna one Nam api karamu 😊😊
     
    • Wow
    Reactions: Inigo Montoya

    lapaman

    Well-known member
  • Apr 3, 2023
    4,718
    8,418
    113
    සොක්මන් එකෙ බලන්න අඩුවට ඔෆිස් වල එවා වෙන්දේසි කරනවා ඒවා අරන් විකුනන්නේ