මේ මොකක්ද කියල මට කියල දෙන්ඩ මොකක්ද බොලව් මේ CRC SHA කියල තියෙන්නෙ ? :confused:
AnuradhaRa Well-known member Dec 25, 2010 62,190 1 43,733 113 යටගිය දවසැ බරණැස් නුවර Nov 11, 2015 #1 මේ මොකක්ද කියල මට කියල දෙන්ඩ මොකක්ද බොලව් මේ CRC SHA කියල තියෙන්නෙ ?
magicwithhasitha Well-known member Sep 15, 2011 3,195 866 113 සංසාරේ Nov 11, 2015 #2 Encryption cn ekak neda?
AnuradhaRa Well-known member Dec 25, 2010 62,190 1 43,733 113 යටගිය දවසැ බරණැස් නුවර Nov 11, 2015 #4 magicwithhasitha said: Encryption cn ekak neda? Click to expand... ඒක ආවෙ windows 10 එක්කමද ?
topkollek Well-known member May 22, 2014 44,090 1 58,413 113 ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴ Nov 11, 2015 #5 both are hashing algorithms
magicwithhasitha Well-known member Sep 15, 2011 3,195 866 113 සංසාරේ Nov 11, 2015 #8 AnuradhaRa said: ඒක ආවෙ windows 10 එක්කමද ? Click to expand... ow mama hithanne 8.1 eketh dakke na ohoma ekak
AnuradhaRa said: ඒක ආවෙ windows 10 එක්කමද ? Click to expand... ow mama hithanne 8.1 eketh dakke na ohoma ekak
DLoudT Member Jul 9, 2015 93 8 0 Nov 11, 2015 #9 ඔය 7-Zip software එක Install කරාම එන එකක් බන්. මොන මගුලක් වෙනවද කියලා නම් මම දන්නේ නැහැ.
AnuradhaRa Well-known member Dec 25, 2010 62,190 1 43,733 113 යටගිය දවසැ බරණැස් නුවර Nov 11, 2015 #10 topkollek said: both are hashing algorithms Click to expand... DLoudT said: ඔය 7-Zip software එක Install කරාම එන එකක් බන්. මොන මගුලක් වෙනවද කියලා නම් මම දන්නේ නැහැ. Click to expand... උඹල දෙන්න හරි මේකෙන් පුලුවන්ලු ඉන්ටර්නෙට් එක හරහා ෂෙයා කරන ෆයිල් කරප්ට් වුණාද නැද්ද කියල දැනගන්ඩ.. රෙප් දියව්.. Last edited: Nov 11, 2015
topkollek said: both are hashing algorithms Click to expand... DLoudT said: ඔය 7-Zip software එක Install කරාම එන එකක් බන්. මොන මගුලක් වෙනවද කියලා නම් මම දන්නේ නැහැ. Click to expand... උඹල දෙන්න හරි මේකෙන් පුලුවන්ලු ඉන්ටර්නෙට් එක හරහා ෂෙයා කරන ෆයිල් කරප්ට් වුණාද නැද්ද කියල දැනගන්ඩ.. රෙප් දියව්..