මේ යන විදියට පොන්න පොලිසිය මහපාරේ මිනිස්සුන්ගේ ගුටි කාල මැරුම්කන කාලය ලගයි කියල හිතෙන්නේ නැද්ද?
මේ පොලිසිය ගු කරන එක ආණ්ඩුවේ වැඩක් වෙන්නත් පුළුවන් මේ වගේ කරව ගන්න.
මේ පොලිසිය ගු කරන එක ආණ්ඩුවේ වැඩක් වෙන්නත් පුළුවන් මේ වගේ කරව ගන්න.
Kalabalayak athi karala chande thiyanne nathi wenna hadanne wennathj puluwanමේ පොලිසිය ගු කරන එක ආණ්ඩුවේ වැඩක්
Kalabalayak athi karala chande thiyanne nathi wenna hadanne wennathj puluwan
ploiciyen laga laga game dekak gahuwa dakune pathale dammala
mulu ratama awul jalayak karala, ita passe basil bahinawa amaricawen airport ekata rata bera ganna. sinhalu serama dewal amathaka karala puka ussan gihin denawa basilta.
ජන්ද ඕනේ නෑඔව් ඔව් මේ පොන්නයෝන්ගේ යටි අරමුණක් තියෙන්නේ.
මට පෙන්නේ පොන්න රනිල් චන්දෙ තියන්නේ නැතුව ඉන්න රටේ බිෂණයක් තියල මොකක් හරි ගේමක් ගහන්න.
baya nethuwa inna onenan namalta chande denna etcharaiඇත්තටම මටත් දැන් පාරක බැහැල ගමනක් යන්නබයයි බයයි වගේ. ජේවීපී කලබල කාලයක් එන්න කලින් පෙර නිමිති පහල වෙනවා. මොලේ කල්පනා කරල චන්දෙ දීපන්.
pepper spray eka gannkotama pukata wedi thiayitime to get a pepper spray
Skin color?අපේ ගෙදර හොරකමක් වෙලා, ගිය සතියේ පොලීසොයට ගියහම චාටු වෙන් කතා කරලා පැමිණිල්ල අරන් නැහැ. අද ගියහම කෑ ගහලා බැනලා, කුණු කේස් අරන් එනවා කියලා. මේකට මොකද්ද කරන්න ඕනේ. මම ඉන්නේ රටින් පිට පුහුණුවකට ඇවිත්.අම්මා විතරයි මහගෙදර.
DIG ta thamai complain karanna wenne. eth thaniyama yawanna epa ammawa. hora kauda kiyala sakkiyak wath nathnm owata complain dana eka useless bn un hoyanne naඅපේ ගෙදර හොරකමක් වෙලා, ගිය සතියේ පොලීසොයට ගියහම චාටු වෙන් කතා කරලා පැමිණිල්ල අරන් නැහැ. අද ගියහම කෑ ගහලා බැනලා, කුණු කේස් අරන් එනවා කියලා. මේකට මොකද්ද කරන්න ඕනේ. මම ඉන්නේ රටින් පිට පුහුණුවකට ඇවිත්.අම්මා විතරයි මහගෙදර.
Policiyata newe kuddotapepper spray eka gannkotama pukata wedi thiayi
පැමිනිල්ල අරගෙන, මම dig office එකට කෝල් කළා. එතනින් කිව්වා, මොන complaint එක වුණත් අනිවා ලියාගන්න ඕනේ කියලා.DIG ta thamai complain karanna wenne. eth thaniyama yawanna epa ammawa. hora kauda kiyala sakkiyak wath nathnm owata complain dana eka useless bn un hoyanne na
STF බෙරෙට් එක වෙනස් වෙනවා මේ යන විදියට, ඇමරිකාවෙන් දැනටමත් කේස් ඇදලා තියනවා.
ඇත්තටම මටත් දැන් පාරක බැහැල ගමනක් යන්නබයයි බයයි වගේ. ජේවීපී කලබල කාලයක් එන්න කලින් පෙර නිමිති පහල වෙනවා. මොලේ කල්පනා කරල චන්දෙ දීපන්.
Oka tamai wenne, aaith rata beraganna wenawa apita ...mulu ratama awul jalayak karala, ita passe basil bahinawa amaricawen airport ekata rata bera ganna. sinhalu serama dewal amathaka karala puka ussan gihin denawa basilta.