Kandy wala nam Campa eke thiye.
මේ රතු පාටින් රවුම් කරල තියන ටෙක්ස්ට් එක තියන ඒව තියනවද ?
Aliexpress kingston Official Store එකේ තියෙනවා
Aliexpress kingston Official Store එකේ තියෙනවා
meka newei,
1st pic eke sticker eka thiyena eka thiyenne, but Assembled in Taiwan. Original eka.
මේකම සිලෙක්ට් කරල ගන්නෙ කොහොමද බන් ?
උන්ගෙ ෆේස්බුක් පේජ් එකක් තියනවද කූරියර් කරල ඕඩර් කරල එකක් ගන්න ?
මගේ Pen එක නම් තියෙනවා කට අරිනවා නම් දෙන්නම්
Store එකට මැසේජ් එකක් දාලා අහපන්මේකම සිලෙක්ට් කරල ගන්නෙ කොහොමද බන් ?
උන්ගෙ ෆේස්බුක් පේජ් එකක් තියනවද කූරියර් කරල ඕඩර් කරල එකක් ගන්න ?
මගේ එක උබේ අම්මට සුප්පු කරන්න දුන්නා වගේඋඹට මයිනගෙ එක දුන්න වගේද ?
මගේ එක උබේ අම්මට සුප්පු කරන්න දුන්නා වගේ![]()

ලංකාවේ kingston agent ඉන්නේ මුන්
https://blg.lk/
Kingston original website එකෙන් චෙක් කර ගනින්.. සැක නම්
Colombo 4 වල store එක තියන්නේ
ඔය ලේබල් එකේ තියන වෙනස මොකක්ද?
ෂෝක් ද කියලා අහලා බලපන් පොන්ස්අම්මව මයි මතක් වෙන්නෙ නෙහ් ? හිට්ලර් මාර ශොක් එකක් දීල වගේ
මුන් ගාව නෑ.
------ Post added on Feb 1, 2023 at 5:33 PM
ෂෝක් ද කියලා අහලා බලපන් පොන්ස්![]()
more SEX Please