
yes. habai yaddi yanne korahath bindala.me para JVP karayo dinapu eka hodai habai![]()
අපිට පටි තදකරගන්න කියල වැල්පාලමේ යවල සීය පිටරටවල ආතල් අරන් ගුපියනේ.
ගියපු ගමන් වලින් බහුතරය පොටෝෂූට් විතරලු, රාජ්යතාන්ත්රික නිලදාරියො මීට් වෙලත් නැතිලු.
බොරු බිල් දාලලු, නියමිත ගනන්වලටත් වැඩිය වැඩි ගානන් ගෙවලලු.
සීයගෙන් ඒවට හේතු , විස්තර එවන්න කීවම. රට වැටුන වෙලේ විදේශ මැදිහත්වීම් ඕන උනා කියල කියල පොදු ප්රකාශයක් එවල
මට දුක කිරියෙ වහල්ලු ගැන. නොකා නොබී රයක් දවාලක් නැතිව මේකෙ ත්රේඩ් දාගෙන වැලපෙයි ඕකුන්
කිසියම් කෙනෙකු කොතරම් ජේෂ්ඨ හෝ පලපුරුදු ඌවත් නීතියට ඉහලින් නොසිටිනු ඇත. රජයේ මුදල් අනිසිලෙස භාවිතාකර ඇත්නම් වන්දි ගෙවීමට සිදුවනු ඇත.
ubalawa yawanna one karaththa wala thamai..awurudu 50ta kochchara dewal karala thiyenawada.. ethakota thamai mole padenne... oya mattamata hari rata ge awata thagi denna one ubala wage modayo ralak rate thiyagena...අවුරුදු 50ක් පාර්ලිමේන්තු ඉඳලා එක බිංදුවක දියුණුවත් නැතුව අන්තිමට රට බංකොළෙිත් කරලා හොරුත් රැකපු එකෙක් ගෙදර යැවුවෙ මොකද කියලද වේස බයියො අහන්නෙ?![]()
ubalawa yawanna one karaththa wala thamai..awurudu 50ta kochchara dewal karala thiyenawada.. ethakota thamai mole padenne... oya mattamata hari rata ge awata thagi denna one ubala wage modayo ralak rate thiyagena...
anura 20yr withara mokada kare bn? u karapu wada 5k kiyapan..
awurudu 20k anura kale monawada ahuwama meek naකොරල තියෙනව රට බංකොළොත් කරපු එක
අවුරුදු 50ක් රට කාපු පොන්නප්පුවෙක්ට unconditionally පුක දීපු තැරි මෝඩ බයියො අපෙන් අහනවා එක අවුරුද්දක් තාම බලේ තිබුණ නැති උන් කරේ මොනවද කියලා
මෝඩ සිලි බයි පක්කු ඔක්කොටම කියන්නෙ තොපේ ෆෙිල් පොන්නයො කරපුවට වඩා දහගුණයක් දේවල් දැනටම කරල තියෙන්නෙ.
වැල් පාලමෙන් පැනල මැරියල්ලා![]()
awurudu 20k anura kale monawada ahuwama meek naoka rata kala winasa karala thamai yanne...
aduma wada 5k kiyaganna bane ban ubata
![]()


රනිල් තමයි තාමත් මේ ගේම ගහන්නේ. රනිල් ගහපු ගේම නිසා තමා මේ රට අද මෙහෙම හරි ඉතිරි වෙල තියෙන්නෙ.. රනිල් තමන්ගේ මුළු ජීවිතේ කැප කරේ මේ රටේ දේශපාලනේ රටේ මිනිස්සු වෙනුවෙන්, මිනිහා හෙට උනත් මේ රට බාර ගන්න කැමතියි මිනිස්සු මොන බලු කතා කීවත්. රනිල් කියන්නේ මේ ලෝකෙම පිළිගත්ත ලෝක නායකයෙක්. රනිල් කියන්නේ ආගමක්. හරිනං මේ රටේ ඉන්න කාල කන්නි උදේ හවස මල් තියලා වදින්න ඕනේ මෙහෙම හරි කාලා ඇදලා ඉන්න පුළුවන් තත්වෙකට මේ රට ගෙනපු එකට. රනිල් කියන්නේ සුපිරි වීරයෙක් කියලා කවදා හරි ඉතිහාස ගත වෙන එක නවත්තන්න මේ රටේ ඉන්න ගුණ මකුවන්ට කොහොමවත්ම බෑ.![]()
මෝඩ මූසල වැඩ බැරි ජෙප්පොන් ගේ නොහැකියාව වහගන්න. මේ රටේ වැඩක් කරපු මිනිස්සුන්ට එක දිගට මඩ ගහන එක තමා කරේ...
awurudu 20k anura kale monawada ahuwama meek naoka rata kala winasa karala thamai yanne...
aduma wada 5k kiyaganna bane ban ubata![]()
50n ranilta hariyata bale tibbe keeyada?අවුරුදු 20ක් අනුරට ආණ්ඩු බලේ තිබුණද?
අවුරුදු 50න් අවුරුදු 40ක් විතර බංකොළොත් නාකියො ටිකට ආණ්ඩු බලේ තිබුණා.