නෑ බන් මේකි හරිම ඌර්තල්. කෙල්ලක් ඌර්තල් වෙන්න ඕන බන් ටිකක් හරි. බොළඳ කමයි ඌර්තල් කමයි කියන්නේ දෙකක්.![]()
නෑ බන් මේකි හරිම ඌර්තල්. කෙල්ලක් ඌර්තල් වෙන්න ඕන බන් ටිකක් හරි. බොළඳ කමයි ඌර්තල් කමයි කියන්නේ දෙකක්.![]()
mmm harima hagumbaraiදිව දාද්දී ලස්සනට කෙඳිරි ගානවා ඇති බං මේකිනං මට නැග්ගා.
මගේ ළඟට අවොත් ඔයාට කවදාවත් මම අඬන්න දෙන්නේ නෑ වස්තුවේ. ආදරෙන් බලාගන්නම්.මේ ඇත්තමයි කියන්නේ.
මචෝ මටත් ෆුල් කික් එකක් එනවා බං. නැග්ගත් එක්ක. දිව දැම්මොත් මේකි ලස්සනට කෙඳිරි ගායි කියලා හිතෙනවාමචන්ලා පුළුවන් හැම වෙලාවේම මේ thread එක bump කරම්න. මේක බලලා දවස පටන් ගත්තම මාර කික් එකක් එනවා.මේ කෙල්ල හරියට ශ්රියා කාන්තාවක් වගේ.
නෑ බන් කතා කරන විදිය මරු. ආදරේ හිතෙනවා. ආදරේ හිතෙනවා දැක්කම දෙවඟන වාගේ ලස්සනයි..මචෝ මටත් ෆුල් කික් එකක් එනවා බං. නැග්ගත් එක්ක. දිව දැම්මොත් මේකි ලස්සනට කෙඳිරි ගායි කියලා හිතෙනවා
බොරු පොෂ් සීන් නෑ. ඔය වයසේ කෙල්ලෝ වැඩි හරියක් පඩ ෂෝ එකනේ දාන්නේ. ඒ අතින් මේකි බොක්කෙන්ම කතා කරනවා. බඳින මිනිහාගේ පිනනෑ බන් කතා කරන විදිය මරු. ආදරේ හිතෙනවා. ආදරේ හිතෙනවා දැක්කම දෙවඟන වාගේ ලස්සනයි..![]()
Upමචන්ලා පුළුවන් හැම වෙලාවේම මේ thread එක bump කරම්න. මේක බලලා දවස පටන් ගත්තම මාර කික් එකක් එනවා.මේ කෙල්ල හරියට ශ්රියා කාන්තාවක් වගේ.
මේ බලපන් මේ කෙල්ල කතා කරන ලස්සන. මට මේකිව බඳින්න තියෙනව නම්.
මේ video එක අද දවසට හිතුන හිතුන පාරට බැලුවා.![]()
ඉතින් මොකෝ. මම මුස්ලිම් නේ.hutto meh podi kellek neh