ඔය ෆැක්ටරි වැඩ කරන වගේ ලෙවල් එකේ කෙල්ලො ඔහොම හුරතල් වෙවී කතා කරාට දාගෙන බලපන්කො රගේඅතේ ගහන්න නෙමෙයි බන්. මට ඒකිට නළලට කිස් එකක් දීලා ඒකි කැමති නම් තොලක් දාන්න තිබ්බ නම් හොඳටම ඇති.![]()
ඔය ෆැක්ටරි වැඩ කරන වගේ ලෙවල් එකේ කෙල්ලො ඔහොම හුරතල් වෙවී කතා කරාට දාගෙන බලපන්කො රගේඅතේ ගහන්න නෙමෙයි බන්. මට ඒකිට නළලට කිස් එකක් දීලා ඒකි කැමති නම් තොලක් දාන්න තිබ්බ නම් හොඳටම ඇති.![]()
campus yanne gam wala un tamaicampus ekk kellek bn
ඊයෙත් මෙකි ගැන උඹ ඔහොම කියල තිබ්බ නේද වෙන ත්රෙඩ් එකක...
කොල්ලන්ට නිසි වයසට සෙක්ස් නොලැබීම දැන් මාර සමාජ ගැටලුවක් වෙලා තියෙන්නෙ. සෑහෙන උන් ඩිප්රෙස් වෙන්නත් ඕක හේතුවක්උඹට මොකද වුනේ?
නෑ බන් කෙල්ලෙක්ට ටිකක් මොංගල් ගතිය තියෙන්න ඕන. මම නම් ආස මොංගල් කෙල්ලොන්ට. වහන්තරා ටයිප් නෙමෙයි. ටිකක් යන්තන් විතර මොංගල් ගතියක් තියෙන්න ඕන. ඔය මොන්ගල් ගතිය කෙල්ලොන්ගේ factory default එන්නෙ.ඔය ෆැක්ටරි වැඩ කරන වගේ ලෙවල් එකේ කෙල්ලො ඔහොම හුරතල් වෙවී කතා කරාට දාගෙන බලපන්කො රගේයාලුවෙනවනං වෙන මොනවා නැතත් තමන්ගෙ අධ්යාපන මට්ටමටවත් සමාන එකක් සෙට් කරගනින්. ඉගෙනගත්තෙ නැති කෙල්ලෙක් කියන්නෙ තනිකර ට්රැක් වාට්ටුවක්
උඹ බැන්දාද??කොල්ලන්ට නිසි වයසට සෙක්ස් නොලැබීම දැන් මාර සමාජ ගැටලුවක් වෙලා තියෙන්නෙ. සෑහෙන උන් ඩිප්රෙස් වෙන්නත් ඕක හේතුවක්
උබගෙ වයස කීයද කොල්ලොමගේ ex එහෙමත් මෙහෙම ටිකක් ඇදල කතා කරන්නේ බන්. ඒක වෙන්න ඇති මම මේකි කතා කරන විදිහට ආස.
නෑ බන් කෙල්ලෙක්ට ටිකක් මොංගල් ගතිය තියෙන්න ඕන. මම නම් ආස මොංගල් කෙල්ලොන්ට. වහන්තරා ටයිප් නෙමෙයි. ටිකක් යන්තන් විතර මොංගල් ගතියක් තියෙන්න ඕන. ඔය මොන්ගල් ගතිය කෙල්ලොන්ගේ factory default එන්නෙ.![]()
මූ ගහපු මනෝ පාරේ හැටියට නම් A/L class යන එකෙක් වගේඋබගෙ වයස කීයද කොල්ලො
පොටෝ එකක් නැතුව විස්වාස කරන්න අමාරුයි.
30 / 27වයස කීයද බන් උබල දෙන්නට?
ඔව් මට පේනවා චන්දිගාර් අන්දරය part 2 වෙනවාඔබ ඇපල් මලක් වාගේ..
ලස්සන වසන්ත කාලේ..
මට හදිස්සියෙන් වාගේ හමු වූ..![]()
ඒක තමයි මමත් බැලුවෙ. මට මම හිතපු කරපු ගොන් වැඩ මතක් උනාමූ ගහපු මනෝ පාරේ හැටියට නම් A/L class යන එකෙක් වගේ
එච්චරනම් වෙන්න විදියක් නෑ වගේ බන්26 or 27![]()
Aura එකට හොඳ දේවල් මොනවාද?එපා ඈ.
උබට ඩිප්රෙෂන් නැත්තං බැදලා මාස හයෙන් type 2 depression හදාගන්න පුලුවන්.
ඕවා ආතල් එකටවත් හොඳ නෑ. Aura එකට කේස්![]()