ගෙනියන්න මාගේ දානේ මේ හිත මසුන්දරී..Aura එකට හොඳ දේවල් මොනවාද?
දිගු දෑසේ බැල්ම ඔබගේ ඇයි සොඳුරු ඔය හැටී..
ගෙනියන්න මාගේ දානේ මේ හිත මසුන්දරී..Aura එකට හොඳ දේවල් මොනවාද?
thats true love , right there!අතේ ගහන්න නෙමෙයි බන්. මට ඒකිට නළලට කිස් එකක් දීලා ඒකි කැමති නම් තොලක් දාන්න තිබ්බ නම් හොඳටම ඇති.![]()
මේ බලපන් මේ කෙල්ල කතා කරන ලස්සන. මට මේකිව බඳින්න තියෙනව නම්.
මේ video එක අද දවසට හිතුන හිතුන පාරට බැලුවා.![]()
eth bn garmant kali set na bn
educated wenna oni
ubath garment level nm set
blhn meki

පින්තුරේ වගේ ඔබ හිනැහෙනකොට මට ලෝබයි..මෙලෝ රහක් නෑ![]()
koi kella wunath ekata inna giyama tama terenne kochara amaru da kiyala. oya tiyena seeni bola athal na 24x7 ekata jeewath weddi. monagal gathiya hodai kiwata balapanko kiyana deyak terene nathi wunama kanna wena katta.මගේ ex එහෙමත් මෙහෙම ටිකක් ඇදල කතා කරන්නේ බන්. ඒක වෙන්න ඇති මම මේකි කතා කරන විදිහට ආස.
නෑ බන් කෙල්ලෙක්ට ටිකක් මොංගල් ගතිය තියෙන්න ඕන. මම නම් ආස මොංගල් කෙල්ලොන්ට. වහන්තරා ටයිප් නෙමෙයි. ටිකක් යන්තන් විතර මොංගල් ගතියක් තියෙන්න ඕන. ඔය මොන්ගල් ගතිය කෙල්ලොන්ගේ factory default එන්නෙ.![]()
උන් අපිත් එක්ක Too comfortable උනාට පස්සෙ තමයි.ගොඩක් වෙලාවට පිරිමි කෙනාට තියෙන ගෞරවය නැති වුන ගමන් ඉවරයි. එතකොට ඔය හුරතල් ගති නෑkoi kella wunath ekata inna giyama tama terenne kochara amaru da kiyala. oya tiyena seeni bola athal na 24x7 ekata jeewath weddi. monagal gathiya hodai kiwata balapanko kiyana deyak terene nathi wunama kanna wena katta.
කියාගන්න බැරි කමින් හිත බරයි..Bandata kamak na havai me wage risky wada nan karanna epa @Candid-B
Purwa lamawiya develop aulak wage ekitai botaiඅතේ ගහන්න නෙමෙයි බන්. මට ඒකිට නළලට කිස් එකක් දීලා ඒකි කැමති නම් තොලක් දාන්න තිබ්බ නම් හොඳටම ඇති.![]()