මේ වදෙන් ගැලවෙන්න විදියක් කියපල්ලකෝ..

owlX

Well-known member
  • Jul 13, 2014
    1,321
    400
    83
    /usr/bin
    මේ වදෙන් ගැලවෙන්න විදියක් කියපල්ලකෝ..

    මචංලා මං මේ සැරේ A/L කරනවා Maths වලින්.. ඒත් මට හරියට පාඩම් කරගන්නවත් විදියක් නෑ මචංලා අපේ ගෙදර තත්වේ එක්ක.. :sorry::sorry: අම්මයි තාත්තයි අක්කයි :angry: මල්ලියි මමයි ඉන්නේ..

    අම්මා :- හැම තිස්සෙම මට බැනපු ගමන් ඉන්නේ.. ගෙදරට එන එයා අදුරන හැමෝටම call කර කර කියනවා අනේ මන්දා විභාගේ fail වෙයි.. වැඩක් නෑ.. අපි අත අැරලා ඉන්නේ වගේ දේවල්.. අම්ම දැනට රාජ්‍ය සේවයේ පරිපාලන අංශයේ රැකියාවක් කරනවා..

    තාත්තා :- හරි හොදයි.. අඩුම ග‍ානේ බොන තැනකවත් ඉන්නේ නෑ.. හැබැයි ගොඩක් ඉගනගනෙ නැති උනත් සමාජයේ පිලිගත් පුද්ගලයෙක්..

    අක්කා :- මෙලෝ රහක් නෑ මේකි.. :angry::angry: දැනට රජයේ බැංකුවක වැඩ කරනවා.. පට්ට පන්ඩිතයි.. ඇතටම කිව්වොත් මාව බල්ලට දාලා තියෙන්නේ.. ඒකිට පඩි හම්බෙන හින්දා හැමෝම එයාට මුකුත් කියන්නේ නෑ.. හැම තිස්සෙම මට අපරාදේ වියදම් කරන්නේ, මගෙන් වැඩක් නෑ.. වගේ දේවල් කියන්නේ.. (ගොඩක් දේවල් කියනවා මචංලා ඒවා ඔක්කෝම කල කිරෙන දේවල් :( ) සල්ලි ඔහේ වියදම් කරනවා.. වැඩකට නැති දේවල් වලට.. ලෝකෙට හොද මූන දාං ඉන්නවා.. මං වියදමට සල්ලි හොයා ගන්නේ class fee එක වැඩියෙන් කියලා (මට ගෙදරින් වියදමට සතයක්වත් දෙන්නේ නැත)

    මල්ලි :- තාම 2 වසරේ.. උෟ අව්ලක් නෑ.. හොද කොල්ලා :dull:

    මේකයි ප්‍රශ්නේ මචංලා.. ඇත්තටම මට O/L වලට A8i B1i (අපේ ගෙදර අය හිතුවේ මං A1i B3i C5k වගේ දායි කියලා (extra sub : IT, Art, Commerce) Art : B) මට මේ අයගේ කතා අහලා එපා වෙලා.. ඇත්තටම හැම තිස්සේම fail වෙයි කියන එක අහලා මං මානසිකව වැටිලා ඉන්නේ.. එහෙම වෙලාවට ඉතිං පාඩම් කරන්න හිතෙන්නේ නෑ කියලා අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නෑනේ මචංලා.. පාඩම් කරන්න හොද පරිසරයකුත් නෑ.. මට ලොවෙත් දැං 2nd Shy කරන්න වෙනවා.. මට මේ වදෙන් ගැලවෙන්න විදියක් කියහල්ලකෝ.. මං ‍බෝඩ් වෙන්න ද? වෙන කරන්න දෙයක් ඔලුවට එන්නෙත් නෑ.. අදහසක් දීපල්ලාකෝ.. :confused::confused::confused:


    බම්පියක් වත් දෙන්ඩෝ :sorry:
     
    Last edited:

    mottaya

    Well-known member
  • Sep 3, 2008
    17,626
    378
    83
    ඇයි එන්නද?
    extraspecial.jpg
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    man nan dena advise eka uba hodata padam karala mchn exam hodatama karapan..oya katha ahanna epa.puluwan taram iwasapan

    second eka self confidence wedi karaganin,uba gedara pirimiyekne,man kiyana eka weradi wenna puluwan eth poddak seren idapan ubath.etakota kattiya mukuth kiyanna enne ne

    matath eka kalayak mawa gedarin full control karana gathiyak tibba,wate inna unuth call kara kara ahanawa mage education arawa mewa mage mama kenek,eka dawasak mala penna tana call eka awama answer karala,"Thoge wedak balagena idapan HUtt* anunge pukawal hoyanna enawa kiyala"tibba..ita passe phone ekath pole gahala gedara deka karala putu pole gehuwa...eda idan mata mukuth kiyanna enne ne..man mage parentslta life ekath wada adarei,but gedara control eka samahara welawata ganna wenawa.
    society eken parentslawa sahenna presure karanawa ekai oya ammath ubata bena bena inne.uba poddak self confidence hadagattama hari oka.man wage wenna kiyanne ne eth poddak seren idapan oya gatiya hariyanakan.
     
    • Like
    Reactions: Fox Mulder89

    virajintel

    Member
    May 9, 2008
    2,286
    242
    0
    colombo
    dan exam patan gatta neda malli. uba mind eka watta ganna epa kollo.ohoma tama godak ewnta gedarin podi pressure ekak tiyanawa. ubage room eke door ekak tiyanawa nam wahagana padam karapan. library wage yanna puluwan nam et kamak na. bt eka sapekshai ban hamotama library eke padam karanna ba. hoda fit yaluwek innawanam uth ekka set wela padam karapan. habai wada karana ekek ubawath adagana yanna puluwan ekek. monawa unath manasa hodata thiyaganin. baya ganna epa maths/bio karana ekekta pressure ekak tiyanawa watenma. uba adahana agama ganath dawasakata 15min wath kapakarapan. math ube kale pahu karala dan wena rataka uni ekaka inne. kohoma hari salli wiyadam nokara lankawe uni ekakata daganin.
    wadagathma de mekai uba 2nd shy eke goda yanawada nadda kiyana ekata godakma balapanne uba 1st shy awankawa kochchara mahansi wunada kiyana eka! e kiyanne 1st shy eka tama wadagatma okedi hodata mahansi weyan. oka atharala 2nd shy gana hitanna kalin.
     

    owlX

    Well-known member
  • Jul 13, 2014
    1,321
    400
    83
    /usr/bin
    ado owwa ganan ganna epa bn ,uba ube wade karapn ,ube paduwe padam karala patta resalt ekak dpn ,ethakota owwa kiyanne bn
    :yes::yes: thanq machan

    :rolleyes::rolleyes:

    man nan dena advise eka uba hodata padam karala mchn exam hodatama karapan..oya katha ahanna epa.puluwan taram iwasapan

    second eka self confidence wedi karaganin,uba gedara pirimiyekne,man kiyana eka weradi wenna puluwan eth poddak seren idapan ubath.etakota kattiya mukuth kiyanna enne ne

    matath eka kalayak mawa gedarin full control karana gathiyak tibba,wate inna unuth call kara kara ahanawa mage education arawa mewa mage mama kenek,eka dawasak mala penna tana call eka awama answer karala,"Thoge wedak balagena idapan HUtt* anunge pukawal hoyanna enawa kiyala"tibba..ita passe phone ekath pole gahala gedara deka karala putu pole gehuwa...eda idan mata mukuth kiyanna enne ne..man mage parentslta life ekath wada adarei,but gedara control eka samahara welawata ganna wenawa.
    society eken parentslawa sahenna presure karanawa ekai oya ammath ubata bena bena inne.uba poddak self confidence hadagattama hari oka.man wage wenna kiyanne ne eth poddak seren idapan oya gatiya hariyanakan.
    Thank u machan.. uba kiyana de aththaa.. :cool::cool: :yes:


    dan exam patan gatta neda malli. uba mind eka watta ganna epa kollo.ohoma tama godak ewnta gedarin podi pressure ekak tiyanawa. ubage room eke door ekak tiyanawa nam wahagana padam karapan. library wage yanna puluwan nam et kamak na. bt eka sapekshai ban hamotama library eke padam karanna ba. hoda fit yaluwek innawanam uth ekka set wela padam karapan. habai wada karana ekek ubawath adagana yanna puluwan ekek. monawa unath manasa hodata thiyaganin. baya ganna epa maths/bio karana ekekta pressure ekak tiyanawa watenma. uba adahana agama ganath dawasakata 15min wath kapakarapan. math ube kale pahu karala dan wena rataka uni ekaka inne. kohoma hari salli wiyadam nokara lankawe uni ekakata daganin.
    wadagathma de mekai uba 2nd shy eke goda yanawada nadda kiyana ekata godakma balapanne uba 1st shy awankawa kochchara mahansi wunada kiyana eka! e kiyanne 1st shy eka tama wadagatma okedi hodata mahansi weyan. oka atharala 2nd shy gana hitanna kalin.
    ow bro.. athama kiwoth 1st shy eke godak wada kre na.. man dnwa mata ida wada godak mahansi wena puluwan mage uparimenma.. thanq bro :yes:
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,983
    113
    සේදවත්ත
    මචන් පුලුවන්නම් ගෙදරින් පලයන් ටික දවසකට විභාගේ ඉවරවෙනකම් ඒක්කෝ ගෙයි උන්ට සිංහලෙන් කියපන් ඕයාල කරන වැඩ නිස මගේ මානසික තත්වය වැටිලා ඉන්නේ . ලොකු උදව්වක් කට පියාගෙන මගේ වැඩේ කරගන්න දෙන්න කියන්න. එ8 ගත්ත මං විශ්වාසයක් නැත්තම් දැම්ම කියන්න කියන්න විභාගේ කරන ඒක නතර කරලා වෙන අතක් බලාගන්න. මචන් උසස් පෙල කෙල උනා කියලා ජීවිතේ නවතින්නේ නෑ උබට යමක් කමක් කරගන්න පුලුවන්නම් වෙන දෙයක් කරපන් නිකන් ආයේ උසස්පෙලට කාලේ කන්නේ නැතුව. විභාගේ ඇනුනම ගෙදර උන්ට දෙහි කපපන් ඒ කාලේ ඒ අය හැසිරුන හටි ගැන කියලා
     

    joshmiller

    Well-known member
  • Feb 23, 2014
    3,305
    220
    63
    pitarata
    man nan dena advise eka uba hodata padam karala mchn exam hodatama karapan..oya katha ahanna epa.puluwan taram iwasapan

    second eka self confidence wedi karaganin,uba gedara pirimiyekne,man kiyana eka weradi wenna puluwan eth poddak seren idapan ubath.etakota kattiya mukuth kiyanna enne ne

    matath eka kalayak mawa gedarin full control karana gathiyak tibba,wate inna unuth call kara kara ahanawa mage education arawa mewa mage mama kenek,eka dawasak mala penna tana call eka awama answer karala,"Thoge wedak balagena idapan HUtt* anunge pukawal hoyanna enawa kiyala"tibba..ita passe phone ekath pole gahala gedara deka karala putu pole gehuwa...eda idan mata mukuth kiyanna enne ne..man mage parentslta life ekath wada adarei,but gedara control eka samahara welawata ganna wenawa.
    society eken parentslawa sahenna presure karanawa ekai oya ammath ubata bena bena inne.uba poddak self confidence hadagattama hari oka.man wage wenna kiyanne ne eth poddak seren idapan oya gatiya hariyanakan.

    ubath mama wage . :D :D , mata kalayak thibuna gedrin sahena manasikawa wattapu , ekata dan . ahala pahala untath ahennai mama gedara unta bainne .

    thawa ekak mama ammalagen salli illaganne na , mama freelancing karala athi wenna salli hoyanawa . mata one de katawath kiya kiya inne na . e wenuwen dawasa puta wada karala laba gannawa .

    matanm ikmnta taraha yanawa ubta komada dan na , poddak sara wenna one . nattam uba marry karalath oya wage hitiyi
     

    Fox Mulder89

    Well-known member
  • Dec 31, 2012
    2,460
    943
    113
    gampaha
    nada gedaraka nawathilaa karahan eka thamaa hodama wisaduma!!!!


    aneka uba igana ganne ubatane neda amma thaththata ta neme ne!!!

    maths fail kohoma hari goda da ganna. s 3k gaththath godak ihalaya yanna krama thiyanawaa!!! best luck malli :yes::yes::yes:


     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    මචන් පුලුවන්නම් ගෙදරින් පලයන් ටික දවසකට විභාගේ ඉවරවෙනකම් ඒක්කෝ ගෙයි උන්ට සිංහලෙන් කියපන් ඕයාල කරන වැඩ නිස මගේ මානසික තත්වය වැටිලා ඉන්නේ . ලොකු උදව්වක් කට පියාගෙන මගේ වැඩේ කරගන්න දෙන්න කියන්න. එ8 ගත්ත මං විශ්වාසයක් නැත්තම් දැම්ම කියන්න කියන්න විභාගේ කරන ඒක නතර කරලා වෙන අතක් බලාගන්න. මචන් උසස් පෙල කෙල උනා කියලා ජීවිතේ නවතින්නේ නෑ උබට යමක් කමක් කරගන්න පුලුවන්නම් වෙන දෙයක් කරපන් නිකන් ආයේ උසස්පෙලට කාලේ කන්නේ නැතුව. විභාගේ ඇනුනම ගෙදර උන්ට දෙහි කපපන් ඒ කාලේ ඒ අය හැසිරුන හටි ගැන කියලා

    math kiyanne mchn ubata gedara ayata eka parak mataka hitinna sinhalen kiyala denna..tarahakata newe mokada a/l witarak newe ube jivithe hemadema control karanna gannawa ohoma purudu wunata passe...eka parenstlage weraddak newe mae lankawe society eka hadila tiyena hetiye wereddak..mulu life ekama anith unta hariyana widiyata jivath wenna purudu karala tiyena system ekak..tamanta ona widiyata newe...owa dan uba oluwe daganna epa,exam kohomahari pass wenna padam karapan.danata sinhalen kiyapan kiyawana eka nawatanna nattan a/l karana eka nawattala kohe hari wena yanawa kiyala..
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    ubath mama wage . :D :D , mata kalayak thibuna gedrin sahena manasikawa wattapu , ekata dan . ahala pahala untath ahennai mama gedara unta bainne .

    thawa ekak mama ammalagen salli illaganne na , mama freelancing karala athi wenna salli hoyanawa . mata one de katawath kiya kiya inne na . e wenuwen dawasa puta wada karala laba gannawa .

    matanm ikmnta taraha yanawa ubta komada dan na , poddak sara wenna one . nattam uba marry karalath oya wage hitiyi

    oya gedara ayata mchn oluwata leda danne wate inna un.un karagena tiyena dekuth ne eth anith ayage ewa tamai hoyanne..mata ohoma un tamai pennama beri..ape ammalath eka welawakata wate inna ayata ona widihata tamai weda karanne.skul kale mawa full control kara,mata man asa deyak igena ganna dunnema ne..wate inna unge puthala karana ewala hodamai kiyawanne.balen ewage activies walata yawanawa.man okotoma hariyanna eka parak sudda sinhalen kiyala dunna wate inna untath ekka.dan kawuruwath ahanne ne..mata dan kattiya issaratath wada adarei..niwataya wunoth niwatayama tamai..parenstlata salakana eka wenama deyak,eth niwataya wela tamange life eka anunta ona widiyata spend karanna man lesthi ne..
     

    wall-e

    Well-known member
  • Aug 27, 2012
    2,061
    364
    83
    Pixar Animation Studios
    mehamth minissu inawada ban.........Honda nada geyak nadda yanna???

    samahar aya innnwa oya wage .........ekkeo nanda kenek hari ...mamam kenek gawa thami hadila tiyenne............
     

    joshmiller

    Well-known member
  • Feb 23, 2014
    3,305
    220
    63
    pitarata
    oya gedara ayata mchn oluwata leda danne wate inna un.un karagena tiyena dekuth ne eth anith ayage ewa tamai hoyanne..mata ohoma un tamai pennama beri..ape ammalath eka welawakata wate inna ayata ona widihata tamai weda karanne.skul kale mawa full control kara,mata man asa deyak igena ganna dunnema ne..wate inna unge puthala karana ewala hodamai kiyawanne.balen ewage activies walata yawanawa.man okotoma hariyanna eka parak sudda sinhalen kiyala dunna wate inna untath ekka.dan kawuruwath ahanne ne..mata dan kattiya issaratath wada adarei..niwataya wunoth niwatayama tamai..parenstlata salakana eka wenama deyak,eth niwataya wela tamange life eka anunta ona widiyata spend karanna man lesthi ne..

    ow machan , parent lata baya wenna one na . respect karapan echcarai , jivithe ubei ubata one widihata uba idapan
     

    owlX

    Well-known member
  • Jul 13, 2014
    1,321
    400
    83
    /usr/bin
    මචන් පුලුවන්නම් ගෙදරින් පලයන් ටික දවසකට විභාගේ ඉවරවෙනකම් ඒක්කෝ ගෙයි උන්ට සිංහලෙන් කියපන් ඕයාල කරන වැඩ නිස මගේ මානසික තත්වය වැටිලා ඉන්නේ . ලොකු උදව්වක් කට පියාගෙන මගේ වැඩේ කරගන්න දෙන්න කියන්න. එ8 ගත්ත මං විශ්වාසයක් නැත්තම් දැම්ම කියන්න කියන්න විභාගේ කරන ඒක නතර කරලා වෙන අතක් බලාගන්න. මචන් උසස් පෙල කෙල උනා කියලා ජීවිතේ නවතින්නේ නෑ උබට යමක් කමක් කරගන්න පුලුවන්නම් වෙන දෙයක් කරපන් නිකන් ආයේ උසස්පෙලට කාලේ කන්නේ නැතුව. විභාගේ ඇනුනම ගෙදර උන්ට දෙහි කපපන් ඒ කාලේ ඒ අය හැසිරුන හටි ගැන කියලා

    machan yaluwekge gedara hari set wela goda daganin exam. ubata good luck

    ubath mama wage . :D :D , mata kalayak thibuna gedrin sahena manasikawa wattapu , ekata dan . ahala pahala untath ahennai mama gedara unta bainne .

    thawa ekak mama ammalagen salli illaganne na , mama freelancing karala athi wenna salli hoyanawa . mata one de katawath kiya kiya inne na . e wenuwen dawasa puta wada karala laba gannawa .

    matanm ikmnta taraha yanawa ubta komada dan na , poddak sara wenna one . nattam uba marry karalath oya wage hitiyi

    nada gedaraka nawathilaa karahan eka thamaa hodama wisaduma!!!!


    aneka uba igana ganne ubatane neda amma thaththata ta neme ne!!!

    maths fail kohoma hari goda da ganna. s 3k gaththath godak ihalaya yanna krama thiyanawaa!!! best luck malli :yes::yes::yes:



    math kiyanne mchn ubata gedara ayata eka parak mataka hitinna sinhalen kiyala denna..tarahakata newe mokada a/l witarak newe ube jivithe hemadema control karanna gannawa ohoma purudu wunata passe...eka parenstlage weraddak newe mae lankawe society eka hadila tiyena hetiye wereddak..mulu life ekama anith unta hariyana widiyata jivath wenna purudu karala tiyena system ekak..tamanta ona widiyata newe...owa dan uba oluwe daganna epa,exam kohomahari pass wenna padam karapan.danata sinhalen kiyapan kiyawana eka nawatanna nattan a/l karana eka nawattala kohe hari wena yanawa kiyala..

    Kohoma hari exam goda daganin owa ganan ganna nathiwa
    Good luck...

    mehamth minissu inawada ban.........Honda nada geyak nadda yanna???

    samahar aya innnwa oya wage .........ekkeo nanda kenek hari ...mamam kenek gawa thami hadila tiyenne............

    gedra kastiyata kiwata therene na bn.. man welwakata jathiya amathanawa.. :angry::angry::angry: eth wadak na bn.. ka gahuwam pase mata padm krna hithene na yaka naglane :sorry: yaluwekge gedra yana eka thama hodama machanla.. Thanq set ekatama & godak pin.. :D Man ubalata Result danm next Shy eke :D :yes: :yes:
     

    shammaxxy

    Well-known member
  • May 21, 2011
    1,331
    347
    83
    kagenwath hodak ahanna expect karanna epa ban :)
    banumma, prathikshepa kirimma expect karapan hamogenma ethakota expect karana deh labenakota dukak nane! :) :)