මේ විදියට තදම කළු (JET BLACK) පාට තියෙන කෙල්ලෝ ලස්සනයිද නැද්ද?

dfgrendezvous

Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    400076272_888044406223230_6067422330397999950_n.jpg



    Annie+Tagoe1225+V3.jpg



    annie-tagoe-sprinter-great-britain-model-v0-jsoab4zgfwzb1.jpg
     

    Jalthara Malli

    Well-known member
  • කළු කෙල්ලෝ කැතයි කියන්නේ මට පාටට නෙමේ. මට පාට අවුලක් නෑ. උන්ගේ මුහුණ බලපන් තොල් ලොකුයි අමුතුයි සුදු කෙල්ලන්ගේ ඒ පෙනුම අඩුයි. සුදු කෙල්ලන්ට වඩා ලස්සනයි අර ගේම් ඔෆ් ත්‍රොන්ස් එකේ කොන්ඩේ curl කෙල්ල කලිසිගේ translater විදියට ඉන්නේ ඒ කෙල්ලන්ගේ පාටයි හැඩයි ලස්සනයි ගොඩක්. මං කියන්නේ ඒ ලකයට පාට කළු උනාට අවුලක් නෑ. අවුල කළු කෙල්ලන්ගේ ape ලූක් එක මිසක් පාට නෙමේ
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,878
    1
    51,856
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    ඒ කෙල්ලන්ගේ පාටයි හැඩයි ලස්සනයි ගොඩක්.
    nubian girls. මේකෙ ඉන්න එකී නම් අෆ්‍රිකන් නෙ බ්න්.තොල් ලොකුයි කැතයි.but goood for doggy style

    දැක්කම එපා වෙනවා
    කලු කපාගෙන අගල් 9 යගදාවක් බහිද්දි කොහොමද 🤣🤣
    ------ Post added on Nov 13, 2023 at 9:25 AM
     
    • Like
    Reactions: Jalthara Malli