මේ විදියට තදම කළු (JET BLACK) පාට තියෙන කෙල්ලෝ ලස්සනයිද නැද්ද?
dfgrendezvous Well-known member Mar 14, 2008 4,872 8,451 113 Nov 13, 2023 #1 Reactions: asanka+++ and Asmodeus
NaiRobi Well-known member Nov 3, 2018 11,692 21,376 113 Nov 13, 2023 #2 Weli weli inna apita gahanna denwanam oni ekak lassnai bn Reactions: Lin baanaa, zid2021, NaOH and 6 others
Truth seeker 2020 Well-known member Sep 29, 2019 1,396 1,995 113 Nov 13, 2023 #3 Reactions: Chimpanzee Putha
Rontmir Well-known member May 27, 2021 7,775 11,795 113 මහනුවර Nov 13, 2023 #4 Can be fetishize. That's it.
Chimpanzee Putha Well-known member Mar 31, 2023 7,692 15,040 113 Milagiriya Nov 13, 2023 #5 Reactions: Asmodeus
Hasistranger Well-known member Oct 21, 2010 13,470 7,143 113 Western Province, SL www.myjournalview.com Nov 13, 2023 #6 It Depends Bro
LINDA_ADERSON_22 Well-known member Dec 12, 2010 23,371 30,172 113 🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒 Nov 13, 2023 #8 Reactions: Ysa Karu and kukku baba
Mr Bones Well-known member Mar 13, 2023 16,713 1 32,949 113 Nov 13, 2023 #10 35+ suddonge first choise owa thamai
Jalthara Malli Well-known member Jun 7, 2015 520 726 93 තැනක් කියලා නෑ Nov 13, 2023 #11 කළු කෙල්ලෝ කැතයි කියන්නේ මට පාටට නෙමේ. මට පාට අවුලක් නෑ. උන්ගේ මුහුණ බලපන් තොල් ලොකුයි අමුතුයි සුදු කෙල්ලන්ගේ ඒ පෙනුම අඩුයි. සුදු කෙල්ලන්ට වඩා ලස්සනයි අර ගේම් ඔෆ් ත්රොන්ස් එකේ කොන්ඩේ curl කෙල්ල කලිසිගේ translater විදියට ඉන්නේ ඒ කෙල්ලන්ගේ පාටයි හැඩයි ලස්සනයි ගොඩක්. මං කියන්නේ ඒ ලකයට පාට කළු උනාට අවුලක් නෑ. අවුල කළු කෙල්ලන්ගේ ape ලූක් එක මිසක් පාට නෙමේ Reactions: ntayya, KrishanL89, Mugen and 2 others
කළු කෙල්ලෝ කැතයි කියන්නේ මට පාටට නෙමේ. මට පාට අවුලක් නෑ. උන්ගේ මුහුණ බලපන් තොල් ලොකුයි අමුතුයි සුදු කෙල්ලන්ගේ ඒ පෙනුම අඩුයි. සුදු කෙල්ලන්ට වඩා ලස්සනයි අර ගේම් ඔෆ් ත්රොන්ස් එකේ කොන්ඩේ curl කෙල්ල කලිසිගේ translater විදියට ඉන්නේ ඒ කෙල්ලන්ගේ පාටයි හැඩයි ලස්සනයි ගොඩක්. මං කියන්නේ ඒ ලකයට පාට කළු උනාට අවුලක් නෑ. අවුල කළු කෙල්ලන්ගේ ape ලූක් එක මිසක් පාට නෙමේ
Nidarshana_k Well-known member Feb 19, 2022 29,879 1 51,857 113 ප*යාගල sorry.com Nov 13, 2023 #13 Jalthara Malli said: ඒ කෙල්ලන්ගේ පාටයි හැඩයි ලස්සනයි ගොඩක්. Click to expand... nubian girls. මේකෙ ඉන්න එකී නම් අෆ්රිකන් නෙ බ්න්.තොල් ලොකුයි කැතයි.but goood for doggy style 2osama said: දැක්කම එපා වෙනවා Click to expand... කලු කපාගෙන අගල් 9 යගදාවක් බහිද්දි කොහොමද ------ Post added on Nov 13, 2023 at 9:25 AM Reactions: Jalthara Malli
Jalthara Malli said: ඒ කෙල්ලන්ගේ පාටයි හැඩයි ලස්සනයි ගොඩක්. Click to expand... nubian girls. මේකෙ ඉන්න එකී නම් අෆ්රිකන් නෙ බ්න්.තොල් ලොකුයි කැතයි.but goood for doggy style 2osama said: දැක්කම එපා වෙනවා Click to expand... කලු කපාගෙන අගල් 9 යගදාවක් බහිද්දි කොහොමද ------ Post added on Nov 13, 2023 at 9:25 AM
Gwynbleidd Well-known member Aug 7, 2020 11,903 22,240 113 Kaer Morhen thewitcher.com Nov 13, 2023 #14 Set na
Solo Rider Well-known member Sep 4, 2020 35,922 1 157,341 113 98 හෝමාගම Nov 13, 2023 #15 Reactions: EURO NCAP, thomian, visalbro and 2 others
RealityOfX Well-known member Feb 5, 2021 8,895 1 15,237 113 Nov 13, 2023 #16 NOPE - Oya type nam kauruth kemathi na rare amuthu taste thiyana un erenne. Pahala type thamai wedi demand eka thiyenne Reactions: Gwynbleidd, EURO NCAP, visalbro and 2 others
NOPE - Oya type nam kauruth kemathi na rare amuthu taste thiyana un erenne. Pahala type thamai wedi demand eka thiyenne
kasun_kbp Well-known member May 12, 2015 18,304 1 59,401 113 Kaduwela Nov 13, 2023 #17 2osama said: දැක්කම එපා වෙනවා Click to expand... Reactions: kolavari, residue, Cypress and 2 others
you are ugly but I Well-known member Nov 1, 2023 534 721 93 Nov 13, 2023 #18 katta kalu walata jet black kiyalada kiyanne
White Wolf Well-known member Oct 6, 2023 748 1,028 93 Nov 13, 2023 #19 2osama said: දැක්කම එපා වෙනවා Click to expand... කොල්ලො දැක්කම නගිනවා...නේද හුත්තිගෙ පුතෝ Reactions: residue