Thanks for the effort man.
මේ අර පාර්සලයක් ආවා කියන එකද? COD ස්කෑම්ද?SL Post scam
ඌට ප්රැක්ටිස් මදිIye call ekak awa , Thambiyek katha kare
Mobitel eken mata Laksha 5k adilalu
Mage sim eka expire welalu
Mu magen " mahathmaya obage sim patha thibennne mona namatada ahuwa "
Man kiuwa " hari mata issellama oyage nama kiyannako kiyala "
Echchrai kiuwe mu call eka cut krl giya
Pake lasha 5
Patta buisnes eka
Meka aththatama dhaanna hadhuwe aruge 'mini bar' thread eke. Waradila meke dhamme, eth galapenawa.Patta buisnes eka
Mun thama minissu marenawTa satutu wena ekam buisnesmen la
Ada kiyak mareida kiyala athi neh bn
Yes, and it has a phishing link to collect users details.මේ අර පාර්සලයක් ආවා කියන එකද? COD ස්කෑම්ද?
------ Post added on Apr 25, 2025 at 7:43 PM
ගොං බූරුවෙක් ඔය ස්කෑම් එක කරන එකා. මේකෙ මොන මගුලක්වත් ඩිජිටල් කරන්න බෑ කියල දන්නෙ නැති එකෙක්Yes, and it has a phishing link to collect users details.