මේ සැරේ නම් හාමුට චන්දෙ තියන්න වෙයි වගේ ගුපියනේ

jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,179
    113
    පච අනුරගේ ගේ ඇටේ කටේ දාගෙන අනිත් එවුන්ගේ ඇට ගැන හොයනවා JVP පොන්නයා 🤣
    Hamuta pus ata da? Nikan kiwe monawa unath manushiyawa ehema nokiya inna thibbe neda lol
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    366631478_819239523209580_8052258902913871707_n.jpg
    පුප පලාගන්න යන ගමන්....🤭
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    Kalagedi, lampuwo sure nathi nisa result eka manipulate karanna puluwan Lol
    Gov service hora haththama bayawela inne athulata yanna wei kiyala, ithin hamuge athal ekata udau karannath bari naha, Lol
    Manipulate කරන්න දෙයක් නැහැ ඕනේ මෝඩයෙක් ට තේරෙනවා 3% ක් ගත්ත පක්ෂයකට ඊළග චන්දෙන් 51% ක් එන්නේ නැහැ කියලා🤣🤣

    ජනාධිපතිවරණය තිබ්බ ගමන් ලප කොටා ගේ හුලං යනවා😛

    ඡන්දෙ පැරදිච්ච ගමන් කියන්න හේතු දැන්ම හොයා ගන්න එක හොදයි චන්දෙන් පස්සේ කැරි ජෙප්පන් ට රේදි ඇදලා පාරේ යන්න බැරි තත්ත්වයක් එනවා 🤦🤭
     

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113
    Manipulate කරන්න දෙයක් නැහැ ඕනේ මෝඩයෙක් ට තේරෙනවා 3% ක් ගත්ත පක්ෂයකට ඊළග චන්දෙන් 51% ක් එන්නේ නැහැ කියලා🤣🤣

    ජනාධිපතිවරණය තිබ්බ ගමන් ලප කොටා ගේ හුලං යනවා😛

    ඡන්දෙ පැරදිච්ච ගමන් කියන්න හේතු දැන්ම හොයා ගන්න එක හොදයි චන්දෙන් පස්සේ කැරි ජෙප්පන් ට රේදි ඇදලා පාරේ යන්න බැරි තත්ත්වයක් එනවා 🤦🤭
    3% k wath nathi digital ponnayek janadipathi kale ube kalin maha eka
     
    • Haha
    Reactions: jhnnwp

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    ලප ලොක්ක ගොඩ යයි වගේ :rolleyes:



    ලප ලොක්කා ගොඩ යයි කියන්නේ ඇයි උබලට මේ තියන විදිහ හොදයි වගේද ? :lol: :lol: :lol: :lol:

    හම්මට, හාමුට බැන්නම මුට ෆයෙර් වෙන තරන් , ඩිජිටල් පක්ෂයෙන් සැරටම ගෙවනවා වගේ 😂 :ROFLMAO:
    මිට අවරුද්දකට කලින් නම් 8000 යි
    දැන් චන්දෙ ලග නිසා වැඩි ඇති සැරට
    ------ Post added on Oct 24, 2023 at 7:51 PM
     
    • Haha
    Reactions: lilman

    vibhashana

    Well-known member
  • Aug 26, 2015
    7,079
    12,490
    113
    ලග පාත
    පච අනුරගේ ගේ ඇටේ කටේ දාගෙන අනිත් එවුන්ගේ ඇට ගැන හොයනවා JVP පොන්නයා 🤣


    සල්ලි දෙනවනං ඉතින් මයිනගෙයි හාමුගෙයි වලු එකපාර උනත් කටේ ඔබා ගනී , 😂 ඉරෝෂාන්ගේ අඩුව පුරවන්න ඉන්න කිරියේ මහා වේසි
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ


    සල්ලි දෙනවනං ඉතින් මයිනගෙයි හාමුගෙයි වලු එකපාර උනත් කටේ ඔබා ගනී , 😂 ඉරෝෂාන්ගේ අඩුව පුරවන්න ඉන්න කිරියේ මහා වේසි
    ඔවා එඩිට් කරනවා ට JVP Media Unit එකෙන් ගෙවනවා ද🤣
     

    vibhashana

    Well-known member
  • Aug 26, 2015
    7,079
    12,490
    113
    ලග පාත
    ඔවා එඩිට් කරනවා ට JVP Media Unit එකෙන් ගෙවනවා ද🤣
    හරි වේදනයි නේත 😂 මේවගේ video එක්කම දාපු ත්‍රෙඩ් එකක් තියෙනවා උබ ඔය එඩිට් කතාව කියන නිසාම :ROFLMAO:😂 එකට වරෙන් එඩිට් ද නැද්ද කියල බලන්න :ROFLMAO:😂 එදා වේල හම්බකරගන්න කිරියේ පච වෙන අනාතය :ROFLMAO:🤭

    https://elakiri.com/threads/පරණ-ත්රෙඩ්ස්-උඩට-ගන්න-එපා-සල්ලි-දෙන්නම්-2osama-හඩා-වැටෙයි.1981756/
     
    • Like
    Reactions: super077