Hamuta pus ata da? Nikan kiwe monawa unath manushiyawa ehema nokiya inna thibbe neda lolපච අනුරගේ ගේ ඇටේ කටේ දාගෙන අනිත් එවුන්ගේ ඇට ගැන හොයනවා JVP පොන්නයා![]()
Hamuta pus ata da? Nikan kiwe monawa unath manushiyawa ehema nokiya inna thibbe neda lolපච අනුරගේ ගේ ඇටේ කටේ දාගෙන අනිත් එවුන්ගේ ඇට ගැන හොයනවා JVP පොන්නයා![]()
Manipulate කරන්න දෙයක් නැහැ ඕනේ මෝඩයෙක් ට තේරෙනවා 3% ක් ගත්ත පක්ෂයකට ඊළග චන්දෙන් 51% ක් එන්නේ නැහැ කියලාKalagedi, lampuwo sure nathi nisa result eka manipulate karanna puluwan Lol
Gov service hora haththama bayawela inne athulata yanna wei kiyala, ithin hamuge athal ekata udau karannath bari naha, Lol
උඹට හිකුවෙ නැද්ද?මගෙ අම්මට හුකලා ගෙදර යන ගමන්
3% k wath nathi digital ponnayek janadipathi kale ube kalin maha ekaManipulate කරන්න දෙයක් නැහැ ඕනේ මෝඩයෙක් ට තේරෙනවා 3% ක් ගත්ත පක්ෂයකට ඊළග චන්දෙන් 51% ක් එන්නේ නැහැ කියලා
ජනාධිපතිවරණය තිබ්බ ගමන් ලප කොටා ගේ හුලං යනවා
ඡන්දෙ පැරදිච්ච ගමන් කියන්න හේතු දැන්ම හොයා ගන්න එක හොදයි චන්දෙන් පස්සේ කැරි ජෙප්පන් ට රේදි ඇදලා පාරේ යන්න බැරි තත්ත්වයක් එනවා![]()
ඉතින් ඔවට අනුර මික් නැහැ3% k wath nathi digital ponnayek janadipathi kale ube kalin maha eka
Americawata one dewal tika wenawa nam owa labenawa.
රනිල් හොඳ නැත්නම් #RanilGoHome කියලා පාරට බැහැලා අරගල කරපං පොන්ස්itin anuranemene digital ponnayane
gota hodd?රනිල් හොඳ නැත්නම් #RanilGoHome කියලා පාරට බැහැලා අරගල කරපං පොන්ස්
එඩිට් කරන තරමට වේශි ට රිදුනා නේද![]()
ඊයා පොන්නයාට අම්මා මතක් වෙන්නම රිදිලා![]()
ලප ලොක්ක ගොඩ යයි වගේ

මිට අවරුද්දකට කලින් නම් 8000 යිහම්මට, හාමුට බැන්නම මුට ෆයෙර් වෙන තරන් , ඩිජිටල් පක්ෂයෙන් සැරටම ගෙවනවා වගේ![]()
![]()
හරි වේදනයි නේතඔවා එඩිට් කරනවා ට JVP Media Unit එකෙන් ගෙවනවා ද![]()