Ubata nathi unata anith Unta tiyenawa, waren lollipop ekak dennaඋබට එකක් තියනවද දෙන්න?
@SLK_sri එකෙන් වරෙන්කෝ පොන්නයෝ.ඇයි ඒකේන් ලැවරිදාසට කඩේ යන්න බැරි නිසාද මේකෙන් එන්නේ..Ubata nathi unata anith Unta tiyenawa, waren lollipop ekak denna![]()
Ewa wadak nehe, Dana gahapan denna@SLK_sri එකෙන් වරෙන්කෝ පොන්නයෝ.ඇයි ඒකේන් ලැවරිදාසට කඩේ යන්න බැරි නිසාද මේකෙන් එන්නේ..
කටට දෙනවා නම් @hasithayad තමා හොදම Service එක දෙන්නෙ
උඹේ මම දිව දානවා කියලා මම දන්නවා පොන්නයෝ
@SLK_sri එකෙන් වරෙන්කෝ පොන්නයෝ.ඇයි ඒකේන් ලැවරිදාසට කඩේ යන්න බැරි නිසාද මේකෙන් එන්නේ..
කටට ගන්නවා නම් වරෙන් දැන්ම
huththige puho tho hithuwada tho wage manasika ledek kiyala
මගේ කලින් account තිබ්බා සෙට් එකක්ම.
මුලින්ම එලකිරියට ආවේ 2021 feb 3.Account එකේ නම @Mandhawa nimal.ඔය එක එක බ්ලොග් වල ඒවා දැම්මේ.ටික කාලයක් ඉදාලා අයින් වුනා.
ආයි ආවේ @ZeroFire මේ account එකෙන්.2022 jan 30.ඒකෙනුත් ඉදියා කාලයක්.
@Antare වගේ අන්තරෙ සෙට් එකයි, @Riduna pumka Antare
@Angammana suma
@Bada thadiya @Antare 2.0 @Antare 3.4 @Antare 4.1 @P Gunaratnam @Gunaratnam @Riduna pumka Antare
------ Post added on Sep 14, 2024 at 8:55 AM
කටට ගන්නවා නම් වරෙන් දැන්ම
ඒක තමා කිව්වේ මමත් මේ හොයන්නෙ මගේ එක කටට දෙන්න හොඳ Experience තියෙන බුවෙක්ahha tho diwa danawa madiwata katatath ganawada pons,
kiriyani menna mu katata gannawalu
ඒක තමා කිව්වේ මමත් මේ හොයන්නෙ මගේ එක කටට දෙන්න හොඳ Experience තියෙන බුවෙක්
උඹට කටට දුන්නා නේද? උඹ කැ* ටික රසයි කියලත්නේ ගියේ. ආයෙ දවසක වරෙන්. තාම බයියන්ට කටට දෙන සර්විස් එක දෙනවා.කටට දෙනවා නම් @hasithayad තමා හොදම Service එක දෙන්නෙ

@P Gunaratnm කියන්නෙ පොන්න ගුනරත්නද@P Gunaratnm hari hari @2osama ta katata denawa wage ubatath dennam, dislike gahanne a dukatada
@P Gunaratnm කියන්නෙ පොන්න ගුනරත්නද![]()