ඉන්දියන් දෙමලු කියන්නෙ, පරිනාමය නොවිච්ච අමු සක්කිලි ගොන් හැත්තක්.
kohoma unada kiyalanam dan neee
but danna kiyana kaleka idan mata INDIAN ekek penna beee
mukuth nokara nikan hitiyath hombata dekak aninna hitenwa
mata ledakda manda

ඉන්දියන් දෙමලු කියන්නෙ, පරිනාමය නොවිච්ච අමු සක්කිලි ගොන් හැත්තක්.



යකො ගැනී කිව්වේ නැනේ මහේලයා හිටපු බවක්.. උන් ඉතින් බිස්නස් කැලැසියේ නිසා දකින්න නැතුව ඇති.. ඔය කේස් එක කරපු උන් කවුද කියලා ප්ලේන් එකේ හිටපු උන් දන්නෙත් නැලු බන්.. ඇතුලේ කේස් එකක් වෙලා නැ, උන් බොම්බයක් ගැන කියලා බය කරලා තියෙන්නෙ එලියෙ උන්ව.. වයිපරේ කිව්වේ ෆ්ලයිට් එක ස්ටන්ස්ඩර්ඩ් බානවා කියලා දන්නෙත් අන්තිමටලු..මේ Fligh එකේ මහේල ත් ඉඳල මචං.
Test legend captains ල ගෙ Dinner එකකට යන ගමන් ඉඳල තියෙන්නෙ.
අපේ කොල්ලොන්ට යන යන තැන් වලින් මේ පර බල්ලො case අදිනව බන්. මුන්ගෙ ආගම් වලින්ම තමයි මේ විශබීජ ඔලුවට දාන්නෙ.
අවන්කවම මචන් මම ජාතිද්රොහි ක්රියාවකට කරලා තියෙන්නෙ ඔය ශ්රිලන්කන් එක වෙනුවට එමිරේට්ස් එකේ යන එක තමා.. මම ඔක ගැන කොම්ප්ලේන් කරලත් තියනවා එයාර් ලයින් එකට.. ඔක ඇතුලේ ඉන්න ස්ටුවට්ස්ලා අන්තිම සවුත්තුයි සින්හල මිනිහට සලකන විදිය.. හරියට අපි බොට්ටුවේ ගිහින් අහු උන එවුන්ට වගේ සලකන්නේ, මට ඔය සිද්දි නිසා කොච්චර ලාබ උනත් යන්නෙ නැ, මේ පාර වයිෆ් ව යැව්වේ ඩිරේක්ට් යන නිසා.. නැත්තම් මලාට යන්නෙ නැ.. සින්ගප්පුර් එයා, එමිරේට්ස් කටාර් වගේ උන්ගේ සර්විස් එක නියමයි, මනුස්සයෙකුට කතා කරන්න දන්නවා.. ඒත් ශ්රිලන්කන් එකේ ඇමති පන්දමට ආපු ගැනු අහස උඩත් ලොකුකම..කොහොමත් යුරොප් සෙක්ටර්ස් ගොඩක් පාඩු ලබනව. ලන්ඩන් හීතෘ එකේ ස්ලොට් එකක් ගන්න හැම එයාර් ලයින් එකම මාර කට්ටක් කනව. ඒක හින්ද තමයි ශ්රී ලන්කන් එකෙන් ඒ ඩෙස්ටිනේශන් එක නවත්තන්නෙ නැත්තෙ. අනික ජාතික ගුවන් සේවය නිසා. ඉතාලියෙ මිලාන් රෝම් එක රෝම් වලට විතරක් සිමා කලෙත් පාඩු හින්දයි.
අනික දැන් ලන්ඩන් යන්න ඩිරෙක්ට් ෆ්ලයිට් එකක් විදිහට බ්රිටිශ් එයාවේස් එනව, තව යන්න ඔනෙනම් එමිරේට්ස්,කටාර්, කුවෙට්, ජෙට් එයාර්,ඕමාන්, එතිහාඩ් වගේ ගොඩක් ඔප්ෂන්ස් තියනව. ශ්රී ලංකන් එකට අනිත් ගුවන් යානානා සමාගම් එක්ක හැප්පෙන්න තරම් හොද ගුවන් යානා නැහැ.
කොච්චර මැද පෙරදිග අඩු ගාස්තු ඒ කියන්නෙ බජට් එයාර් ලයින් දිව්වත් හැමදාම ඕනෙම මැද පෙරදිග යන ඒවල 95% පිරිල යන්නෙ.
අවන්කවම මචන් මම ජාතිද්රොහි ක්රියාවකට කරලා තියෙන්නෙ ඔය ශ්රිලන්කන් එක වෙනුවට එමිරේට්ස් එකේ යන එක තමා.. මම ඔක ගැන කොම්ප්ලේන් කරලත් තියනවා එයාර් ලයින් එකට.. ඔක ඇතුලේ ඉන්න ස්ටුවට්ස්ලා අන්තිම සවුත්තුයි සින්හල මිනිහට සලකන විදිය.. හරියට අපි බොට්ටුවේ ගිහින් අහු උන එවුන්ට වගේ සලකන්නේ, මට ඔය සිද්දි නිසා කොච්චර ලාබ උනත් යන්නෙ නැ, මේ පාර වයිෆ් ව යැව්වේ ඩිරේක්ට් යන නිසා.. නැත්තම් මලාට යන්නෙ නැ.. සින්ගප්පුර් එයා, එමිරේට්ස් කටාර් වගේ උන්ගේ සර්විස් එක නියමයි, මනුස්සයෙකුට කතා කරන්න දන්නවා.. ඒත් ශ්රිලන්කන් එකේ ඇමති පන්දමට ආපු ගැනු අහස උඩත් ලොකුකම..

නාමල් බේබිගෙන් ඇනගෙන ආපුවහම උන් හිතන්නේ හු** නලලේ කියලා.. මට නම් පේන්න බැ..ඒකනම් ඇත්ත බන්. ගොඩක් දැන් අලුතින් එන ස්ටුවර්ඩ්ස්ලා එන්නෙ නාමල් බේබිගෙ ලිස්ට් වලින්. උන්ට කිසිම ඇක්ෂන් එකක් ගන්නෙ නැහැ. හරියට කඩ්ඩවත් බැහැ. ලහදි කට්ටියක්ට කඩ්ඩ පන්තියකුත් තිබ්බා. සර්විස් ගැනනම් කථා කරල වැඩක් නැහැ.![]()
සිරාවටම මෙව්වා මීට වඩා ලොකෙට කියන්න ඔනා.. යුරොප් උන් පව් කියලා කන්න අදින්න දීලා රෙෆියුජි විසා දීලා තියාගන්න හැත්ත මේවා තමා කරන්නේ..








