මේ ෆිල්ම් එක හොයල දීපං මචංස්ලා...මේ ෆිල්ම් එක හොයල දීපං මචංස්ලා...

දුකයි තමා පුතී...teacherla mewa balala tamay dan student la ekka yalu wenne
ape kale me film tibune na
hari wedanay mata![]()
ඔව් බං. සෑහෙන කාලයක් වෙනව ඇවිල්ලා. ටොරන්ට් එකක් වත් නෑනේඔක බෑන් කරානේ ඉන්දියාවෙන් මමත් හෙව්ව හම්බුන්නෑ...![]()
හොඳ කෑලි කපල ඇතිE film eka 2020.09.22 release wenne kiyala nam thibba.
https://nettv4u.com/movie-review/telugu/sridevi
https://www.filmibeat.com/telugu/movies/sridevi.html
ehema vadak na. kapala nam melo rahak na neහොඳ කෑලි කපල ඇති
kohomath Oka relies unoth hri. Unge gana hoya gaththata passe untouched copy ekak ei...ehema vadak na. kapala nam melo rahak na ne
podi kollo loku kellanta athal dena seen marai man kamathima category ekak thamai