අපෝ ඕව දන්නා එපා බන්. වාහනේ විනාසයි..වාහනේ සර්විස් කරද්දි ඕක තමයි දැම්මෙ බන්![]()
උඹේ අම්මා දන්නවා පාට මොකක්ද කියලාරදල එකාගෙ පාට බලන්න පොටෝ එකක් දාපන්කො සීයෙ
![]()
oya engine eken max keeyak da duwanna puluwan. Me video eke nam engine eka 300000 wage duwala ne tiyenne. Meter karakawalada danneth na.
@lilman @Lakshan-Seram found some interesting tidbit
https://www.oil-club.ru/
This is a Russian forum like Elakiri, dedicated to discuss engine oil.
Here are their rules and regulations:
https://www.oil-club.ru/forum/guidelines/
See rule #13

උබ @lilman ව බයිට් එකට ගත්තා නේද@lilman @Lakshan-Seram found some interesting tidbit
https://www.oil-club.ru/
This is a Russian forum like Elakiri, dedicated to discuss engine oil.
Here are their rules and regulations:
https://www.oil-club.ru/forum/guidelines/
See rule #13