මේ oil එක ඔරිජ්නල් ද ? ෆේක් ද ගුපියනේ ??

Lakshan-Seram

Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    Mamath eka thama baluwe Licenced and inspected kiyala gahapu eke made in kiyalath gahanna bariye



    UNIMO eken sealed cans witharai first 1000km service eke indanma damme. Dan Semini eken Liqui Moly order karala genawa

    XTOh8qW.png


    Made in Germany
    salli wedi ne. :lol:
    Daihatsu Terios
    oka gena hitanna epa.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,617
    72,825
    113
    මාලඹේ
    පොන්නයින්ට සලකන්න ඕනෙ ඊට ගැලපෙන විදියට සීයෙ :lol:
    උඹේ අම්මට හුකලා තියෙන්නේ ගොරිල්ලෙක් ද බන්🤣🤣

    උඹේ අත් එහෙම ගොරිලි පැටියෙක් ගේ වගේ පිහිටලා තියෙන්නේ😂
     
    • Haha
    Reactions: Voldemort Bro

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    Belt tensioner ekak aththeth na Lancer eke :lol:
    onewata wada weda wedi unama leda wedi. Meke ekak tiyenawa hydraulic. LKR60k wage wenawa. Mama beluwe damper eka witarak replace karanna. Russian un karanneth ehema. Un oya duwanne yasa ageta 500000Km penala den :lol:

    Hebei un karanne hydraulic eka ain karala normal manual ekak danawa ewa karadarai. bracket wenas karanna one
    ------ Post added on Aug 23, 2025 at 9:16 PM
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,104
    54,802
    113
    Colombo
    උඹේ අම්මට හුකලා තියෙන්නේ ගොරිල්ලෙක් ද බන්🤣🤣

    උඹේ අත් එහෙම ගොරිලි පැටියෙක් ගේ වගේ පිහිටලා තියෙන්නේ😂
    අහ් හරි අදත් පොන්ටියට අම්ම මතක් කරන්න තරන් රිදිලා 🤭

    ගූ අදින පොන්නයෙක් වගේ ඉන්නවට වඩා ගෝරිල්ලෙක් වගේ ඉන්න එක හොඳයි සීයෙ

    :lol: :lol:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,552
    22,250
    113
    Gotland
    Russian un gana nam katha karanna epa mama Liqui Moly 5W30 danakota un dana eka balahanko



    mun me joke ekata wage experiment karana set ekak

    wooden piston dala engine ekak start kala
    wooden wheel dala car ekak drive kala
    lagadi dakka helicopter engine ekak car ekakata set karanna yanawa
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,022
    2
    54,799
    113
    mun me joke ekata wage experiment karana set ekak

    wooden piston dala engine ekak start kala
    wooden wheel dala car ekak drive kala
    lagadi dakka helicopter engine ekak car ekakata set karanna yanawa

    Ow aluthma eka engine ekakta eggs dapu eka

    Eggs 10i damme engine eka lept

     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    Eth kohomada engine eka honey dala awlkma na milkmaid dammata passe eka milk toffee wenakamma diwwa 🥲
    oya engine eken max keeyak da duwanna puluwan. Me video eke nam engine eka 300000 wage duwala ne tiyenne. Meter karakawalada danneth na.already gewichcha engine ekak wenna athi replace karanna kalin mun oka karanna athi
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,022
    2
    54,799
    113
    oya engine eken max keeyak da duwanna puluwan. Me video eke nam engine eka 300000 wage duwala ne tiyenne. Meter karakawalada danneth na.already gewichcha engine ekak wenna athi replace karanna kalin mun oka karanna athi

    2L conversion ekak mama hithanne ara crashed Lancer ekak genalla thibbe

    VyYkNat.jpg


    ehe hena popular 1.5-->2L karana eka. V6 conversion ekakuth karala thibba dakka youtube eke

    OnHBxOA.jpeg
     
    • Like
    Reactions: Lakshan-Seram

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,104
    54,802
    113
    Colombo
    ගෝරිල්ලෙක් කියලා පිළිඅරගෙන🤣🤣


    නාකි පොන්නයට ආතල් නෙහ් ?

    එහෙම හරි පිනක් කරගන්න ලැබුන එක සතුටුයි.ගූ අදින එකාට පොඩ් ආතල් එකක් :)
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,617
    72,825
    113
    මාලඹේ
    නාකි පොන්නයට ආතල් නෙහ් ?

    එහෙම හරි පිනක් කරගන්න ලැබුන එක සතුටුයි.ගූ අදින එකාට පොඩ් ආතල් එකක් :)
    උඹේ අම්මා ගොරිල්ලෝත් එක්ක නිදියපු එකේ විපාක ඕවා 😂