Ahana prashneta uththare denawanam kelinma, 87,88, aragale gana hama question ekatama answer eka nokara, kiyana deth pahadilinam, oiliganna puluwan clear answer ekak nam, point ekata, data ekka, hariyatama kiwa nam miss karanne nathuwa ahapu okkoma wate yanne nathuwa, AKD eka hurathal wenne nathuwa Dolawaththa, Sanath Nisantha, wage phottuwei, Sajabei, UNP eke wata padayo hurathal karannada ban. Ubata me wage wata padayek kiyana dei AKD wage manussayek kiyana dei wenasak therenne nathi wenna oluwa pus karalada?
mn me gobbayuange channel balanne na
habayi nikamta me video eka baluwa kiyana handama
1:00 balanna
nathnam mula idalama balanna
sirasen salary gewana kathawa kiwwa gaman fire wenwa mu garadiyata bumithel gahuwa wage
ayi e ??
anura kohomath loku kalabalayak nathi dial ekak ne,
e wagema thamayi rw th
habayi rw prashna walin pita painwa podi uththra deela
anura gallery eka pinwanwa hoda uththra tikak deela
edit:
mn video eka iwarawenakn baluwa
methana thanikara politically RW ge side eke dial ekawa debunk karala eka set ekakata upper hand eka enna kade yamak kare,
eka hodatama therenwa suranga kiyana dial ekage aggressive hasirimenma
RW ge dial eka wachna pataluna uta point wise kiyanna detail thibbeth na godak welwata kiyapu dewal walin bagayak boru wenna athi,
habayi me journalist pontiya fire wechcha thana idala hodata awaden baluwama u kade yana dial ekak kiyala thernwa,
political opinion thiyena eka kisima awulak na wirudda wa
habayi me wage debate ekakdi journalist la hatiyata un aduma gane programme eka iwarawenakn wath unbiased widiyata wath hasirenna ona,
anith rathu shirt journalist pora hitiya wagema hariyata point ekata ahuwa ,
after all minissu (molayka thiyenwane ) therenwane kawuru hari boru kiyana kota eka boru kiyala therenna neh ?
eka set ekak issraha ballo wage kadan panala thwa set ekakta issaraha puso wage inne,